Dank je.quote:Op zondag 3 april 2022 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
@:Roger_Epiales, beterschap met je vinger!
@AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou durenquote:Op zondag 3 april 2022 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren.
Wel een rustig dagje dan hier dat niemand anders het ook door had.
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?quote:Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou duren
Ik geef zelf de voorkeur aan 'test'quote:Op zondag 3 april 2022 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?
Hm, test klinkt best wetenschappelijk. Wat zijn de bevindingen?quote:
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Nooit bang zijn voor @Strani, nergens voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Als jij eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Daarom hebben we ook de Nederlandse cheerlies natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit bang zijn voor @:Strani, nergens voor nodig.![]()
Daarbij strooit hij alleen met die kaarten in een wanhopige poging ons te laten wennen aan de kleuren van de Spaanse vlag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een duur ritje... Maar ja, met de bus kom je der ook niet in de buurt. Toen ik vanmiddag op Amersfoort Centraal stond, stond er iemand bij me in de buurt die naar Groningen moest. Ze had berekend dat ze nog 6 uur onderweg zou zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Love, Love, Peace, Peace
Ik zie nu ook berichten dat mensen vanuit Alkmaar maar een taxi hebben genomen naar Eindhoven of Venlo.
En morgenochtend is het pas weer opgelost.
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
FijnWas het een leuk feest?
Ik zie nu ook dat de treinen de rest van de dag helemaal niet meer gaan rijden
Het was een oudermiddag van Transvisie, waarbij ik als een van de ervaringsdeskundigen aan het woord was. Ik begon mijn verhaaltje dan ook met: "Hoi, ik ben Billie (niet Billie) en ik ben te laat omdat ik met de trein ging. Wie wil me naar huis brengen?"quote:
Ik moet er echt eens aan beginnen.quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
John of Linda?quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een week had gewacht hadden we je kunnen oppikkenquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan
Als @Strani je eenquote:
De laatste jaren waren niet zo inderdaad, ik ben al aantal keer na een paar afleveringen afgehaakt.quote:Op zondag 3 april 2022 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Strani je eengeeft omdat je nog niet ben begonnen dan begrijp ik dat.
Het is zoveel beter dan wat we in Nederland zien de laatste jaren.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Voor scheidsrechter Lopez Stranieto zijn wij niet bang inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit bang zijn voor @:Strani, nergens voor nodig.![]()
Daarbij strooit hij alleen met die kaarten in een wanhopige poging ons te laten wennen aan de kleuren van de Spaanse vlag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
'Een tijdje'quote:Op zondag 3 april 2022 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, test klinkt best wetenschappelijk. Wat zijn de bevindingen?
Bedankt!quote:Op zondag 3 april 2022 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisJij zit zo bij the book of mormon, toch? Veel plezier weer.
Hm, dit is toch iets minder precies dan ik had gehoopt.quote:
Wel een goede opening. Lijkt me wel heftig die verhalen. Maar wel mooi dat je een steentje hebt kunnen bijdragen.quote:Op zondag 3 april 2022 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een duur ritje... Maar ja, met de bus kom je der ook niet in de buurt. Toen ik vanmiddag op Amersfoort Centraal stond, stond er iemand bij me in de buurt die naar Groningen moest. Ze had berekend dat ze nog 6 uur onderweg zou zijn.
[..]
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisJij zit zo bij the book of mormon, toch? Veel plezier weer.
[..]
Het was een oudermiddag van Transvisie, waarbij ik als een van de ervaringsdeskundigen aan het woord was. Ik begon mijn verhaaltje dan ook met: "Hoi, ik ben Billie (niet Billie) en ik ben te laat omdat ik met de trein ging. Wie wil me naar huis brengen?"Het was niet per se leuk, de verhalen die je hoort zijn niet altijd even fijn. Maar ach, wel goed om dat ook eens mee te maken.
Ik hanteer nog een onzekerheidsmarge, ook omdat er nog niet heel veel tests zijn geweestquote:Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dit is toch iets minder precies dan ik had gehoopt.
Weet je zeker dat de test wel geslaagd is?
Ah ok, en hoeveel marge zit er ongeveer in 'een tijdje'?quote:Op zondag 3 april 2022 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hanteer nog een onzekerheidsmarge, ook omdat er nog niet heel veel tests zijn geweest
Voorlopig verwacht ik dat het niet meer dan een poosje zal schelenquote:Op zondag 3 april 2022 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, en hoeveel marge zit er ongeveer in 'een tijdje'?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dan ander publiek dan wanneer het in de avond is? Of doet dit publiek net zo goed mee?quote:Op zondag 3 april 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik was bij de matinee dus ben alweer een paar uur thuis
Bij Mormon is er niet veel publieksparticipatie, zolang ze maar lachen en klappen komt het wel goedquote:Op zondag 3 april 2022 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je dan ander publiek dan wanneer het in de avond is? Of doet dit publiek net zo goed mee?
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mensen, ik heb even jullie advies nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wacht even, sinds wanneer deel ik kaarten uit?quote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je ook kaartjes voor De Efteling?quote:Op zondag 3 april 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, sinds wanneer deel ik kaarten uit?
Ah ja, ik haal Mormon en Rocky Horror door elkaar.quote:Op zondag 3 april 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Mormon is er niet veel publieksparticipatie, zolang ze maar lachen en klappen komt het wel goedEn dat deden ze genoeg
Ik vond het vandaag wel beter te verstaan dan de vorige keer, vooral in de eerste helft. Maar ik kan niet zeggen of het komt omdat ik nu ergens anders zat en dus anders zat ten opzichte van de speakers of dat het geluid sowieso beter was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch het vermoeden dat er de vorige keer iets niet helemaal tof was met het geluid, want in de tweede helft was het beter dan in de eerste en m'n zus was het daar mee eens, en die had de show nog niet gezienquote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, ik haal Mormon en Rocky Horror door elkaar.
Misschien kon je het beter verstaan omdat je nu beter wist wat er kwam?
Tof!quote:
Hier in Groningen! Erg mooi, ik vind haar zo tof, haar vibe met het publiekquote:
Waarom moet je naar kantoor?quote:Op maandag 4 april 2022 08:50 schreef Yesse het volgende:
Ik moet naar kantoor vandaag. Ik zie in buienradar dat het om 8:30 even droog wordt voor een uurtje, dan kan ik thuis beginnen en daarna naar kantoor. Is het 8:30, is het uurtje droog pas weer een uur laterNu moet ik zo maar de regen door. IK WIL NIET.
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijnquote:Op maandag 4 april 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet je naar kantoor?
Kan dat niet via teams?quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet een uitleg geven aan een andere afdeling en die hebben de maandag als kantoordag. Dus ik moet voor 11 uur daar zijn
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voorquote:
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.quote:Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Normaliter wel maar ik heb beloofd om ook mee te kijken ter plekke, ook al een keer aangeboden via Teams maar dan is er geen animo voor
Het is gelukt. Ik heb nu wel natte sokken en natte schoenen maar nu kom ik er achter dat er slechts een handjevol mensen van die afdeling op kantoor is vandaagquote:Op maandag 4 april 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer. Dan succes met door de regen en wind fietsen.
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?quote:Op maandag 4 april 2022 10:37 schreef Strani het volgende:
Jaaaa goedemorgen! Heb ik jullie mooi betrapt hier!
Ah, vandaar dat het hier zo koud is binnen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
Dan vind ik wat ik aangetroffen heb eigenlijk nóg gekkerquote:Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat de deur wagenwijd open stond en we je dus hoorden aankomen hè?
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!quote:Op maandag 4 april 2022 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die ophef proberen te veroorzaken.
Ik zag het jaquote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
https://nos.nl/l/2423844
Niet mijn huis gelukkig![]()
Hopelijk valt het mee voor degenen die in het huis waren…
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zag het inderdaad, twee mensen onder het puin vandaan gehaald. Hopelijk geen doden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.quote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En je vindt het héérlijk, geef maar toe!
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.quote:Op maandag 4 april 2022 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe dat zomaar in kan storten. Ben heel benieuwd naar de oorzaak.
Volgens nu.nl ligt er zeker nog 1 iemand onder het puin (die wel aanspreekbaar schijnt te zijn).quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
Zo bam je vrijstaande huis helemaal wegHopelijk zijn ze er zonder te veel verwondingen uit gekomen.
quote:Op maandag 4 april 2022 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.
Duitsers komen. PANIEKquote:
Op NOS.nl staat nu wel dat het een gasexplosie vanwege werkzaamheden is...quote:Op maandag 4 april 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.
doe je wel voorzichtig.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag een uitstapje in NWS, is erg gezellig.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Oefquote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief meequote:Op maandag 4 april 2022 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
OefHoe krijgen die nummers dat voor elkaar? Op welke fronten scoren ze zoveel beter dan Italië dat ze er boven kunnen eindigen?
Nee het maakt allemaal niks meer uit, jouw smaak staat nu voor altijd als zéér twijfelachtig te boekquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 ofzo omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook welquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Dat is sowieso wel een shock gezien het Spanje isquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Vind jij hem nog steeds niet leuk?quote:Op maandag 4 april 2022 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook wel
Nee maar het is ook écht niet mijn muziek. Maar ja, voor mij was alleen Rayden echt acceptabel eigenlijk. En anders die Tanxuqueiras of zoiets.quote:
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoorquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoor
Hartjesquote:Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]Tuurlijk, wat anders, alleen halve of godbetert hele cijfers? Dan kan ik toch nooit genuanceerd beoordelen.
Ik vind dat ook een hartstikke leuk nummerquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |