quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:58 schreef goh het volgende:
Froukje en S10 hebben een nieuw liedje gemaakt,
komt 30 augustus uit.
Titel: “Ik haat hem voor jou”.
Heb alleen een fragment gehoord, dat lijkt niet op "Zonder gezicht" en "Nooit meer spijt".
Ja, dat is ook zo. Het is geproduceerd door Antoon. Maar ik snap het wel, vooral Froukje is heel populair maar heeft nog nooit een hit gehad. Dan ga je eens wat anders proberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:08 schreef NailQueen het volgende:
Oef, dit vind ik niet zo goed hoor. Te veel effecten, weinig puur
Froukje heeft nog nooit een hit gehad??quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Het is geproduceerd door Antoon. Maar ik snap het wel, vooral Froukje is heel populair maar heeft nog nooit een hit gehad. Dan ga je eens wat anders proberen.
En voor een radiohit is het nog best te pruimen.
Het verbaast me wel dat Q en 538 hun nooit heeft opgepakt. De Diepte was een hit maar dat kwam door ESF. Artiesten zoals Meau, Hannah Mae, Emma Heesters en nu zelfs Yves Berendsen hebben wel airplay (en niet in het foute uur). Persoonlijk vind ik dat S10 & Froukje dan gewoon gedraaid worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Het is geproduceerd door Antoon. Maar ik snap het wel, vooral Froukje is heel populair maar heeft nog nooit een hit gehad. Dan ga je eens wat anders proberen.
En voor een radiohit is het nog best te pruimen.
Nee. Ze heeft één keer de onderste regionen van de top-40 gehaald, met "Nooit meer spijt". Natuurlijk is een nummer als "Ik wil dansen" wel veel bekender onder grote groepen mensen dan een aantal liedjes die wél worden doodgedraaid door de Nederlandse radio en zo de top-40 halen, maar feit is dat ze nog nooit een "echte" hit heeft gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Froukje heeft nog nooit een hit gehad??
Froukje is verreweg de beste van die wave van Nederlandstalige jonge zangeressen, maar ze wordt niet opgepikt door de mainstream radio en ook niet door het mainstream publiek. Heel vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat Q en 538 hun nooit heeft opgepakt. De Diepte was een hit maar dat kwam door ESF. Artiesten zoals Meau, Hannah Mae, Emma Heesters en nu zelfs Yves Berendsen hebben wel airplay (en niet in het foute uur). Persoonlijk vind ik dat S10 & Froukje dan gewoon gedraaid worden.
Het heeft even geduurd maar Ik haat hem voor jou staat inmiddels op de rotatie van Qmusicquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft één keer de onderste regionen van de top-40 gehaald, met "Nooit meer spijt". Natuurlijk is een nummer als "Ik wil dansen" wel veel bekender onder grote groepen mensen dan een aantal liedjes die wél worden doodgedraaid door de Nederlandse radio en zo de top-40 halen, maar feit is dat ze nog nooit een "echte" hit heeft gehad.
[..]
Froukje is verreweg de beste van die wave van Nederlandstalige jonge zangeressen, maar ze wordt niet opgepikt door de mainstream radio en ook niet door het mainstream publiek. Heel vreemd inderdaad.
Maart 2025 komt het album uit, met dezelfde titel als deze singlequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:12 schreef NailQueen het volgende:
Nieuwe single van S10
Bekijk deze YouTube-video
Het klinkt niet heel verstandig helaas. Wel wil ik (voor mezelf althans) dit scheiden van wat ze maakt als artiest.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:11 schreef Andromache het volgende:
S10 haalt haar info van C'est Mocro maar komt lekker 4 en 5 mei ambassadeuren. Ze moet zich doodschamen voor haar kwaadaardige, oliedomme naïviteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |