Nou, wie wíl je graag het leukst vinden? Dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n lijst maken is nog niet makkelijk, telkens als ik een nummer luister vind ik hem weer leuker geworden dan eerst.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, wie wíl je graag het leukst vinden? Dan weet je wat je te doen staat
Ik dacht dat we als modteam hadden afgesproken dat marteling toch echt te ver gaat?quote:
Da's nog niet definitief toch?quote:Op maandag 4 april 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we als modteam hadden afgesproken dat marteling toch echt te ver gaat?
Nou ja, of ik. Dat zou ik wel jammer vinden, ik heb net weer met de zweep geoefendquote:
Dit moet haast wel heel gaaf wordenquote:Op maandag 4 april 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zag deze tweet en moet natuurlijk meteen @:Hamlapjes taggen
Valt dit trouwens onder lekken? Of gaan we er maar even vanuit dat niemand dit leest?quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, of ik. Dat zou ik wel jammer vinden, ik heb net weer met de zweep geoefend
Temple of the Nighthawk in Phantasialand is ook een tijd de langste indoorachtbaan ter wereld geweest, dat alleen geeft geen garantiesquote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit moet haast wel heel gaaf worden
Langste indoorachtbaan ter wereld, een van de duurste attracties ooit, dit kan niet meer mis gaan!
Zolang niemand het levend na kan vertellen zie ik geen bezwaarquote:Op maandag 4 april 2022 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Valt dit trouwens onder lekken? Of gaan we er maar even vanuit dat niemand dit leest?
Die naam zei me helemaal niks, tot ik de huidige naam zag.quote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Temple of the Nighthawk in Phantasialand is ook een tijd de langste indoorachtbaan ter wereld geweest, dat alleen geeft geen garanties
Had ie zijn/haar/anders* chocolaatjes maar achter slot en grendel moeten plaatsen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben chocolaatjes aan het stelen uit het kantoor van een collega, want die is er toch niet.
Dat krijg je als je ze niet veilig in de choco-la opbergtquote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben chocolaatjes aan het stelen uit het kantoor van een collega, want die is er toch niet.
De deur zat op slot.quote:Op maandag 4 april 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ie zijn/haar/anders* chocolaatjes maar achter slot en grendel moeten plaatsen.
deuren kunnen open. Dat is niet goed genoeg. Hier moeten ook alle deuren op slot als er niemand is, dat wil niet zeggen dat er dan niemand meer in kan.quote:
Zo ziet pure kwaadaardigheid er uit mensen!quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
* Bevriest meteen alle tegoeden van @Cyan9 in Spanjequote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo ziet pure kwaadaardigheid er uit mensen!![]()
![]()
Si, Arturo!quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
* Bevriest meteen alle tegoeden van @:Cyan9 in Spanje
quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
Vuil vuil pleurisweer, en zo op de fiets naar huis.
Denken dat ik tegoeden heb.quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Mét een handdoek of ín een handdoek?quote:Op maandag 4 april 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*wacht ijs_beer op met een handdoek*
In afwachting van het antwoord hierop kan het speculeren beginnen.quote:
M'n Fiesta drijft niet.quote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Maar toch op z'n minst wel een zeiljacht of zo?
quote:Op maandag 4 april 2022 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag met een document bezig geweest en tussendoor ook nog wat andere klusjes, maar zojuist dat document voor het eerst vandaag opgeslagen.
Dat wordt niets van Sinterklaas dit jaarquote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk gooien met bevroren pepernotenquote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt niets van Sinterklaas dit jaar
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.quote:Op maandag 4 april 2022 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
* Bevriest de Fiesta in verband met de Spaanse naam
Alsof ik daar niet achter komquote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.
Die gaat gewoon vragen 'Donde este la Fiesta' in de hoop dat mensen antwoorden 'A qui este la Fiesta'quote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niks bevriezen waarvan je niet weet waar het is.
“Bij de intocht van Sinterklaas zijn dit jaar 12 lichtgewonden gevallen. De vermoedelijke daders zijn werknemers van de firma van de goedheiligman en hebben de Spaanse nationaliteit.”quote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk gooien met bevroren pepernoten
En @ijs_beer kan alles bevriezenquote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet achter kom![]()
Desnoods vraag ik het @:Guanabana, die is handig met dit soort dingen
Zelfoverschatting. Je bent er weer voor gevallen.quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet achter kom![]()
Desnoods vraag ik het @:Guanabana, die is handig met dit soort dingen
Huehuehuequote:
*Kijkt vertwijfeld*quote:
Ben je er al doorheen?quote:
Ja, zeiknat.quote:
quote:
Dit gaat over Glennis die met een knokploeg naar de Jumbo ging. Voor de Ladies of Soul is die zaak met de excuses van dit weekend afgehandeld en kan Glennis gewoon mee op tournee.quote:Het is een zeer vervelende samenloop van omstandigheden die nooit had mogen plaatsvinden
Lekkerquote:Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, we eten de rodekoolschotel weerVond het er wel weer voor.
Ik begin dit op te vatten als een uitdagingquote:Op maandag 4 april 2022 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting. Je bent er weer voor gevallen.
Dat lukt je vaak onbedoeld ook al.quote:Op maandag 4 april 2022 17:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Kijkt vertwijfeld*
Eh ja! Dat kan ik wel. Denk ik.
De stemming naar het nulpunt brengen, is dat ook goed?
Oh die zijn altijd leukquote:
Ik geloof je meteen. Ja hoor.quote:Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 ik ben er nog niet helemaal uit maar ik weet inmiddels wel veel meer over je
Ik was er nog steeds wel blij meequote:
Wat je zegt Straan, wat je zegt.quote:Op maandag 4 april 2022 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zo moeilijk is dat ook allemaal niet
Ik was even vergeten hoe er ook alweer over Slovenië gedacht wordtquote:
Ik vind hem dit jaar niet zo sterkquote:
Oorwurm is dat hè.quote:
hoiquote:
hallo hallo hoe is hetquote:
Hoop het ook, maar met de backings op band erbij moet dat zeker wel goedkomen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oorwurm is dat hè.
Nu nog hopen dat z'n live performance in Turijn iets beter is straks. Al zal finale wel gemakkelijk moeten lukken.
JEZEBELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Spoiler de Mol België over aflevering 1:Nou ja, als je de eerste 3 al hebt gezien is het geen spoiler meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2022 21:32 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso werken mijn hersenen niet meer na vandaag een hele dag aan m'n conceptscriptie te werken. Nu net ingeleverd. Nu maar eens even een playlistje op en chill
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken netquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, als je de eerste 3 al hebt gezien is het geen spoiler meer
quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Spoiler de Mol België over aflevering 1:Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier nog met inhalenquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken net
Wil geen risico nemen voor anderen, dus ik post het maar in een spoiler.
Er is bij WIDM vers bloed nodig, vooral bij het opdrachten verzinnen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.
Ik meld me zelfs vrijwillig aanquote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is bij WIDM vers bloed nodig, vooral bij het opdrachten verzinnen.
En dat vind ik heel netjesquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb zelf alleen de 1e nog maar gekeken net
Wil geen risico nemen voor anderen, dus ik post het maar in een spoiler.
Nou, ik denk dat je in Nederland ook wel merkt hoe sterk het concept is, maar dan op een andere manierquote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de Belgische versie merk je weer hoe sterk het concept is. Dat daar in Nederland bijna niks uit wordt gehaald, is alleen maar heel erg zonde.
Lijkt wel Breaking Bad.quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dit ook zo'n tof beeld:
[ afbeelding ]
Nog met haar gepraat of iets?quote:Op maandag 4 april 2022 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lekker gebadmintond.
Ze was er weer.
quote:
Correctie: in België zie je hoe veel méér er uit het concept nog gehaald kan worden, waar in Nederland geen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je in Nederland ook wel merkt hoe sterk het concept is, maar dan op een andere manier
Zonder zo'n sterk concept was het al lang meer zo succesvol geweest
op zich wel goed ben een beetje moe nu. en daar?quote:
je doet het er maar meequote:Op maandag 4 april 2022 21:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze hoofdletterloze posts werken niet in m'n hersenen
quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dit ook zo'n tof beeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en tóch denk ik ook dat dit een bewuste keuze is. De programmamakers lezen alle online feedback toch ook en zien het Belgische programma. Ik denk echt dat er een reden is dat ze het niet zo doen.quote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Correctie: in België zie je hoe veel méér er uit het concept nog gehaald kan worden, waar in Nederland geen gebruik van wordt gemaakt.
Omdat het op deze manier ook gewoon werkt. Er wordt toch wel naar gekeken. Zoals het nu wordt gemaakt is het goedkoper én gemakkelijker.quote:Op maandag 4 april 2022 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en tóch denk ik ook dat dit een bewuste keuze is. De programmamakers lezen alle online feedback toch ook en zien het Belgische programma. Ik denk echt dat er een reden is dat ze het niet zo doen.
Oh jee dat lijkt me geen goed nieuwsquote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de werkdag van vandaag.
En wat grapjes gemaakt.
Je hebt zeker verteld dat je een enorme daredevil bent door de hele dag aan een bestand te werken en die pas aan het eind op te slaanquote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de werkdag van vandaag.
En wat grapjes gemaakt.
Ja, dat heb ik verteld.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zeker verteld dat je een enorme daredevil bent door de hele dag aan een bestand te werken en die pas aan het eind op te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |