quote:Op maandag 4 april 2022 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet op werkdagen, want dan heb ik geen beschikking tot OPHEF.paint.
Duitsers komen. PANIEKquote:
Op NOS.nl staat nu wel dat het een gasexplosie vanwege werkzaamheden is...quote:Op maandag 4 april 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De buurtroddel is dat ze bezig waren met een laadpaal plaatsen en dat daarbij in de kelder een gasleiding is geraakt. Niet bevestigd dus nog.
doe je wel voorzichtig.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag een uitstapje in NWS, is erg gezellig.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Oefquote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ben een top 40 lijstje aan het maken voor de ESF inzendingen, en aan de hand van de cijfers die ik heb gegeven in mijn Excelbestand staan Israël en Bulgarije nu boven Italië, hier gaat iets mis
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief meequote:Op maandag 4 april 2022 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
OefHoe krijgen die nummers dat voor elkaar? Op welke fronten scoren ze zoveel beter dan Italië dat ze er boven kunnen eindigen?
Nee het maakt allemaal niks meer uit, jouw smaak staat nu voor altijd als zéér twijfelachtig te boekquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 ofzo omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook welquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Dat is sowieso wel een shock gezien het Spanje isquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Spanje staat nu ongeveer op 5 bij mij, dat had ik had tijdens het kijken van die Spaanse voorronde nóóit kunnen denken
Vind jij hem nog steeds niet leuk?quote:Op maandag 4 april 2022 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hier wordt het natuurijk niet beter van hè, dat snap je zelf ook wel
Nee maar het is ook écht niet mijn muziek. Maar ja, voor mij was alleen Rayden echt acceptabel eigenlijk. En anders die Tanxuqueiras of zoiets.quote:
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoorquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek dat ze allemaal een 7,3 hadden, dus het viel nog relatief mee
Maar Brividi had ik ooit verlaagd van 7,7 naar 7,3 omdat ik hem toch niet zó geweldig vond, en Israël vond ik voor de revamp wel leuk, en Bulgarije ook niet zoveel mis mee, hence de 7,3'en.
Maar goed, heb het nu een beetje aangepast en Italië komt nog wel net boven die twee landen nu hoor
/ESF, serious business.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief cijfers achter de komma, fanatiek hoor
Hartjesquote:Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]Tuurlijk, wat anders, alleen halve of godbetert hele cijfers? Dan kan ik toch nooit genuanceerd beoordelen.
Ik vind dat ook een hartstikke leuk nummerquote:Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |