Hahaha oké mooi dan kunnen we dat schrappen.quote:
Nou eerlijk is eerlijk, @Cee en ik bv sprongen in állereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat ja, ze spreken een specifieke groep aan, maar de gemiddelde kijker inclusief media vond het toen een vreselijke winnaar. Was echt een mismatch hier met de rest van Europa leek het wel.
Nee en als ik Voilà dan weer zie denk ik ook weleens, shit dit had toch moeten winnenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, @:Cee en ik bv sprongen in állereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.
Ik ben zelf Måneskin eigenlijk pas heel tof gaan vinden toen ik Torna a Casa en Slave en Coraline hoorde. Dat vind ik geweldig en ben ik echt fan van, hun winnende Eurovisielied vind ik het minst.
En eigenlijk niet veel later was Nederland ook hun vloeren aan het dweilen. Maneskin is hier ook nog vrij veel talkshows af geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:37 schreef Cee het volgende:
Het viel me ook op dat zo veel mensen hier (in mijn omgeving maar ook in de media), daags na de finale praatten over de fantastische show, alleen “jammer van de winnaar, wat een schreeuwlelijk.” Terwijl de rest van Europa hun vloeren aan het dweilen was.
Hier zit een MECC-grapje in.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, @:Cee en ik bv sprongen in állereerste instantie ook geen enorm gat in het dak van Ahoy toen ze wonnen.
Ja precies, het is vooral een generatie-dingetje volgens mij. Måneskin is onder tieners en net daarboven echt wel heel populair, ook in Nederland. Voor die leeftijdsgroep spreekt Barbara Pravi dan weer wat minder aan. Maar blijkbaar stemmen ze niet (of ging er iets mis bij de televote).quote:Op woensdag 13 april 2022 09:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En eigenlijk niet veel later was Nederland ook hun vloeren aan het dweilen. Maneskin is hier ook nog vrij veel talkshows af geweest.
Ik durf het niet zo goed te zeggen, maar in mijn leeftijdsgroep/omgeving is dat nummer altijd wel redelijk goed gevallen heb ik het ideeManeskin bestormde ook gelijk met van álles de Spotify charts en zo. Het was vooral de talkshowgast, ik noem een Frits Huffnagel en Carlo Boszhard, die gelijk in die talkshows riepen dat de winnaar zo vreselijk was.
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
"The Netherlands after ther renaissance" op Reddit
Niet hier geplaatst volgens mij, maar wel hierrrr: ESF / Fan polls en juries 2022 #1 OGAE Poll eerstquote:Op woensdag 13 april 2022 13:19 schreef Greys het volgende:
OGAE Italy: 8 punten voor den Stien. Of hadden we die al ergens en loop ik of deze tweet achter.
[ twitter ]
Ik moest er ook even aan wennen hoor. Vorig jaar had ik vooral het gevoel dat er iets miste bij het optreden waardoor ik het niet als de winnaar kon zien. Later hoorde ik het nummer op de radio (volgens mij zelfs bij de top 40) en toen pas 'klikte' het bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf Måneskin eigenlijk pas heel tof gaan vinden toen ik Torna a Casa en Slave en Coraline hoorde. Dat vind ik geweldig en ben ik echt fan van, hun winnende Eurovisielied vind ik het minst.
Mwoah, toen Måneskin San Remo won was ik gelijk fan en ik heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd toen ik ze zag optreden in Ahoy tijdens de family show. Ik heb toen in maart gelijk de albums gekocht. Dus ik was blij met hun winst.quote:Ja precies, het is vooral een generatie-dingetje volgens mij. Måneskin is onder tieners en net daarboven echt wel heel populair, ook in Nederland. Voor die leeftijdsgroep spreekt Barbara Pravi dan weer wat minder aan.
Rest ons de vraag...quote:Op woensdag 13 april 2022 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wij spraken S10 voor de podcast. Onder andere over wat ze dacht toen fans met Dans Mij Naar Huis aan de haal gingen als het mogelijke liedje, of het de andere song was die ze had ingestuurd en hoe moeilijk het was om haar deelname geheim te houden...
Als je hier klikt, begint het interview direct!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet het hier gewoon, zoek anders op de laatste Ding a Dong podcastquote:Op woensdag 13 april 2022 20:17 schreef drxanax het volgende:
Ik krijg de link vd podcast niet geopend.
Wil iemand hem nogmaals delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |