Dank je.quote:Op zondag 3 april 2022 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
@:Roger_Epiales, beterschap met je vinger!
@AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou durenquote:Op zondag 3 april 2022 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren.
Wel een rustig dagje dan hier dat niemand anders het ook door had.
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?quote:Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou duren
Ik geef zelf de voorkeur aan 'test'quote:Op zondag 3 april 2022 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?
Hm, test klinkt best wetenschappelijk. Wat zijn de bevindingen?quote:
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Nooit bang zijn voor @Strani, nergens voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Als jij eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Daarom hebben we ook de Nederlandse cheerlies natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit bang zijn voor @:Strani, nergens voor nodig.![]()
Daarbij strooit hij alleen met die kaarten in een wanhopige poging ons te laten wennen aan de kleuren van de Spaanse vlag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een duur ritje... Maar ja, met de bus kom je der ook niet in de buurt. Toen ik vanmiddag op Amersfoort Centraal stond, stond er iemand bij me in de buurt die naar Groningen moest. Ze had berekend dat ze nog 6 uur onderweg zou zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Love, Love, Peace, Peace
Ik zie nu ook berichten dat mensen vanuit Alkmaar maar een taxi hebben genomen naar Eindhoven of Venlo.
En morgenochtend is het pas weer opgelost.
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
FijnWas het een leuk feest?
Ik zie nu ook dat de treinen de rest van de dag helemaal niet meer gaan rijden
Het was een oudermiddag van Transvisie, waarbij ik als een van de ervaringsdeskundigen aan het woord was. Ik begon mijn verhaaltje dan ook met: "Hoi, ik ben Billie (niet Billie) en ik ben te laat omdat ik met de trein ging. Wie wil me naar huis brengen?"quote:
Ik moet er echt eens aan beginnen.quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
John of Linda?quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een week had gewacht hadden we je kunnen oppikkenquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan
Als @Strani je eenquote:
De laatste jaren waren niet zo inderdaad, ik ben al aantal keer na een paar afleveringen afgehaakt.quote:Op zondag 3 april 2022 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Strani je eengeeft omdat je nog niet ben begonnen dan begrijp ik dat.
Het is zoveel beter dan wat we in Nederland zien de laatste jaren.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Voor scheidsrechter Lopez Stranieto zijn wij niet bang inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit bang zijn voor @:Strani, nergens voor nodig.![]()
Daarbij strooit hij alleen met die kaarten in een wanhopige poging ons te laten wennen aan de kleuren van de Spaanse vlag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
'Een tijdje'quote:Op zondag 3 april 2022 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, test klinkt best wetenschappelijk. Wat zijn de bevindingen?
Bedankt!quote:Op zondag 3 april 2022 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisJij zit zo bij the book of mormon, toch? Veel plezier weer.
Hm, dit is toch iets minder precies dan ik had gehoopt.quote:
Wel een goede opening. Lijkt me wel heftig die verhalen. Maar wel mooi dat je een steentje hebt kunnen bijdragen.quote:Op zondag 3 april 2022 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een duur ritje... Maar ja, met de bus kom je der ook niet in de buurt. Toen ik vanmiddag op Amersfoort Centraal stond, stond er iemand bij me in de buurt die naar Groningen moest. Ze had berekend dat ze nog 6 uur onderweg zou zijn.
[..]
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisJij zit zo bij the book of mormon, toch? Veel plezier weer.
[..]
Het was een oudermiddag van Transvisie, waarbij ik als een van de ervaringsdeskundigen aan het woord was. Ik begon mijn verhaaltje dan ook met: "Hoi, ik ben Billie (niet Billie) en ik ben te laat omdat ik met de trein ging. Wie wil me naar huis brengen?"Het was niet per se leuk, de verhalen die je hoort zijn niet altijd even fijn. Maar ach, wel goed om dat ook eens mee te maken.
Ik hanteer nog een onzekerheidsmarge, ook omdat er nog niet heel veel tests zijn geweestquote:Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dit is toch iets minder precies dan ik had gehoopt.
Weet je zeker dat de test wel geslaagd is?
Ah ok, en hoeveel marge zit er ongeveer in 'een tijdje'?quote:Op zondag 3 april 2022 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hanteer nog een onzekerheidsmarge, ook omdat er nog niet heel veel tests zijn geweest
Voorlopig verwacht ik dat het niet meer dan een poosje zal schelenquote:Op zondag 3 april 2022 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, en hoeveel marge zit er ongeveer in 'een tijdje'?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dan ander publiek dan wanneer het in de avond is? Of doet dit publiek net zo goed mee?quote:Op zondag 3 april 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik was bij de matinee dus ben alweer een paar uur thuis
Bij Mormon is er niet veel publieksparticipatie, zolang ze maar lachen en klappen komt het wel goedquote:Op zondag 3 april 2022 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je dan ander publiek dan wanneer het in de avond is? Of doet dit publiek net zo goed mee?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wacht even, sinds wanneer deel ik kaarten uit?quote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je ook kaartjes voor De Efteling?quote:Op zondag 3 april 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, sinds wanneer deel ik kaarten uit?
Ah ja, ik haal Mormon en Rocky Horror door elkaar.quote:Op zondag 3 april 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Mormon is er niet veel publieksparticipatie, zolang ze maar lachen en klappen komt het wel goedEn dat deden ze genoeg
Ik vond het vandaag wel beter te verstaan dan de vorige keer, vooral in de eerste helft. Maar ik kan niet zeggen of het komt omdat ik nu ergens anders zat en dus anders zat ten opzichte van de speakers of dat het geluid sowieso beter was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch het vermoeden dat er de vorige keer iets niet helemaal tof was met het geluid, want in de tweede helft was het beter dan in de eerste en m'n zus was het daar mee eens, en die had de show nog niet gezienquote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, ik haal Mormon en Rocky Horror door elkaar.
Misschien kon je het beter verstaan omdat je nu beter wist wat er kwam?
Tof!quote:
Hier in Groningen! Erg mooi, ik vind haar zo tof, haar vibe met het publiekquote:
Waarom moet je naar kantoor?quote:Op maandag 4 april 2022 08:50 schreef Yesse het volgende:
Ik moet naar kantoor vandaag. Ik zie in buienradar dat het om 8:30 even droog wordt voor een uurtje, dan kan ik thuis beginnen en daarna naar kantoor. Is het 8:30, is het uurtje droog pas weer een uur laterNu moet ik zo maar de regen door. IK WIL NIET.
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijnquote:Op maandag 4 april 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet je naar kantoor?
Kan dat niet via teams?quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijn
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voorquote:
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.quote:Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voor
Het is gelukt. Ik heb nu wel natte sokken en natte schoenen maar nu kom ik er achter dat er slechts een handjevol mensen van die afdeling op kantoor is vandaagquote:Op maandag 4 april 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?quote:Op maandag 4 april 2022 10:37 schreef Strani het volgende:
Jaaaa goedemorgen! Heb ik jullie mooi betrapt hier!
Ah, vandaar dat het hier zo koud is binnen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
Dan vind ik wat ik aangetroffen heb eigenlijk nóg gekkerquote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!quote:Op maandag 4 april 2022 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die ophef proberen te veroorzaken.
Ik zag het jaquote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
https://nos.nl/l/2423844
Niet mijn huis gelukkig![]()
Hopelijk valt het mee voor degenen die in het huis waren…
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zag het inderdaad, twee mensen onder het puin vandaan gehaald. Hopelijk geen doden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.quote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.quote:Op maandag 4 april 2022 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.
Volgens nu.nl ligt er zeker nog 1 iemand onder het puin (die wel aanspreekbaar schijnt te zijn).quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
Zo bam je vrijstaande huis helemaal wegHopelijk zijn ze er zonder te veel verwondingen uit gekomen.
quote:Op maandag 4 april 2022 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.
Duitsers komen. PANIEKquote:
Op NOS.nl staat nu wel dat het een gasexplosie vanwege werkzaamheden is...quote:Op maandag 4 april 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.
doe je wel voorzichtig.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag een uitstapje in NWS, is erg gezellig.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Oefquote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief meequote:Op maandag 4 april 2022 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
OefHoe krijgen die nummers dat voor elkaar? Op welke fronten scoren ze zoveel beter dan Italië dat ze er boven kunnen eindigen?
Nee het maakt allemaal niks meer uit, jouw smaak staat nu voor altijd als zéér twijfelachtig te boekquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 ofzo omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook welquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Dat is sowieso wel een shock gezien het Spanje isquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Vind jij hem nog steeds niet leuk?quote:Op maandag 4 april 2022 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook wel
Nee maar het is ook écht niet mijn muziek. Maar ja, voor mij was alleen Rayden echt acceptabel eigenlijk. En anders die Tanxuqueiras of zoiets.quote:
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoorquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoor
Hartjesquote:Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]Tuurlijk, wat anders, alleen halve of godbetert hele cijfers? Dan kan ik toch nooit genuanceerd beoordelen.
Ik vind dat ook een hartstikke leuk nummerquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Nou, wie wíl je graag het leukst vinden? Dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n lijst maken is nog niet makkelijk, telkens als ik een nummer luister vind ik hem weer leuker geworden dan eerst.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, wie wíl je graag het leukst vinden? Dan weet je wat je te doen staat
Ik dacht dat we als modteam hadden afgesproken dat marteling toch echt te ver gaat?quote:
Da's nog niet definitief toch?quote:Op maandag 4 april 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we als modteam hadden afgesproken dat marteling toch echt te ver gaat?
Nou ja, of ik. Dat zou ik wel jammer vinden, ik heb net weer met de zweep geoefendquote:
Dit moet haast wel heel gaaf wordenquote:Op maandag 4 april 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zag deze tweet en moet natuurlijk meteen @:Hamlapjes taggen
Valt dit trouwens onder lekken? Of gaan we er maar even vanuit dat niemand dit leest?quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, of ik. Dat zou ik wel jammer vinden, ik heb net weer met de zweep geoefend
Temple of the Nighthawk in Phantasialand is ook een tijd de langste indoorachtbaan ter wereld geweest, dat alleen geeft geen garantiesquote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit moet haast wel heel gaaf worden
Langste indoorachtbaan ter wereld, een van de duurste attracties ooit, dit kan niet meer mis gaan!
Zolang niemand het levend na kan vertellen zie ik geen bezwaarquote:Op maandag 4 april 2022 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Valt dit trouwens onder lekken? Of gaan we er maar even vanuit dat niemand dit leest?
Die naam zei me helemaal niks, tot ik de huidige naam zag.quote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Temple of the Nighthawk in Phantasialand is ook een tijd de langste indoorachtbaan ter wereld geweest, dat alleen geeft geen garanties
Had ie zijn/haar/anders* chocolaatjes maar achter slot en grendel moeten plaatsen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben chocolaatjes aan het stelen uit het kantoor van een collega, want die is er toch niet.
Dat krijg je als je ze niet veilig in de choco-la opbergtquote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben chocolaatjes aan het stelen uit het kantoor van een collega, want die is er toch niet.
De deur zat op slot.quote:Op maandag 4 april 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ie zijn/haar/anders* chocolaatjes maar achter slot en grendel moeten plaatsen.
deuren kunnen open. Dat is niet goed genoeg. Hier moeten ook alle deuren op slot als er niemand is, dat wil niet zeggen dat er dan niemand meer in kan.quote:
Zo ziet pure kwaadaardigheid er uit mensen!quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
* Bevriest meteen alle tegoeden van @Cyan9 in Spanjequote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo ziet pure kwaadaardigheid er uit mensen!![]()
![]()
Si, Arturo!quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
* Bevriest meteen alle tegoeden van @:Cyan9 in Spanje
quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
Vuil vuil pleurisweer, en zo op de fiets naar huis.
Denken dat ik tegoeden heb.quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Mét een handdoek of ín een handdoek?quote:Op maandag 4 april 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*wacht ijs_beer op met een handdoek*
In afwachting van het antwoord hierop kan het speculeren beginnen.quote:
M'n Fiesta drijft niet.quote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Maar toch op z'n minst wel een zeiljacht of zo?
quote:Op maandag 4 april 2022 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag met een document bezig geweest en tussendoor ook nog wat andere klusjes, maar zojuist dat document voor het eerst vandaag opgeslagen.
Dat wordt niets van Sinterklaas dit jaarquote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk gooien met bevroren pepernotenquote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt niets van Sinterklaas dit jaar
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.quote:Op maandag 4 april 2022 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
* Bevriest de Fiesta in verband met de Spaanse naam
Alsof ik daar niet achter komquote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.
Die gaat gewoon vragen 'Donde este la Fiesta' in de hoop dat mensen antwoorden 'A qui este la Fiesta'quote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.
“Bij de intocht van Sinterklaas zijn dit jaar 12 lichtgewonden gevallen. De vermoedelijke daders zijn werknemers van de firma van de goedheiligman en hebben de Spaanse nationaliteit.”quote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk gooien met bevroren pepernoten
En @ijs_beer kan alles bevriezenquote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet achter kom![]()
Desnoods vraag ik het @:Guanabana, die is handig met dit soort dingen
Zelfoverschatting. Je bent er weer voor gevallen.quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet achter kom![]()
Desnoods vraag ik het @:Guanabana, die is handig met dit soort dingen
Huehuehuequote:
*Kijkt vertwijfeld*quote:
Ben je er al doorheen?quote:
Ja, zeiknat.quote:
quote:
Dit gaat over Glennis die met een knokploeg naar de Jumbo ging. Voor de Ladies of Soul is die zaak met de excuses van dit weekend afgehandeld en kan Glennis gewoon mee op tournee.quote:Het is een zeer vervelende samenloop van omstandigheden die nooit had mogen plaatsvinden
Lekkerquote:Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, we eten de rodekoolschotel weerVond het er wel weer voor.
Ik begin dit op te vatten als een uitdagingquote:Op maandag 4 april 2022 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting. Je bent er weer voor gevallen.
Dat lukt je vaak onbedoeld ook al.quote:Op maandag 4 april 2022 17:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Kijkt vertwijfeld*
Eh ja! Dat kan ik wel. Denk ik.
De stemming naar het nulpunt brengen, is dat ook goed?
Oh die zijn altijd leukquote:
Ik geloof je meteen. Ja hoor.quote:Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 ik ben er nog niet helemaal uit maar ik weet inmiddels wel veel meer over je
Ik was er nog steeds wel blij meequote:
Wat je zegt Straan, wat je zegt.quote:Op maandag 4 april 2022 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zo moeilijk is dat ook allemaal niet
Ik was even vergeten hoe er ook alweer over Slovenië gedacht wordtquote:
Ik vind hem dit jaar niet zo sterkquote:
Oorwurm is dat hè.quote:
hoiquote:
hallo hallo hoe is hetquote:
Hoop het ook, maar met de backings op band erbij moet dat zeker wel goedkomen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oorwurm is dat hè.
Nu nog hopen dat z'n live performance in Turijn iets beter is straks. Al zal finale wel gemakkelijk moeten lukken.
JEZEBELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Spoiler de Mol België over aflevering 1:Nou ja, als je de eerste 3 al hebt gezien is het geen spoiler meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2022 21:32 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso werken mijn hersenen niet meer na vandaag een hele dag aan m'n conceptscriptie te werken. Nu net ingeleverd. Nu maar eens even een playlistje op en chill
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken netquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, als je de eerste 3 al hebt gezien is het geen spoiler meer
quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Spoiler de Mol België over aflevering 1:Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier nog met inhalenquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken net
Wil geen risico nemen voor anderen, dus ik post het maar in een spoiler.
Er is bij WIDM vers bloed nodig, vooral bij het opdrachten verzinnen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.
Ik meld me zelfs vrijwillig aanquote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is bij WIDM vers bloed nodig, vooral bij het opdrachten verzinnen.
En dat vind ik heel netjesquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken net
Wil geen risico nemen voor anderen, dus ik post het maar in een spoiler.
Nou, ik denk dat je in Nederland ook wel merkt hoe sterk het concept is, maar dan op een andere manierquote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.
Lijkt wel Breaking Bad.quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dit ook zo'n tof beeld:
[ afbeelding ]
Nog met haar gepraat of iets?quote:Op maandag 4 april 2022 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lekker gebadmintond.
Ze was er weer.
quote:
Correctie: in België zie je hoe veel méér er uit het concept nog gehaald kan worden, waar in Nederland geen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je in Nederland ook wel merkt hoe sterk het concept is, maar dan op een andere manier
Zonder zo'n sterk concept was het al lang meer zo succesvol geweest
op zich wel goed ben een beetje moe nu. en daar?quote:
je doet het er maar meequote:Op maandag 4 april 2022 21:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze hoofdletterloze posts werken niet in m'n hersenen
quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dit ook zo'n tof beeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en tóch denk ik ook dat dit een bewuste keuze is. De programmamakers lezen alle online feedback toch ook en zien het Belgische programma. Ik denk echt dat er een reden is dat ze het niet zo doen.quote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Correctie: in België zie je hoe veel méér er uit het concept nog gehaald kan worden, waar in Nederland geen gebruik van wordt gemaakt.
Omdat het op deze manier ook gewoon werkt. Er wordt toch wel naar gekeken. Zoals het nu wordt gemaakt is het goedkoper én gemakkelijker.quote:Op maandag 4 april 2022 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en tóch denk ik ook dat dit een bewuste keuze is. De programmamakers lezen alle online feedback toch ook en zien het Belgische programma. Ik denk echt dat er een reden is dat ze het niet zo doen.
Oh jee dat lijkt me geen goed nieuwsquote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de werkdag van vandaag.
En wat grapjes gemaakt.
Je hebt zeker verteld dat je een enorme daredevil bent door de hele dag aan een bestand te werken en die pas aan het eind op te slaanquote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de werkdag van vandaag.
En wat grapjes gemaakt.
Ja, dat heb ik verteld.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zeker verteld dat je een enorme daredevil bent door de hele dag aan een bestand te werken en die pas aan het eind op te slaan
WIDM zonder BN’ers, zonder bondjesgeneuzel, zonder een overmaat aan troeven, zonder deals van geld voor die troeven (waardoor de mol het zo goed doet), zonder oeverloze opdrachten waar je 20 minuten naar mensen in een auto mag kijken en met meer plottwists, humor, sfeerbeelden en een betere presentator?quote:Op maandag 4 april 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat het op deze manier ook gewoon werkt. Er wordt toch wel naar gekeken. Zoals het nu wordt gemaakt is het goedkoper én gemakkelijker.
Ik denk juist dat als het op de De Mol-manier werd gemaakt dat er dan, ook in Nederland, nóg hogere kijkcijfers in zouden kunnen zitten.
De kijkcijfers van WIDM werden juist met BN'ers een stuk hoger waardoor het weer levensvatbaar was om te blijven doen. Anders hadden we waarschijnlijk helemaal geen WIDM meer gehad in Nederland.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM zonder BN’ers, zonder bondjesgeneuzel, zonder een overmaat aan troeven, zonder deals van geld voor die troeven (waardoor de mol het zo goed doet), zonder oeverloze opdrachten waar je 20 minuten naar mensen in een auto mag kijken en met meer plottwists, humor, sfeerbeelden en een betere presentator?
Misschien een verrassende conclusie, maar ik denk niet dat dat voor betere kijkcijfers zou zorgen. WIDM drijft er nu op dat er kijkers zijn die al jaren kijken, aangevuld met nieuw publiek, omdat het ook voor Tante Sjaan te volgen is en de BN’ers een eigen publiek meenemen. Ik zou niet weten waar nog veel nieuwe kijkers vandaan zouden moeten komen.
To be honest, meer sfeerbeelden kan bijna niet. Daar zijn ze de laatste seizoenen juist enorm sterk in geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM zonder BN’ers, zonder bondjesgeneuzel, zonder een overmaat aan troeven, zonder deals van geld voor die troeven (waardoor de mol het zo goed doet), zonder oeverloze opdrachten waar je 20 minuten naar mensen in een auto mag kijken en met meer plottwists, humor, sfeerbeelden en een betere presentator?
Misschien een verrassende conclusie, maar ik denk niet dat dat voor betere kijkcijfers zou zorgen. WIDM drijft er nu op dat er kijkers zijn die al jaren kijken, aangevuld met nieuw publiek, omdat het ook voor Tante Sjaan te volgen is en de BN’ers een eigen publiek meenemen. Ik zou niet weten waar nog veel nieuwe kijkers vandaan zouden moeten komen.
Ook op kantoor. Ik heb al een meeting gehad en een probleem opgelost en een probleem doorgeschoven naar iemand anders!quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En goedemorgen
Vandaag weer op kantoor. Eerste halfuur nog niet echt veel uitgevoerd.
Alleen het BN'er-gedeelte ben ik het mee eens dat het voor hogere kijkcijfers zorgt dan OBN'ersquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja kijk uit, hier begint het mee. Over een maand of twee kennen we je allemaal als 'Great Reset Em'.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef Em31 het volgende:
Even een complottheorie, maar zou de NPO de uitzendrechten van De Mol gekocht hebben zodat een commerciële zender het niet meer kan kopen en de meeste mensen in Nederland niet zien dat die versie veel beter is?
Lekker vergezocht ik weet hetmaar waarom zenden ze het anders niet meteen op tv uit? Is toch ook gewoon een potentiële kijkcijferhit voor ze.
Ik ben al mijn eigen onderzoek aan het doen!!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kijk uit, hier begint het mee. Over een maand of twee kennen we je allemaal als 'Great Reset Em'.
Begin je ons al een beetje te zien als sheeple?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben al mijn eigen onderzoek aan het doen!!!
Ja alleen als je niet al fan bent weet toch ook bijna niemand dat, tenzij ze er reclame voor maken op tv, maar weet niet of ze dat doen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:55 schreef Strani het volgende:
Maarrr ik vind het inderdaad ook best een aparte move hoor. Tenzij ze echt willen dat meer mensen NPO Start of NLZiet nemen.
Een beetje?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin je ons al een beetje te zien als sheeple?
Nee niet echt volgens mij. Zonde jullie had ik het nooit geweten. Wellicht voelen ze al nattigheid met De Verraders en wilden ze meer schade voorkomen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen als je niet al fan bent weet toch ook bijna niemand dat, tenzij ze er reclame voor maken op tv, maar weet niet of ze dat doen.
Nee Klaus Schwab denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:00 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een directe link vinden tussen de directeurs van de NPO, van Play4 en Jeff Bezos
WEF natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:00 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een directe link vinden tussen de directeurs van de NPO, van Play4 en Jeff Bezos
Hoe is het met Elvis?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik loop nog wat achter in conspiracy-land.
Ik mis Paul McCartney nog steedsquote:
Ik neem aan dat de NPO de rechten heeft voor het format in Nederland. Ze zenden bv. ook The Great British Bake Off uit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef Em31 het volgende:
Even een complottheorie, maar zou de NPO de uitzendrechten van De Mol gekocht hebben zodat een commerciële zender het niet meer kan kopen en de meeste mensen in Nederland niet zien dat die versie veel beter is?
Lekker vergezocht ik weet hetmaar waarom zenden ze het anders niet meteen op tv uit? Is toch ook gewoon een potentiële kijkcijferhit voor ze.
Dan nog lijkt het me een gemiste kans om het niet straks in de zomervakantie op NPO3 uit te zenden of zo. Maar wie weet zijn ze dat wel gewoon van planquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NPO de rechten heeft voor het format in Nederland. Ze zenden bv. ook The Great British Bake Off uit.
Maar of die Vlaamse versie hier succesvol zou zijn weet ik niet hoor. Nederlanders zijn gewoon wat saaier qua smaak, minder gewend om uitgedaagd te worden. Zie ook het verschil tussen De Slimste Mens in Nederland en Vlaanderen. Als de Vlaamse versie was zoals de Nederlandse zou daar volgens mij niemand naar kijken
Je bedoelt de echte Vlaamse versie, of een WIDM net zo goed als de Vlaamse versie?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
Maar of die Vlaamse versie hier succesvol zou zijn weet ik niet hoor.
En ik denk ook dat elke ingewikkelde opdracht daar gewoon prima uitgelegd wordt. Door middel van de voice-overs vind ik alles prima te volgenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Guanabana het volgende:
En 'uitgedaagd worden', het programma is verder ook geen hogere wiskunde. Het zit hem vooral in het plezier en de liefde en de fun waar het mee gemaakt wordt. Er zitten ook genoeg 'silly' opdrachten in die verder niet ingewikkeld zijn of zo. De funfactor is gewoon 100x hoger.
Ik bedoel ook niet 'uitgedaagd' in de zin van 'ingewikkeld', maar meer in de zin dat het af en toe een beetje vreemd is of een beetje schuurt. Daar zijn Vlamingen toch gewoon veel beter in dan Nederlanders?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Guanabana het volgende:
En 'uitgedaagd worden', het programma is verder ook geen hogere wiskunde. Het zit hem vooral in het plezier en de liefde en de fun waar het mee gemaakt wordt. Er zitten ook genoeg 'silly' opdrachten in die verder niet ingewikkeld zijn of zo. De funfactor is gewoon 100x hoger.
Beter qua maken ja. Maar als je dat de Nederlanders laat kijken smullen ze er van hoor, zou niet weten waarom 'de gewone man' daarin zou anders zou zijn dan wij bijvoorbeeld hier op FOK.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet 'uitgedaagd' in de zin van 'ingewikkeld', maar meer in de zin dat het af en toe een beetje vreemd is of een beetje schuurt. Daar zijn Vlamingen toch gewoon veel beter in dan Nederlanders?
De 'gewone man' houdt van Suzan & Freek, need I say more? In Vlaanderen luistert hij naar Bazart (ok, ook naar Suzan & Freek, helaas).quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter qua maken ja. Maar als je dat de Nederlanders laat kijken smullen ze er van hoor, zou niet weten waarom 'de gewone man' daarin zou anders zou zijn als wij bijvoorbeeld hier op FOK.
Dus jij denkt dat mensen die nu naar de Nederlandse WIDM kijken de Vlaamse Mol niet leuk zouden vinden, omdat...? Te ''vreemd en te schurend?'' Wat vind je dan precies zo uitdagend aan de Vlaamse Mol?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De 'gewone man' houdt van Suzan & Freek, need I say more? In Vlaanderen luistert hij naar Bazart (ok, ook naar Suzan & Freek, helaas).
Plottwists en onverwachte wendingen is toch juist iets wat een programma interessant maakt? De opening van het seizoen in Georgië werd hier in Nederland ook ontzettend goed ontvangen en staat ook onder de "gewone man" nog bekend als de beste aflevering/opdracht ooit als ik het zo terughoor in mijn omgeving. Het is in elk geval een opdracht die mensen onthouden. En dat is een opdracht die zo ongeveer het meest in de buurt komt van wat De Mol doet. Die opdracht was ook gewoon iets ingewikkelder dan de gemiddelde WIDM-opdracht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet 'uitgedaagd' in de zin van 'ingewikkeld', maar meer in de zin dat het af en toe een beetje vreemd is of een beetje schuurt. Daar zijn Vlamingen toch gewoon veel beter in dan Nederlanders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Jaap Reesema doet het ook heel goed in België. Belgen hebben niet een betere smaak dan Nederlanders hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De 'gewone man' houdt van Suzan & Freek, need I say more? In Vlaanderen luistert hij naar Bazart (ok, ook naar Suzan & Freek, helaas).
Ik zal niet met een molloot in discussie gaan over het programma, zo'n groot kenner ben ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Plottwists en onverwachte wendingen is toch juist iets wat een programma interessant maakt? De opening van het seizoen in Georgië werd hier in Nederland ook ontzettend goed ontvangen en staat ook onder de "gewone man" nog bekend als de beste aflevering/opdracht ooit als ik het zo terughoor in mijn omgeving. Het is in elk geval een opdracht die mensen onthouden. En dat is een opdracht die zo ongeveer het meest in de buurt komt van wat De Mol doet. Die opdracht was ook gewoon iets ingewikkelder dan de gemiddelde WIDM-opdracht.
Ze kijken wat ze voorgeschoteld krijgen. Ik en sommige anderen zijn dan misschien gestopt omdat er niets meer aan is, maar goed, het komt nog op tv en mensen hebben nog het idee dat WIDM een goed en leuk programma was ooit, en dus kijken ze nog.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zal niet met een molloot in discussie gaan over het programma, zo'n groot kenner ben ik nietMaar het gaat mij meer om de Nederlandse smaak in het algemeen, en dat er daarom misschien een wat 'softere' versie in Nederland is te zien. Die producenten kijken toch ook naar wat aanslaat, neem ik aan. Al denk ik af en toe wel dat ze 'de gewone man' misschien 'n beetje onderschatten. Maar dan komt er weer een goed programma waar geen hond naar kijkt en krijgen ze toch gelijk.
Gemiddeld genomen bedoel ikquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaap Reesema doet het ook heel goed in België. Belgen hebben niet een betere smaak dan Nederlanders hoor
Hij was bijna onze Songfestivalinzending geweest dit jaarquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen bedoel ikHet is niet voor niks dat bv. een Eefje de Visser in Vlaanderen woont en werkt. Dat soort muziek landt daar gewoon wat beter.
Japie is daar volgens mij vooral bekend vanwege zijn deelname aan de Vlaamse versie van De Beste Zangers. In Nederland weten volgens mij veel mensen niet eens wie het is.
Net als Dries Roelvinkquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij was bijna onze Songfestivalinzending geweest dit jaar
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet, er zouden echt veel mensen naar de Vlaamse versie van De Slimste kijken. Al die Youtube filmpjes worden al gespamd met reacties uit Nederland. En vaak genoeg ook Nederlanders in de jury en als kandidaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NPO de rechten heeft voor het format in Nederland. Ze zenden bv. ook The Great British Bake Off uit.
Maar of die Vlaamse versie hier succesvol zou zijn weet ik niet hoor. Nederlanders zijn gewoon wat saaier qua smaak, minder gewend om uitgedaagd te worden. Zie ook het verschil tussen De Slimste Mens in Nederland en Vlaanderen. Als de Vlaamse versie was zoals de Nederlandse zou daar volgens mij niemand naar kijken
Maar dat zijn Nederlanders die er echt naar op zoek gaan, die al fan zijn... anyway, van mij mogen ze het uitzenden hoor. Misschien slinger ik dan m'n tv ook nog eens aanquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet, er zouden echt veel mensen naar de Vlaamse versie van De Slimste kijken. Al die Youtube filmpjes worden al gespamd met reacties uit Nederland. En vaak genoeg ook Nederlanders in de jury en als kandidaat.
Dat zou leuk zijn, maar gaan ze nooit doenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dat zijn Nederlanders die er echt naar op zoek gaan, die al fan zijn... anyway, van mij mogen ze het uitzenden hoor. Misschien slinger ik dan m'n tv ook nog eens aan
Het verschil is dermate groot dat het een soort frustratie en verbazing oproept. Zo van, jeetje, het zou zo goed kunnen zijn, en het is helaas al jaren een vrij slap aftreksel. En ik heb er toch zo'n 15+ jaar van genoten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word stiekem een beetje moe van dat gevit op WidM en dat De Mol zoveel beter zou zijn. Prima toch, dan geniet je daar toch lekker van? Er zijn blijkbaar heel veel mensen die de huidige opzet van WidM leuk vinden, waarom moet dat dan perse veranderen? Wat mij betreft blijft het concept gewoon zoals het is.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word stiekem een beetje moe van dat gevit op WidM en dat De Mol zoveel beter zou zijn. Prima toch, dan geniet je daar toch lekker van? Er zijn blijkbaar heel veel mensen die de huidige opzet van WidM leuk vinden, waarom moet dat dan perse veranderen? Wat mij betreft blijft het concept gewoon zoals het is.
quote:Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nou dan donder je toch lekker op naar ... oh wachtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef Fred_B het volgende:
Overigens staat de gemiddelde Vlaming wel wat meer open voor verrassingen of wendingen die niet zijn smaak of verwachtingspatroon zijn. Nederland is naar mijn bescheiden mening iets te veel ge-Radio 2’d. Ogenschijnlijk veel afwisseling bieden, maar in feite nooit verrassen.
Goed Scrabble-woord wel, Hagelmixquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
Net even bij de Lidl geweest voor Delicieuxgenot
Met als hoogtepunt van het Paasassortiment uiteraard
[ afbeelding ]
Zijn jullie alweer bezig met de volgende Elfstedentocht? Of eerst het spektakel van het Skûtsjesilen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dan donder je toch lekker op naar ... oh wacht
Ga je nou zeggen dat die Ronde van Vlaanderen soms een jaartje over wordt geslagen ofzo voor de afwisseling?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn jullie alweer bezig met de volgende Elfstedentocht? Of eerst het spektakel van het Skûtsjesilen?
Ga nou niet zeggen dat die tot de laatste meters een gebrek aan verrassingen en plottwists hadquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat die Ronde van Vlaanderen soms een jaartje over wordt geslagen ofzo voor de afwisseling?
Nee, al moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook weleens afvraag wat voor publiek er hier daadwerkelijk kijkt naar die oninteressante programmering over wilde dieren of koks die een uur staan te koken ofzo. De commerciële TV is wel wat minder ‘puur commercieel’ dan in Nederland, dus die vullen dat gat wel gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:00 schreef Em31 het volgende:
Heb trouwens altijd het gevoel dat Belgen ook vaker naar onze NPO kijken dan wij naar hun zenders? (Op wielrennen na dan). Je ziet best vaak van dat soort reacties terwijl ik andersom echt geen programma kan bedenken (op de omroepen die wij zo op tv kunnen zien dan).
Ah oké, dan zal dat het verschil zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, al moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook weleens afvraag wat voor publiek er hier daadwerkelijk kijkt naar die oninteressante programmering over wilde dieren of koks die een uur staan te koken ofzo. De commerciële TV is wel wat minder ‘puur commercieel’ dan in Nederland, dus die vullen dat gat wel gedeeltelijk.
Reizen Waes? Al wordt dat natuurlijk ook op de NPO uitgezonden. Ik weet niet hoeveel Belgen er echt naar de NPO kijken trouwens, volgens mij is Lubach wel redelijk populair maar verder?quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:00 schreef Em31 het volgende:
Heb trouwens altijd het gevoel dat Belgen ook vaker naar onze NPO kijken dan wij naar hun zenders? (Op wielrennen na dan). Je ziet best vaak van dat soort reacties terwijl ik andersom echt geen programma kan bedenken (op de omroepen die wij zo op tv kunnen zien dan).
Als het de volgende beelden oplevert:quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn jullie alweer bezig met de volgende Elfstedentocht? Of eerst het spektakel van het Skûtsjesilen?
Ik ben wel benieuwd of jij, als Vlaamse TV-expert, denkt dat Vlaanderen of Nederland beter een ESF zou kunnen organiseren?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef Fred_B het volgende:
Overigens staat de gemiddelde Vlaming wel wat meer open voor verrassingen of wendingen die niet zijn smaak of verwachtingspatroon zijn. Nederland is naar mijn bescheiden mening iets te veel ge-Radio 2’d. Ogenschijnlijk veel afwisseling bieden, maar in feite nooit verrassen.
Oh ik had het hier in zekere zin afgelopen zaterdag toevallig over met een Belgisch stel in de tram. Ik zei dat ik de indruk had dat men in Vlaanderen sowieso veel meer weet van en refereert aan Nederland en vooral onze populaire cultuur dan andersom. Hadden zij niet zo opgemerkt maar ik denk wel dat het zo is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:00 schreef Em31 het volgende:
Geen idee, daarom zeg ik ook gevoel op basis van simpele reacties rond sport, muziek, etc. Dat herken ik niet andersom met hun publieke omroep, maar De Mol en De Slimste zit daar ook niet bij bijvoorbeeld, wij kunnen niet even naar die programma’s zappen. Dus het is wat Fred zei gok ik, wordt anders ingedeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Reizen Waes? Al wordt dat natuurlijk ook op de NPO uitgezonden. Ik weet niet hoeveel Belgen er echt naar de NPO kijken trouwens, volgens mij is Lubach wel redelijk populair maar verder?
TV-expert is wel erg veel eer voor iemand die vrijwel nooit kijktquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of jij, als Vlaamse TV-expert, denkt dat Vlaanderen of Nederland beter een ESF zou kunnen organiseren?Don't get me wrong, ik vond de Nederlandse Eurovisieshow er top uit zien en het was allemaal gelikt en strak, maar het voelde daardoor ook best "klinisch". Er was geen ruimte voor een iets verrassendere interval als het "Eurovisieliedjes spelen in Oekraïense stijl" of "Love Love Peace Peace". Alles viel best wel binnen het straatje "perfect gelikt optreden". Wellicht dat de Vlaming het op dat gebied toch anders (en naargelang persoonlijke smaak, beter) aan zou pakken?
Ja dat gevoel heb ik soms ook, bijvoorbeeld Nederlandstalige artiesten die daar ook populair zijn, maar het is niet dat je hier veel Vlaamse artiesten langs ziet komen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had het hier in zekere zin afgelopen zaterdag toevallig over met een Belgisch stel in de tram. Ik zei dat ik de indruk had dat men in Vlaanderen sowieso veel meer weet van en refereert aan Nederland en vooral onze populaire cultuur dan andersom. Hadden zij niet zo opgemerkt maar ik denk wel dat het zo is.
Dat wel ja, en vorige week ook bijvoorbeeld Wim Helsing bij Lubach.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik soms ook, bijvoorbeeld Nederlandstalige artiesten die daar ook populair zijn, maar het is niet dat je hier veel Vlaamse artiesten langs ziet komen.
Al denk ik wel dat het extremer is geweest, voor mijn gevoel horen we wel meer ook uit België tegenwoordig of bepaalde tv-programma’s die hier wel uit worden gezonden. Matthijs gaat door had ook best vaak gasten uit België.
Zal misschien te maken hebben met hoe nieuw dameswielrennen is voor de Belgen. Bij de NOS hadden ze eerst ook Imke Courtois als het over damesvoetbal ging, inmiddels hebben ze Nederlandse vrouwelijke analisten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel ja, en vorige week ook bijvoorbeeld Wim Helsing bij Lubach.
Maar bij sport lijkt het wel alsof er altijd minstens één Nederlander aan tafel moet zien bij de VRT. Eergisteren ook weer Marijn de Vries. Daar zie ik voor de NPO al niet eens de meerwaarde van, en ik kan me niet voorstellen dat ze niet een Belgische kunnen vinden die ook goed genoeg kan babbelen voor de televisie.
Bohquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en ik vind het een beetje lelijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:12 schreef Em31 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn de TT en de paginanummers groter geworden
Ik vond dat "switch song" heel matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Nikkie haar filmpjes wel humor genoeg want humor op tv is hier toch vaak TV-Kantine niveau en wat was ik daar bang voor.![]()
Wij zijn in dat geen Zweden en ben wel blij dat ze dat ook niet geforceerd hebben. Al denk ik wel dat als je nou het geluk hebt dat je binnen een paar jaar weer mag organiseren ze automatisch ook wat losser kunnen zijn. Israël had met dat Switch Song echt iets leuks, maar daar stond dan weer een goochelaar en extreem gezeik over Madonna tegenover
Het lijkt een beetje op een ander font, vooral als je naar de TT kijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:12 schreef Em31 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn de TT en de paginanummers groter geworden
Het was behoorlijk gespeeld spontaan. Sommige van de switches vond ik wel leuk en ik heb hem nog wel eens terug gekeken wat ik ook bij genoeg interval acts niet doe, maar voor mij hoeft het niet op korte termijn weer terug te komen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond dat "switch song" heel matig eigenlijk.
Dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een ander font, vooral als je naar de TT kijkt.
Ik vond het perfect Songfestival maar het ene optreden wel geslaagder dan het anderequote:Op dinsdag 5 april 2022 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het songfestival in Rotterdam was strak georganiseerd, mooi geproduceerd en bij vlagen wat saai en braaf. Maar dat past gewoon bij Nederland. In Turijn verwacht ik iets meer chaos, maar ook iets meer momenten waar je echt wordt geraakt. En dat past dan weer bij Italië.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond het perfect Songfestival maar het ene optreden wel geslaagder dan het andereen natuurlijk wel de usual suspects.
Maar uiteindelijk heeft het juist ook wat dat iedereen zijn eigen ding doet. Italië zal het ook wel weer heel anders aanpakken.
Dit bazenproduct wil ik ook voor de paasbrunch!quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was gelijk meer in je geïnteresseerd zekerquote:
Delen welquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Is FOK bij jullie ook een lettertype groter?
Nee... Doe eens control samen met de min-toets?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Is FOK bij jullie ook een lettertype groter?
Wat? Ging jij niet uit je dak bij Verka Serduchska? Kan niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond het ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat? Ging jij niet uit je dak bij Verka Serduchska? Kan niet hoor
(Ik had het wel tof gevonden dat Switch Song een terugkerend iets werd)
Heb ik gedaan. Waarom zie ik alles nu in het spaans? WAT HEB JE MET MIJN COMPUTER GEDAAN?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee... Doe eens control samen met de min-toets?
Had je wel genoeg gedronken?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond het ongemakkelijk om naar te kijken.
Niet alleen met je computer, maar ook met jou zelfquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Waarom zie ik alles nu in het spaans? WAT HEB JE MET MIJN COMPUTER GEDAAN?![]()
Waarom hoor ik Europa Living a Celebration door mijn huis?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet alleen met je computer, maar ook met jou zelf
Niet dit weer hèquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Een, twee, drie is Uno Dos Tres. Een botilla dat is een fles..
Wat gebeurt er met me?
Hola supermercado telebanqos por aqui!quote:
Los gezelligitos, donde esta genietos?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hola supermercado telebanqos por aqui!
En de middelandse zee heet de mediterranequote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En een hoed die noemen ze een sombero!
Buenos dias is goedemorgen, buenas noches is goedenachtquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En de middelandse zee heet de mediterrane
Viva España
Olé
* H_T probeert in allerijl nog wat tompoezen te regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |