Hij wil alleen wenen bij documentaires over Oekrainse nazis.quote:
In Frankrijk rukt Marine Le Pen ook op.quote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je iedergeval FvD waarvan bekend is dat ze banden hebben met neonazi clubjes.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.
[..]
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.
Ik wacht.
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Hij wil alleen wenen bij documentaires over Oekrainse nazis.
Als dit ik Oekraïne zo zou zijn, waarom wint een neonazi partij daar dan niet met gemak de verkiezingen?quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Waar precies staat de lokale bevolking te klappen en juichen langs de kant van de weg?
De lokale bevolking loopt juist mee met die vlaggen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Waar precies staat de lokale bevolking te klappen en juichen langs de kant van de weg?
Je verschuift wel keurig de doelpalen als er bewijs voor je neus ligt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Geen. Maar ik heb nog geen antwoord wat ze allemaal precies op hun kerfstok hebben dat je zo'n hekel hebt aan ze over andere nazis of haatgroepen. Die van Rusland lopen te moorden in Oekraine en Syrie en andere delen van de wereld en daar zuig je hun lullen van af, dus ik vraag me gewoon af waarom voor jou de russische nazipikken zo lekker smaken maar die van oekraine haat je.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.
Hoeveel zitten er bij jou vanavond aan de bonensoep?
quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.
Bvd.
FVD die haalt ok niet enen zetel meerquote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Niet weer dat gehuil over Oekraïnse neonazisDat clubje kreeg bij de laatste verkiezingen, wat was het, 1 zetel? Gerommel in de marge is het. En alleen een talking point voor Putain apologeten.
Het is allemaal lokale bevolking uiteraard ook die nazi's.quote:Op zondag 10 april 2022 15:40 schreef capricia het volgende:
De lokale bevolking loopt juist mee met die vlaggen.
Jij hebt al dat bewijs en uren aan beeldmateriaal wel heel snel bekeken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Maar mooi dat er nog 1 aanhanger van Putin zijn denazificatie campagne aanwezig is, dan kunnen we vragen stellen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.
Hoeveel zitten er bij jou vanavond aan de bonensoep?
Is dat niet verboden?quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Het is allemaal lokale bevolking uiteraard ook die nazi's.
Blijkbaar heb je de beelden uit Oekraïne niet bekeken, waar duizenden nazi's met swatsika vlaggen en fakkels door de straten marcheren, en "het gewone volk" rijen dik langs de kant staat te juichen en klappen.
Er wordt mij verteld dat deze beelden in elk ander wit land terug te vinden zijn, docus zelfs, ik wacht nog steeds.
Je moet wel beseffen dat het in Oost Oekraïne al 8 jaar lang oorlog is en dat de militaire vleuger van de Azov groep daar actief tegen de Russen vecht. Er wordt vooral daarom voor ze geklapt, ze zien hen als verdedigers van Oekraïne, ze klappen niet perse omdat ze achter hun ideologie staan.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Als je stelselmatig posts met bewijs negeert kun je lang wachten.quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de beelden uit Oekraïne niet bekeken, waar duizenden nazi's met swatsika vlaggen en fakkels door de straten marcheren, en "het gewone volk" rijen dik langs de kant staat te juichen en klappen.
Er wordt mij verteld dat deze beelden in elk ander wit land terug te vinden zijn, docus zelfs, ik wacht nog steeds.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef Poem_ het volgende:
Je verschuift wel keurig de doelpalen als er bewijs voor je neus ligt.
Het waren niet mijn woorden hè.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet. Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Als die landen aangevallen worden, zal ook voor hun geklapt worden, dat hoeft niet te betekenen dat de hele bevolking uit nazi's bestaat.quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Dit was de stelling:quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
MatthijsDJ in NWS / Oorlog in Oekraïne #299 Waar we wachten op 9 mei.quote:Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.
Dat klappen was al jaren voor de invasie door de Russen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:
Als die landen aangevallen worden, zal ook voor hun geklapt worden, dat hoeft niet te betekenen dat de hele bevolking uit nazi's bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |