Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…quote:Op maandag 28 maart 2022 23:34 schreef Mlita het volgende:
Echt hoor.. op Twitter lopen de Nederlanders te zeuren dat ze haar niet kunnen verstaan en dat ze vals zingt.. alle Spanjaarden zijn weer vol lof aan het retweeten en liken
Dat is al een stuk meer dan de 500 punten van Italie vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Nederland heeft nu ook meer dan 100.000 punten op Eurovision scoreboard.
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
ESF / [2022] Running orders
In de running order dus als 8ste van de 9 van de eerste helft eerste semi. Prima plek, de Italianen zien ons dus als topper. En flopshow Bulgarije is voor ons, helaas wel topshow Moldavië na ons.
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen is
Casanova natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een België 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…
En eerlijk… met dit optreden, heb ik toch het gevoel dat het ergens in het rechter rijtje terecht komt. Ik weet niet wat het is.![]()
Maar wellicht ben ik te negatief.
Bij Matthijs hebben ze (de productie van het programma) duidelijk meer aan staging gedaan dan hier bij Lubach. Je kunt wat dat betreft niet elk live optreden op dezelfde manier bekijken. In Turijn doet ze een optreden dat echt tot in de kleinste details is gerepeteerd, elke blik, elk gebaar. En elk camerashot is bedoeld om het hele verhaal te vertellen. Als ze hier bij Lubach één keertje vooraf gerepeteerd heeft, is het al veel. Dan gaat het toch meer om ff lekker spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:03 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een België 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.
Ja dat ziet er heel mooi uit, mogen ze in Turijn ook wel doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:51 schreef Mlita het volgende:
Ik vind de shots waarin de camera heel laag bij de grond staat naar boven met die rook wel heel mooi trouwens…
Dit dus. 😊quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Zowel bij Matthijs als hier bij Lubach was er wel wat gerepeteerd, je ziet haar duidelijk een aantal keer van camera switchen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |