SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Procentenpolonaise gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het is toch echt waar. Dit is de site van die tv-zender. Ik neem aan dat die niet door Spaanse Eurofans is gehackt...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Greys het volgende:
Goed, weer wat geleerd dus. Nooit meer iets geloven dat Spanjaarden tweeten. Maar dan ook nooit.
Waarom werden we dan binnen 1 minuut tig keer geretweet met alleen maar Spanjaarden die riepen dat ze niet konden wachten tot we er achter zouden komen en ze dan in hun broek zouden pissen. Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Dit is de site van die tv-zender. Ik neem aan dat die niet door Spaanse Eurofans is gehackt...
https://www.telecinco.es/(...)n_18_3303574765.html
Omdat het vergelijkbaar zou zijn met een documentaire over Bonnie St. Claire waar dan de Spaanse Eurovisie-inzending onder gemonteerd zit? Ik denk dat ze het gewoon hilarisch vinden, wat het volgens mij ook is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom werden we dan binnen 1 minuut tig keer geretweet met alleen maar Spanjaarden die riepen dat ze niet konden wachten tot we er achter zouden komen en ze dan in hun broek zouden pissen. Ik snap er niks meer van.
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat het vergelijkbaar zou zijn met een documentaire over Bonnie St. Claire waar dan de Spaanse Eurovisie-inzending onder gemonteerd zit? Ik denk dat ze het gewoon hilarisch vinden, wat het volgens mij ook is.
Ja, ze denken misschien dat wij in Nederland nu vinden dat dit een grote eer is voor S10, terwijl het vermoedelijk een heel trashy programma is. Maar dat snappen wij ook wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef Greys het volgende:
Ging vast over dat we het een van de bekendste zangeressen noemde dan. MAAR DAT WAS WAT @:STRANI HIER ZEI. Onze Spanje-correspondent.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef Greys het volgende:
Ging vast over dat we het een van de bekendste zangeressen noemde dan. MAAR DAT WAS WAT @:STRANI HIER ZEI. Onze Spanje-correspondent.
Maar ik vermoed wel eentje van de Bonnie St. Claire-categorie? Beetje verlopen, beetje fout? Die indruk kreeg ik namelijk, dat ze haar reputatie probeert te herstellen of zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]maar dat klopt ook gewoon, dat is ze ook.
Zou die persoon niet gewoon hopen dat S10 reageert?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?
Wat een gedoe.
Kijk dit was een van de reacties en de vertaling:
[ afbeelding ]
Nou ik geloof dat ze wel omringd wordt door schandalen. Maar bekend blijft ze. Maar ik geloof echt niet dat dat het issue is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar ik vermoed wel eentje van de Bonnie St. Claire-categorie? Beetje verlopen, beetje fout? Die indruk kreeg ik namelijk, dat ze haar reputatie probeert te herstellen of zoiets.
Leest meer alsof ze hopen dat S10 erop reageertquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?
Wat een gedoe.
Kijk dit was een van de reacties en de vertaling:
[ afbeelding ]
En het tadadada-stukje lekker op repeatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch om te gieren, al die dramatische beelden, het Spaans en dan een Nederlands nummer op de achtergrond
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou die persoon niet gewoon hopen dat S10 reageert?
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leest meer alsof ze hopen dat S10 erop reageert
Spanjaarden zijn gewoon rare mensen, meer hoef je niet te wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.
Dus het was nogal eh... verwarrend.
*armen in de lucht gooit
Hahaha. Cee en ik werden er in elk geval ineens knetteronzeker van, van al die nogal vreemde quotetweets met rare bijschriften.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn gewoon rare mensen, meer hoef je niet te weten
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.
Dus het was nogal eh... verwarrend.
*armen in de lucht gooit
Wij hadden juist een zeker lied uit San Marino in Chateau Meiland zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is het een beetje zoals wij zouden reageren als het nummer van, pak ‘m beet, Salvador Sobral in Chateau Meiland zou worden gebruikt en een Portugees heel trots zou tweeten dat het een eer was dat het nummer in zo’n grote realityshow in Nederland zit.
Al een tijdje (op Eurovisionworld) op de 8e/9e plek, Spanje staat nu sinds een week of zo op 8, maar die hebben ook een dikke promotie er achter dus dat trekt straks bij de repetities wel bij.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
1,9 miljoen views van de official music video.
Met heel veel positieve reacties.
Hoe staan we bij de odds tegenwoordig?
Nog steeds op plek 9, er zit niet veel beweging in!quote:Op zondag 27 maart 2022 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
1,9 miljoen views van de official music video.
Met heel veel positieve reacties.
Hoe staan we bij de odds tegenwoordig?
NailQueen in ESF / Fan polls en juries 2022 #1 OGAE Poll eerstquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Aadrianus het volgende:
https://eurovoix.com/2022(...)ints-ogae-poll-2022/
Nederland op 3e plek!
Dit is wel echt goed hoor!!quote:Op zondag 27 maart 2022 22:31 schreef Mlita het volgende:
Vanuit het publiek gefilmd, wat een verschil, ook veel mensen zingen mee, hoorde je niet in de livestream
Ik verwacht 24 punten uit Spanjequote:Op maandag 28 maart 2022 16:47 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel 'n soort prank dit. Alsof de redactie van die Spaanse zender samen met de lokale Eurofans de Nederlanders probeert beet te nemen.
[ twitter ]
Die laatste 10 secondenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:47 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel 'n soort prank dit. Alsof de redactie van die Spaanse zender samen met de lokale Eurofans de Nederlanders probeert beet te nemen.
[ twitter ]
Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…quote:Op maandag 28 maart 2022 23:34 schreef Mlita het volgende:
Echt hoor.. op Twitter lopen de Nederlanders te zeuren dat ze haar niet kunnen verstaan en dat ze vals zingt.. alle Spanjaarden zijn weer vol lof aan het retweeten en liken
Dat is al een stuk meer dan de 500 punten van Italie vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Nederland heeft nu ook meer dan 100.000 punten op Eurovision scoreboard.
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
ESF / [2022] Running orders
In de running order dus als 8ste van de 9 van de eerste helft eerste semi. Prima plek, de Italianen zien ons dus als topper. En flopshow Bulgarije is voor ons, helaas wel topshow Moldavi๋ na ons.
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen is
Casanova natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een Belgi๋ 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…
En eerlijk… met dit optreden, heb ik toch het gevoel dat het ergens in het rechter rijtje terecht komt. Ik weet niet wat het is.![]()
Maar wellicht ben ik te negatief.
Bij Matthijs hebben ze (de productie van het programma) duidelijk meer aan staging gedaan dan hier bij Lubach. Je kunt wat dat betreft niet elk live optreden op dezelfde manier bekijken. In Turijn doet ze een optreden dat echt tot in de kleinste details is gerepeteerd, elke blik, elk gebaar. En elk camerashot is bedoeld om het hele verhaal te vertellen. Als ze hier bij Lubach ้้n keertje vooraf gerepeteerd heeft, is het al veel. Dan gaat het toch meer om ff lekker spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:03 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een Belgi๋ 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.
Ja dat ziet er heel mooi uit, mogen ze in Turijn ook wel doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:51 schreef Mlita het volgende:
Ik vind de shots waarin de camera heel laag bij de grond staat naar boven met die rook wel heel mooi trouwens…
Dit dus. 😊quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Zowel bij Matthijs als hier bij Lubach was er wel wat gerepeteerd, je ziet haar duidelijk een aantal keer van camera switchen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
Oh dat denk ik ook hoor. Ik denk alleen qua visuals dat het iets anders wordt en dat ze dat niet al laten zien in een tv show.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Zowel bij Matthijs als hier bij Lubach was er wel wat gerepeteerd, je ziet haar duidelijk een aantal keer van camera switchen.
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Als we de traditie van onverwachte staging-dingen waar we tijdens de repetities achterkomen voortzetten dan zit ze daar straks met een gitaar.
Een akoestische en een elektrische gitarist zou wel logisch zijn, zoals het bij Matthijs was. Als je gaat doen alsof je dat introotje op een elektrische gitaar speelt wordt het wel erg fake.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdal waren ze daar misschien aan het oefenen voor het optreden bij Matthijs.
De gitaristen bij dat optreden waren de songwriter en producer trouwens, Arno Krabman en haar vaste gitarist. Zo benieuwd wie ze mee gaat nemen naar Turijn..
Niemand? Ze heeft toch zelf een uitstekende uitstraling om het podium te vullen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdal waren ze daar misschien aan het oefenen voor het optreden bij Matthijs.
De gitaristen bij dat optreden waren de songwriter en producer trouwens, Arno Krabman en haar vaste gitarist. Zo benieuwd wie ze mee gaat nemen naar Turijn..
Of dat was voor de live-on-tapequote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
Ik vind een band of backing vocals on stage geen toegevoegde waarde. Alles staat toch op tape, ze is niet onderdeel van een band dus... Alleen zij en verder niets dat afleidt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een akoestische en een elektrische gitarist zou wel logisch zijn, zoals het bij Matthijs was. Als je gaat doen alsof je dat introotje op een elektrische gitaar speelt wordt het wel erg fake.
Molloot had een beetje uitgerekend dat de eerste repetitie waarschijnlijk op 30 april is, dus 1-2 dagen daarvoor danquote:
quote:
Die opmerking lees ik vaker, maar ik denk niet dat die beter had gescoord. Niet echt een nummer dat zich leent tot een performance op Eurovisie.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan De Diepte steeds meer waarderen, maar stel je voor dat we S10 ้n Froukje met Zonder Gezicht hadden gestuurd.
@BillDauterive jij was die laatst toch aan het zoeken?quote:Op zondag 3 april 2022 21:40 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
En dan komen de covers...
Deze vind ik goed gedaan.
Sorry, nee.
Yes, zekerquote:Op zondag 3 april 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
@:billdauterive jij was die laatst toch aan het zoeken?
Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.quote:
Naja vind het in geheel van alle andere nummers wel een lekker up-tempo nummer....quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.
Sowieso, ik bedoelde alleen dat het volgens mij niet op een normale manier omhoog schoot in dat lijstjequote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Naja vind het in geheel van alle andere nummers wel een lekker up-tempo nummer....
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.
Ja geen idee maar ik had af en toe die mix aan van de clips en die staat op volgorde van views. Begon steeds met Oekra๏ne en een tijdje S10, Oostenrijk kwam voor mijn gevoel steeds wat later maar ineens stond die clip bovenaan. Ik moest er weer aan denken nu ik dat lijstje zie. 5 plekken gesprongen (meer dan een miljoen views/streams in een random week). Maar wie weet is het heel wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?
En, dit is Oostenrijk h่, en niet Malta of AzerbeidzjanQua kijkers "kopen" een iets betrouwbaarder land denk ik.
Zelfs Martin Garrix heeft voor een groot deel nepvolgers, dus dan geloof ik best dat de Garrix van de Lidl dat ook heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?
En, dit is Oostenrijk h่, en niet Malta of AzerbeidzjanQua kijkers "kopen" een iets betrouwbaarder land denk ik.
Maar nepvolgers =/= nepviews en luisterbeurten h่quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zelfs Martin Garrix heeft voor een groot deel nepvolgers, dus dan geloof ik best dat de Garrix van de Lidl dat ook heeft.
Maar dit zijn Youtube views, die kun je wel kopen. Je kunt het ook zien aan het aantal likes, veel lager dan bv. S10 terwijl Lumix meer views heeft. Op Spotify doet Lumix het ook wel aardig, maar niet fantastisch. En bij Spotify worden de nepstreams er tussenuit gefilterd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nepvolgers =/= nepviews en luisterbeurten h่
Voor zover ik weet is het ook niet mogelijk om op Spotify maandelijkse luisteraars te kopen.
Stien is echt een super tof mensquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
Podcast met Stien. Vanaf ca. 55 min vertelt ze over het ontstaan van De Diepte. Het andere liedje wat ze had ingestuurd had ze trouwens geschreven samen met Jacqueline Govaert en Leon Palmen, waar ze ook Adem Je In mee maakte.
Listen to this episode from Yous & Yay: New Emotions on Spotify. Op de bank van Yous & Yay ploft rapper, zangeres en de Nederlandse inzending van het Eurovisiesongfestival S10 neer. Stien den Hollander had een bewogen jeugd, ze had psychische klachten, is meerdere keren opgenomen en maakte daar een album over: โAntipsychoticaโ, dat ze opnam met de microfoon van haar oortjes. Op haar zeventiende werd Stien getekend bij het muzieklabel Noahโs Ark. Ze heeft nu grote hits met bijvoorbeeld het nummer โAdem Je Inโ. In mei zal ze ons land vertegenwoordigen op het liedjesfestijn in Turijn met haar nummer โDe Diepteโ. Een gesprek over peukjes en energydrank als ontbijt, de veiligheid van de hele dag muziek luisteren, mistanden in het onderwijs en de beste performer worden die je kan zijn.
Niet alles en iedereen hoeft naar het songfestival hequote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Niels93 het volgende:
Net op NPO1 een stukje van een samenwerking tussen Froukje en Wende. My god, dat zou toch ook intens tof zijn om een keer te sturen. Hopelijk binnenkort op YT.
Vond dit echt een tof interviewquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
Podcast met Stien. Vanaf ca. 55 min vertelt ze over het ontstaan van De Diepte. Het andere liedje wat ze had ingestuurd had ze trouwens geschreven samen met Jacqueline Govaert en Leon Palmen, waar ze ook Adem Je In mee maakte.
Listen to this episode from Yous & Yay: New Emotions on Spotify. Op de bank van Yous & Yay ploft rapper, zangeres en de Nederlandse inzending van het Eurovisiesongfestival S10 neer. Stien den Hollander had een bewogen jeugd, ze had psychische klachten, is meerdere keren opgenomen en maakte daar een album over: รขยยAntipsychoticaรขยย, dat ze opnam met de microfoon van haar oortjes. Op haar zeventiende werd Stien getekend bij het muzieklabel Noahรขยยs Ark. Ze heeft nu grote hits met bijvoorbeeld het nummer รขยยAdem Je Inรขยย. In mei zal ze ons land vertegenwoordigen op het liedjesfestijn in Turijn met haar nummer รขยยDe Diepteรขยย. Een gesprek over peukjes en energydrank als ontbijt, de veiligheid van de hele dag muziek luisteren, mistanden in het onderwijs en de beste performer worden die je kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:42 schreef grazz het volgende:
In IJsland vanavond de eerste previewshow. Ze hebben de eerste helft van semi 1 beoordeeld. Max aantal punten is 48. Uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:42 schreef grazz het volgende:
In IJsland vanavond de eerste previewshow. Ze hebben de eerste helft van semi 1 beoordeeld. Max aantal punten is 48. Uitslag:Portugal 0?? Wel leuk dat S10 zo goed ontvangen wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Portugal 0?? Wel leuk dat S10 zo goed ontvangen wordt
Ooh ja, makes more sense hahaquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.
quote:De zangeres heeft er duidelijk plezier in. “Ik volg alles, ook internetfora en filmpjes waarin mensen reageren op mijn liedje. Het heeft me verbaasd hoe goed het overal is opgepakt.
https://www.parool.nl/kun(...)ijn-geheim~b8e8095b/
@NailQueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?quote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Ok, zeg maar wie van jullie is eigenlijk S10? Ze is al langer songfestival fan toch misschien heeft ze ook wel een account. Het is niet alsof er een ander Nederlands songfestivalforum is. Anders Stien, maak een account aan![]()
@:Greys en @:Cee hebben je gisteren niet kunnen spreken
Laat ik vandaag precies een jaar op het forum zijnquote:Op zondag 10 april 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Nailqueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Niels93 het volgende:
S10 meldt net op insta dat ze op het ESF een creatie van Viktor & Rolf zal dragen. De outfit is nog niet naar buiten gebracht.
Niet op alle ontwerpen hoorquote:Op maandag 11 april 2022 18:16 schreef summer52 het volgende:
Viktor&Rolf zijn dat niet die ontwerpers die op al hun ontwerpen strikken doen? Zij hebben toch ook de trouwjurk van Prinses Mabel (met allemaal strikken) gemaakt?
Nog even gekeken en het klopt.
Dit is de trouwjurk van Mabel![ afbeelding ]
Volgens mij ontwerpen ze van alles, ze hadden op een gegeven moment ook een lijn bij de H&M en daar kun je niet met een wietjurk aan komen zetten. S10 draagt heel vaak designer kleding, dat past bij haar, als het maar niet een of andere plofjurk wordt in gifgroen ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef summer52 het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd, en ook wel een beetje bang, want de ontwerpen zijn best wel "apart".
Neem de wietjurk![]()
Ja, die Krumpers moeten toch ergens onder vandaan komen h่. Zo van: tadaa, verrassing hi-ha-ho.quote:Op maandag 11 april 2022 18:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben totaal niet thuis in de mode, maar alles wat ik op het internet zie vind ik niet passen bij De Diepte. Ik hoop gewoon heel erg op iets klassieks simpels. Eigenlijk vond ik wat ze bij Matthijs aan had al gewoon goed, ik ben een beetje bang dat ze de outfit nu uit de toon gaan laten zijn als ik dus de eerdere werken van Viktor en Rolf zie.
Dit dus, die Edison-jurk is alvast geen succesquote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef summer52 het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd, en ook wel een beetje bang, want de ontwerpen zijn best wel "apart".
Neem de wietjurk![]()
[ afbeelding ]
Maar dit kan toch niet? Ze heeft een tenger figuur en dan hang je zoiets erover heen? Zo jammer dit!quote:Op maandag 11 april 2022 19:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, die Krumpers moeten toch ergens onder vandaan komen h่. Zo van: tadaa, verrassing hi-ha-ho.![]()
Stien is classy, dus haar outfit wordt dit ook. Geen twijfel over mogelijk.
Nou dit is wel een wat onflatteuze foto. Op de video zie je wel dat de middel goed getailleerd is. Komt echt goed. S10 blijft dicht bij haarzelf zegt ze telkens en wat ze draagt is veelal classy. Ik maak me geen zorgen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet? Ze heeft een tenger figuur en dan hang je zoiets erover heen? Zo jammer dit!
[ afbeelding ]
Ok, excuses. Ik haal m'n reactie weg.quote:Op maandag 11 april 2022 20:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Pardon? Iets rustiger kan het toch wel? Ik geef mijn mening, net zoals jij altijd je ongezouten mening geeft. En dan ben ik ineens hysterisch?
Ik snap niet goed wat er hysterisch is aan haar reactie?quote:Op maandag 11 april 2022 19:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch joh. Wacht gewoon af waar ze mee komen. Ze draait sowieso bijna altijd oversized, dus dat tengere figuur wordt bijna nooit benadrukt.
Ilse de Lange had Claes Iversen als ontwerper. Die heeft ook gedrochten van jurken, en ook hele smaakvolle. Het hangt er ook maar helemaal vanaf hoe de staging er precies uitziet, en hoe het is uitgelicht. Daarom vind ik het wat voorbarig. Zo vind ik dit er bv. best mooi uitzien (en dit is dus diezelfde jurk).quote:Op maandag 11 april 2022 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat er hysterisch is aan haar reactie?
Ik word er ook een beetje ‘angstig’ van. Dat is toch logisch?
Ik ben het helemaal met Summer eens. Gewoon vreselijk die jurk. Had ik ook niet van haar verwacht, maar misschien heeft ze wel vaker zoiets gedragen, dat ik het gemist heb.
Edit: je hebt hem al weggehaald.
Voorbarig of niet, maar wij zeggen alleen maar wat we ervan vinden en hopen dat ze niet straks zoiets aandoet.quote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ilse de Lange had Claes Iversen als ontwerper. Die heeft ook gedrochten van jurken, en ook hele smaakvolle. Het hangt er ook maar helemaal vanaf hoe de staging er precies uitziet, en hoe het is uitgelicht. Daarom vind ik het wat voorbarig. Zo vind ik dit er bv. best mooi uitzien (en dit is dus diezelfde jurk).
[ twitter ]
Als zij dat nou mooi vindt, prima toch.quote:Op maandag 11 april 2022 19:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet? Ze heeft een tenger figuur en dan hang je zoiets erover heen? Zo jammer dit!
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het wel goedkomt. Zij heeft een mooi rank lijf, vrijwel alles staat haar goedquote:Op maandag 11 april 2022 20:00 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Nou dit is wel een wat onflatteuze foto. Op de video zie je wel dat de middel goed getailleerd is. Komt echt goed. S10 blijft dicht bij haarzelf zegt ze telkens en wat ze draagt is veelal classy. Ik maak me geen zorgen.
Kijk eens hoe gelukkig ze eruit ziet in die jurk op de foto’s en filmpjes en en noem het dan nog eens een “gedrocht”.quote:Op maandag 11 april 2022 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voorbarig of niet, maar wij zeggen alleen maar wat we ervan vinden en hopen dat ze niet straks zoiets aandoet.
Ik heb Ilse v๓๓r het Songfestival in ieder geval nooit in een gedrocht gezien.
Ik bedoel niet dat ik de jurk van Stien een gedrocht vind, maar Blackswangreen had het over dat de ontwerper van Ilse’s jurk ook gedrochten van jurken maakt en dat Ilse toch een mooie jurk van hem aanhad.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Kijk eens hoe gelukkig ze eruit ziet in die jurk op de foto’s en filmpjes en en noem het dan nog eens een “gedrocht”.![]()
Die ene foto is gewoon in een rare hoek genomen. Ik vind ‘m in de filmpjes eigenlijk wel mooi zitten.
Dat snap ik hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik de jurk van Stien een gedrocht vind, maar Blackswangreen had het over dat de ontwerper van Ilse’s jurk ook gedrochten van jurken maakt en dat Ilse toch een mooie jurk van hem aanhad.
Dat ik haar v๓๓r het Songfestival nooit in zo’n gedrocht had gezien waar ik zenuwachtig van werd.
Maar nu met Stien dus wel.
Oh ja, okeeDit is dan geen gedrocht, ook al vind ik hem wel superlelijk en ook niet echt bij haar passen.
Maar als zij zich er gelukkig in voelt, daar gaat het toch om.
En daar word ik dan ook wel weer een beetje zenuwachtig van
Maar dan zonder hakken, want die gaat ze niet dragen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hou zelf bijvoorbeeld heel erg van zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Lees je mee @:S10?
Ik vertrouw dan maar op jouquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor.![]()
Ik denk dat het allemaal wel goedkomt.
Die trekt echt niets aan wat niet bij haar past straks. En al helemaal niets wat de aandacht afleidt van het lied. Ze zegt zelf dat ze heel erg bezig is met het gevoel wat de staging uit moet stralen straks, dus het lijkt me sterk dat dat een WTF-is-dat-voor-jurk-gevoel moet worden.
Oh neequote:Op dinsdag 12 april 2022 08:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar dan zonder hakken, want die gaat ze niet dragen.
Ik zit niet zo in de mode, dus weet niet hoe het normaal gaat, maar:quote:Op maandag 11 april 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje ontwerper maakt iets passend bij de gelegenheid. Daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken tbh.
klinkt niet als 'voor de gelegenheid gemaakt'.quote:"Ik moest nadenken over wie ik wilde dat het ging doen", aldus S10. "En toen kwamen Viktor & Rolf in mij op. Zij zijn Nederlandse trots en ik ben fan van hun werk. We hebben een kopje thee gedronken en daarna heel veel gepast."
De 21-jarige zangeres wist meteen welke outfits het moesten worden. "Het is net als bij een trouwpak of een trouwjurk: sommige dingen weet je meteen."
Ach, daar heeft Nederland al ervaring mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik ook maar ้้n oversized strik zie, dan zwaait er wat.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik ook maar ้้n oversized strik zie, dan zwaait er wat.
Ik heb er geen verstand van, maar echt, waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]of van dat tule (met die gaten vooral)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is kunst.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar echt, waarom?
Oh jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:24 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik bij Waylon ookquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het niet gaaf wordt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:08 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh ja, dan hebben we dezelfde smaak.
Maar op Stien haar Instagram ook heel veel positieve reacties op haar jurk van gisteren!
Dat had ik echt niet verwacht, maar smaken verschillen (gelukkig maar)!
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
Even beetje compensatie met hoe het ook kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk zoietsBeter, maar nog erg veel gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die met dat leren rokje is wel stoer, maar dan zou ik de bovenkant iets rustiger houden.
Dat bordeauxrode vind ik ook wel mooi, maar de mouwen weer too much.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Even beetje compensatie met hoe het ook kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk zoietsBreng ze nou niet op idee๋nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja het is ook niet echt makkelijk om snel iets normaals te vindenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beter, maar nog erg veel gedoe![]()
Die met dat leren rokje is wel stoer, maar dan zou ik de bovenkant iets rustiger houden.
Dat bordeauxrode vind ik ook wel mooi, maar de mouwen weer too much.
Dit kan niet @Noberquote:Op maandag 11 april 2022 19:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, dr valt iets van negativiteit te bespeuren en jij haakt ook weer aanquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit kan niet @:Nober
Dit is nog erger dan die kleding van Trijntje
Ja ik ook, maar dit is dan wel weer leuk. Simpel van boven, dan een broek, kan Stien lekker haar gympen aan doen, en voor de sierlijkheid wat tule!quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haat strikken en gedoe aan een jurk. Huuuu![]()
Daarbij leidt het ook af van het liedje vind ik.
Ik hou van eenvoudig, maar classy.
Even beetje compensatie met hoe het ook kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk zoietsPrachtig, zo'n strohoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dit is dan wel weer leuk. Simpel van boven, dan een broek, kan Stien lekker haar gympen aan doen, en voor de sierlijkheid wat tule!
Jeetje waar ben ik mee bezig, kleding van V&R aan het bestuderen, moet niet gekker worden.[ afbeelding ]
@S10 deze is ook maar ค 22,- bij Boohoo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:24 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Was al gemeld, maar mag best nog een keer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:04 schreef maresc het volgende:
Weet niet of het hier al gedeeld was: in de top 20 van de eurovision youtube van maart staat S10 op plek 2 en is het de meest bekeken video van de inzendingen van dit jaar!
Wat ik eruit opmaak is dat ze zeggen dat S10 de artiestennaam is van rapper Stien den Hollander en met haar nummer een ‘Panorama’ (?) Europees nummer heeft en daar tegenover staat Chanel met Cubaanse roots, gevestigd in Spanje.quote:
Nou da’s nog beter dan wat ik er met m’n steenkolenkitaliaans uit kon opmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
"Een van de revelaties van het panorama der Europese muziek".
Same, al heb ik het idee dat we van de Italiaanse jury niks hoeven te verwachten. Kan me niet herinneren dat we daar ooit punten van hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:27 schreef Em31 het volgende:
Ben echt zo benieuwd of het enthousiasme wat we nu zien in onder andere Spanje, Itali๋ en Griekenland straks ook terug te zien is in de punten.
Laatste keer dat we in de finale punten kregen van de Italiaanse jury was in 2016. Toen kreeg Douwe 4 punten van ze. De Italiaanse jury gaf Duncan ook 4 punten in de halve finale, maar niets in de finale.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:24 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Same, al heb ik het idee dat we van de Italiaanse jury niks hoeven te verwachten. Kan me niet herinneren dat we daar ooit punten van hebben gehad.
Dat is toch ook bizar he. Lekker opvallend de grootste concurrent naaien.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:32 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Laatste keer dat we in de finale punten kregen van de Italiaanse jury was in 2016. Toen kreeg Douwe 4 punten van ze. De Italiaanse jury gaf Duncan ook 4 punten in de halve finale, maar niets in de finale.
Dan zullen we dit jaar ook wel geen punten van Itali๋ krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch ook bizar he. Lekker opvallend de grootste concurrent naaien.![]()
Wat het ook zo wrang maakt is dat de top 3 van de jury zo ontzettend dichtbij elkaar zat dat jaar. Als 1 land anders had gestemd had Duncan gewoon de jury winnaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch ook bizar he. Lekker opvallend de grootste concurrent naaien.![]()
Weet je hoeveel punten Mๅneskin kreeg uit Nederland?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:32 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Laatste keer dat we in de finale punten kregen van de Italiaanse jury was in 2016. Toen kreeg Douwe 4 punten van ze. De Italiaanse jury gaf Duncan ook 4 punten in de halve finale, maar niets in de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel punten Mๅneskin kreeg uit Nederland?Ik kan me niet voorstellen dat Nederlanders dat nou massaal gedaan hebben om de concurrentie van Itali๋ op ons eigen nummer (lol) te beperken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
Ergens wel bijzonder hoe goed Barbara hier aansloeg, dat gebeurt niet vaak met een ESF artiest.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:01 schreef Em31 het volgende:
Nee dat was niet om de concurrentie![]()
Mๅneskin heeft nooit echt geklikt met 'de gewone Nederlander' () volgens mij, de rest van Europa zag wat anders. Barbara is dan weer zowat ้้n van de populairste ESF-artiesten ooit hier
Edit: Bedenk me nu dat er ook wat misging met onze televote, dus misschien klopte het ook niet helemaal.
Nee, maar als we hier klagen over de Italianen die ons benadelen is dit ook wel opvallend. Helemaal als je ziet hoe populair Mๅneskin hier is. We kunnen wel zeggen dat Barbara Pravi hier scoorde, maar Mๅneskin net zozeer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Nederlanders dat nou massaal gedaan hebben om de concurrentie van Itali๋ op ons eigen nummer (lol) te beperken.
6 jury, 10 tele.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:23 schreef Greys het volgende:
Hoeveel punten gaf NL aan Soldi? Weet iemand dat?
Want kan ook zijn dat een groot deel van degenen in NL die Mๅneskin tof vonden niet bepaald de Eurovisie-stemmende types zijn. Dat die het eigenlijk pas na de winst tof vonden/ontdekten. Had niet het idee dat dat in NL nou de favoriet was vooraf. En er was idd iets met de televotes toen.
Maar als Soldi ook niks van NL kreeg toen Duncan niks van hen kreeg dan mogen we idd niet zeuren.
Ja dat ja, ze spreken een specifieke groep aan, maar de gemiddelde kijker inclusief media vond het toen een vreselijke winnaar. Was echt een mismatch hier met de rest van Europa leek het wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:23 schreef Greys het volgende:
Hoeveel punten gaf NL aan Soldi? Weet iemand dat?
Want kan ook zijn dat een groot deel van degenen in NL die Mๅneskin tof vonden niet bepaald de Eurovisie-stemmende types zijn. Dat die het eigenlijk pas na de winst tof vonden/ontdekten. Had niet het idee dat dat in NL nou de favoriet was vooraf. En er was idd iets met de televotes toen.
Maar als Soldi ook niks van NL kreeg toen Duncan niks van hen kreeg dan mogen we idd niet zeuren.
Hahaha ok้ mooi dan kunnen we dat schrappen.quote:
Nou eerlijk is eerlijk, @Cee en ik bv sprongen in แllereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat ja, ze spreken een specifieke groep aan, maar de gemiddelde kijker inclusief media vond het toen een vreselijke winnaar. Was echt een mismatch hier met de rest van Europa leek het wel.
Nee en als ik Voilเ dan weer zie denk ik ook weleens, shit dit had toch moeten winnenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, @:Cee en ik bv sprongen in แllereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.
Ik ben zelf Mๅneskin eigenlijk pas heel tof gaan vinden toen ik Torna a Casa en Slave en Coraline hoorde. Dat vind ik geweldig en ben ik echt fan van, hun winnende Eurovisielied vind ik het minst.
En eigenlijk niet veel later was Nederland ook hun vloeren aan het dweilen. Maneskin is hier ook nog vrij veel talkshows af geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:37 schreef Cee het volgende:
Het viel me ook op dat zo veel mensen hier (in mijn omgeving maar ook in de media), daags na de finale praatten over de fantastische show, alleen “jammer van de winnaar, wat een schreeuwlelijk.” Terwijl de rest van Europa hun vloeren aan het dweilen was.
Hier zit een MECC-grapje in.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, @:Cee en ik bv sprongen in แllereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.
Ja precies, het is vooral een generatie-dingetje volgens mij. Mๅneskin is onder tieners en net daarboven echt wel heel populair, ook in Nederland. Voor die leeftijdsgroep spreekt Barbara Pravi dan weer wat minder aan. Maar blijkbaar stemmen ze niet (of ging er iets mis bij de televote).quote:Op woensdag 13 april 2022 09:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En eigenlijk niet veel later was Nederland ook hun vloeren aan het dweilen. Maneskin is hier ook nog vrij veel talkshows af geweest.
Ik durf het niet zo goed te zeggen, maar in mijn leeftijdsgroep/omgeving is dat nummer altijd wel redelijk goed gevallen heb ik het ideeManeskin bestormde ook gelijk met van แlles de Spotify charts en zo. Het was vooral de talkshowgast, ik noem een Frits Huffnagel en Carlo Boszhard, die gelijk in die talkshows riepen dat de winnaar zo vreselijk was.
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
"The Netherlands after ther renaissance" op Reddit
Niet hier geplaatst volgens mij, maar wel hierrrr: ESF / Fan polls en juries 2022 #1 OGAE Poll eerstquote:Op woensdag 13 april 2022 13:19 schreef Greys het volgende:
OGAE Italy: 8 punten voor den Stien. Of hadden we die al ergens en loop ik of deze tweet achter.
[ twitter ]
Ik moest er ook even aan wennen hoor. Vorig jaar had ik vooral het gevoel dat er iets miste bij het optreden waardoor ik het niet als de winnaar kon zien. Later hoorde ik het nummer op de radio (volgens mij zelfs bij de top 40) en toen pas 'klikte' het bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf Mๅneskin eigenlijk pas heel tof gaan vinden toen ik Torna a Casa en Slave en Coraline hoorde. Dat vind ik geweldig en ben ik echt fan van, hun winnende Eurovisielied vind ik het minst.
Mwoah, toen Mๅneskin San Remo won was ik gelijk fan en ik heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd toen ik ze zag optreden in Ahoy tijdens de family show. Ik heb toen in maart gelijk de albums gekocht. Dus ik was blij met hun winst.quote:Ja precies, het is vooral een generatie-dingetje volgens mij. Mๅneskin is onder tieners en net daarboven echt wel heel populair, ook in Nederland. Voor die leeftijdsgroep spreekt Barbara Pravi dan weer wat minder aan.
Rest ons de vraag...quote:Op woensdag 13 april 2022 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wij spraken S10 voor de podcast. Onder andere over wat ze dacht toen fans met Dans Mij Naar Huis aan de haal gingen als het mogelijke liedje, of het de andere song was die ze had ingestuurd en hoe moeilijk het was om haar deelname geheim te houden...
Als je hier klikt, begint het interview direct!
Hij doet het hier gewoon, zoek anders op de laatste Ding a Dong podcastquote:Op woensdag 13 april 2022 20:17 schreef drxanax het volgende:
Ik krijg de link vd podcast niet geopend.
Wil iemand hem nogmaals delen?
Prachtig!!!!quote:
Ow wat heerlijk! Laat ff weten hoe het was! Mijn concert werd afgelast vanwege voorbereidingen ESF.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:11 schreef Thrts het volgende:
Zondag waarschijnlijk de diepte live horen op paaspop! Zo erg benieuwd, ook benieuwd hoe het in zon grote tent klinkt.
Zal ik doen!quote:Op donderdag 14 april 2022 20:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ow wat heerlijk! Laat ff weten hoe het was! Mijn concert werd afgelast vanwege voorbereidingen ESF.
Domme vraag maar ik ben oud: waar zie je dit? En is die 10 miljoen alleen op Spotify of dingen opgeteld of..? Want het is leuk om er een tweet aan te wagen maar dan moet ie wel kloppen.quote:
Op S10 haar pagina op Spotify kun je dit zien:quote:Op donderdag 14 april 2022 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Domme vraag maar ik ben oud: waar zie je dit? En is die 10 miljoen alleen op Spotify of dingen opgeteld of..? Want het is leuk om er een tweet aan te wagen maar dan moet ie wel kloppen.
Dankjewel.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op S10 haar pagina op Spotify kun je dit zien:
[ afbeelding ]
Hallooow. Wat ben ik dan wel nietquote:
Gok zoietsquote:Op donderdag 14 april 2022 20:11 schreef Thrts het volgende:
Zondag waarschijnlijk de diepte live horen op paaspop! Zo erg benieuwd, ook benieuwd hoe het in zon grote tent klinkt.
Ouder dan Moldavi๋, toch?quote:
quote:
Dan is S10 ondertussen Trijntje, Jeangu en Anouk al voorbij qua Spotify streamsquote:
Wat is Birds weinig gestreamdquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:32 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dan is S10 ondertussen Trijntje, Jeangu en Anouk al voorbij qua Spotify streams
• Duncan Laurence - Arcade - 691.442.655 (820.594.321 gecombineerd)
• The Common Linnets - Calm After the Storm - 47.375.112
• Douwe Bob - Slow Down - 16.854.052
• Waylon - Outlaw In 'Em - 11.347.770
• OG3NE - Lights and Shadows - 10.245.484
• S10 - De diepte - 10.001.412
• Anouk - Birds - 8.912.571
• Jeangu Macrooy - Grow - 7.924.931
• Jeangu Macrooy - Birth Of A New Age - 6.873.300
• Trijntje Oosterhuis - Walk Along - 3.309.458
Het zal ook niet lang duren tot ze OG3NE en Waylon inhaalt
Ah, dan was ik een zeer early adapter. Mijn eerste lijst komt uit 2012quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt wel echt natuurlijk dat Spotify pas sinds 2016 echt is gaan groeien
En CATS is meer een Spotify-nummer dan Birds. Het heeft bv. ook veel meer streams dan Amar Pelos Dois. De Diepte gaat Salvador ook inhalen, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt wel echt natuurlijk dat Spotify pas sinds 2016 echt is gaan groeien
In hoeverre ben je als HOD betrokken bij het creatieve proces van de artiest. Is er enig zeggenschap in het bepalen van de act of is het meer een controlerende rol die je hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ohai! Komende week mogen wij bij Ding-A-Dong een interview doen met Lars Laurenco. Hij is sinds 2020 Head of Delegation voor Nederland bij de AVROTROS en dus ook dit jaar in charge met S10. We zijn zelf erg benieuwd wat hij allemaal doet, rekening mee houd en wat de job in houd!
Daarom vroeg ik me af: hebben jullie vragen voor hem? We hebben ruim de tijd en jullie vragen zijn altijd heerlijk divers en goed. Plus altijd fijn om ook het forum te kunnen betrekken hierbij als mede die-hards 💕
quote:
Heel benieuwd hoe en in hoeverre ze dingen van de eerste repetitie laten zien dit jaar. Eigenlijk is de tweede repetitie voor ons spannender, dan weten we ้cht meer.quote:
Huh wat apart, haar reactie was er al maar staat niet meer online. Ze vond het wel mooi, maar had verkeerde verwachtingen omdat ze las dat ze een rapper was en daar zat ze op te wachten. En ze was helemaal hyper door Spanje en daardoor zat ze er niet helemaal in.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat Natalia van Tuneful tv van De Diepte vindt. Haar reactievideo's vind ik altijd zo leuk.
quote:
Ohhh shit zeg. Ik heb gister nog de lijst op YouTube van haar video's gecheckt en daar stond hij in de app niet tussen en had gemist dat hij er ooit wel was.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh wat apart, haar reactie was er al maar staat niet meer online. Ze vond het wel mooi, maar had verkeerde verwachtingen omdat ze las dat ze een rapper was en daar zat ze op te wachten. En ze was helemaal hyper door Spanje en daardoor zat ze er niet helemaal in.
Edit: filmpje is geblokkeerd
[..]
Volgens mij heeft ze wel een ranking gemaakt van haar favorieten, en daar stond S10 op nummer 1.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh shit zeg. Ik heb gister nog de lijst op YouTube van haar video's gecheckt en daar stond hij in de app niet tussen en had gemist dat hij er ooit wel was.
En ze vond het kennelijk niet de moeite om hem aangepast terug te zetten. Want Itali๋ enzo zijn flink in de fast forward gegooid in haar video's om blokkeren te voorkomen.
Meh.
Kan me bijna niet voorstellen als ik de omschrijving van @Em31 van haar reactie hierboven lees en dat vergelijk met haar recente reacties op andere nummers, maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Stomme blokkades.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een ranking gemaakt van haar favorieten, en daar stond S10 op nummer 1.
Ik kan me haar reactie op het nummer bijna niet herinneren omdat ze zo afgeleid was door alles voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen als ik de omschrijving van @:Em31 van haar reactie hierboven lees en dat vergelijk met haar recente reacties op andere nummers, maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Stomme blokkades.
Precies wat je zei, hyper doordat ze ervoor Spanje had gedaan, ze verwachtte door wat "research" die ze had gedaan over S10 een rap-song, dus ging er met verkeerde verwachtingen in, maar vond het achteraf toch een mooi lied en verexcuseerde zich volgens mij nog voor haar verkeerde verwachtingen..quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me haar reactie op het nummer bijna niet herinneren omdat ze zo afgeleid was door alles voor mijn gevoelhad ik ook niet verwacht dat het alsnog haar nummer 1 is.
De enige ranking die ze in een video heeft laten zien was haar eigen ranking van 2019.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een ranking gemaakt van haar favorieten, en daar stond S10 op nummer 1.
Deze kan ik al beantwoorden. Ja, alle live on tapes (op Oekraine na volgens mij) zijn al opgenomen. Deadline was 2 weken geleden, begreep ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
@:CrazyDutchPunk ik heb er een aantal, kijk maar welke echt relevant zijn voor de HoD!
Is de live on tape al opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |