Waarom moet je naar kantoor?quote:Op maandag 4 april 2022 08:50 schreef Yesse het volgende:
Ik moet naar kantoor vandaag. Ik zie in buienradar dat het om 8:30 even droog wordt voor een uurtje, dan kan ik thuis beginnen en daarna naar kantoor. Is het 8:30, is het uurtje droog pas weer een uur laterNu moet ik zo maar de regen door. IK WIL NIET.
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijnquote:Op maandag 4 april 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet je naar kantoor?
Kan dat niet via teams?quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijn
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voorquote:
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.quote:Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voor
Het is gelukt. Ik heb nu wel natte sokken en natte schoenen maar nu kom ik er achter dat er slechts een handjevol mensen van die afdeling op kantoor is vandaagquote:Op maandag 4 april 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?quote:Op maandag 4 april 2022 10:37 schreef Strani het volgende:
Jaaaa goedemorgen! Heb ik jullie mooi betrapt hier!
Ah, vandaar dat het hier zo koud is binnen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
Dan vind ik wat ik aangetroffen heb eigenlijk nóg gekkerquote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!quote:Op maandag 4 april 2022 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die ophef proberen te veroorzaken.
Ik zag het jaquote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
https://nos.nl/l/2423844
Niet mijn huis gelukkig![]()
Hopelijk valt het mee voor degenen die in het huis waren…
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zag het inderdaad, twee mensen onder het puin vandaan gehaald. Hopelijk geen doden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.quote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.quote:Op maandag 4 april 2022 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.
Volgens nu.nl ligt er zeker nog 1 iemand onder het puin (die wel aanspreekbaar schijnt te zijn).quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
Zo bam je vrijstaande huis helemaal wegHopelijk zijn ze er zonder te veel verwondingen uit gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |