SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Procentenpolonaise gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het is toch echt waar. Dit is de site van die tv-zender. Ik neem aan dat die niet door Spaanse Eurofans is gehackt...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Greys het volgende:
Goed, weer wat geleerd dus. Nooit meer iets geloven dat Spanjaarden tweeten. Maar dan ook nooit.
Waarom werden we dan binnen 1 minuut tig keer geretweet met alleen maar Spanjaarden die riepen dat ze niet konden wachten tot we er achter zouden komen en ze dan in hun broek zouden pissen. Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Dit is de site van die tv-zender. Ik neem aan dat die niet door Spaanse Eurofans is gehackt...
https://www.telecinco.es/(...)n_18_3303574765.html
Omdat het vergelijkbaar zou zijn met een documentaire over Bonnie St. Claire waar dan de Spaanse Eurovisie-inzending onder gemonteerd zit? Ik denk dat ze het gewoon hilarisch vinden, wat het volgens mij ook is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom werden we dan binnen 1 minuut tig keer geretweet met alleen maar Spanjaarden die riepen dat ze niet konden wachten tot we er achter zouden komen en ze dan in hun broek zouden pissen. Ik snap er niks meer van.
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat het vergelijkbaar zou zijn met een documentaire over Bonnie St. Claire waar dan de Spaanse Eurovisie-inzending onder gemonteerd zit? Ik denk dat ze het gewoon hilarisch vinden, wat het volgens mij ook is.
Ja, ze denken misschien dat wij in Nederland nu vinden dat dit een grote eer is voor S10, terwijl het vermoedelijk een heel trashy programma is. Maar dat snappen wij ook wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef Greys het volgende:
Ging vast over dat we het een van de bekendste zangeressen noemde dan. MAAR DAT WAS WAT @:STRANI HIER ZEI. Onze Spanje-correspondent.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef Greys het volgende:
Ging vast over dat we het een van de bekendste zangeressen noemde dan. MAAR DAT WAS WAT @:STRANI HIER ZEI. Onze Spanje-correspondent.
Maar ik vermoed wel eentje van de Bonnie St. Claire-categorie? Beetje verlopen, beetje fout? Die indruk kreeg ik namelijk, dat ze haar reputatie probeert te herstellen of zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]maar dat klopt ook gewoon, dat is ze ook.
Zou die persoon niet gewoon hopen dat S10 reageert?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?
Wat een gedoe.
Kijk dit was een van de reacties en de vertaling:
[ afbeelding ]
Nou ik geloof dat ze wel omringd wordt door schandalen. Maar bekend blijft ze. Maar ik geloof echt niet dat dat het issue is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar ik vermoed wel eentje van de Bonnie St. Claire-categorie? Beetje verlopen, beetje fout? Die indruk kreeg ik namelijk, dat ze haar reputatie probeert te herstellen of zoiets.
Leest meer alsof ze hopen dat S10 erop reageertquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat van Gjon ging dan over een niet broekpieswaardig iemand ofzo, die 'docu'?
Wat een gedoe.
Kijk dit was een van de reacties en de vertaling:
[ afbeelding ]
En het tadadada-stukje lekker op repeatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch om te gieren, al die dramatische beelden, het Spaans en dan een Nederlands nummer op de achtergrond
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou die persoon niet gewoon hopen dat S10 reageert?
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leest meer alsof ze hopen dat S10 erop reageert
Spanjaarden zijn gewoon rare mensen, meer hoef je niet te wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.
Dus het was nogal eh... verwarrend.
*armen in de lucht gooit
Hahaha. Cee en ik werden er in elk geval ineens knetteronzeker van, van al die nogal vreemde quotetweets met rare bijschriften.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn gewoon rare mensen, meer hoef je niet te weten
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar er waren er nog meer die bv onze tweet gingen vertalen en daar een screenshot van maakten en iets als 'alsjeblieft zeg' ofzo er bij hadden gezet.
Dus het was nogal eh... verwarrend.
*armen in de lucht gooit
Wij hadden juist een zeker lied uit San Marino in Chateau Meiland zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is het een beetje zoals wij zouden reageren als het nummer van, pak ‘m beet, Salvador Sobral in Chateau Meiland zou worden gebruikt en een Portugees heel trots zou tweeten dat het een eer was dat het nummer in zo’n grote realityshow in Nederland zit.
Al een tijdje (op Eurovisionworld) op de 8e/9e plek, Spanje staat nu sinds een week of zo op 8, maar die hebben ook een dikke promotie er achter dus dat trekt straks bij de repetities wel bij.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
1,9 miljoen views van de official music video.
Met heel veel positieve reacties.
Hoe staan we bij de odds tegenwoordig?
Nog steeds op plek 9, er zit niet veel beweging in!quote:Op zondag 27 maart 2022 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
1,9 miljoen views van de official music video.
Met heel veel positieve reacties.
Hoe staan we bij de odds tegenwoordig?
NailQueen in ESF / Fan polls en juries 2022 #1 OGAE Poll eerstquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Aadrianus het volgende:
https://eurovoix.com/2022(...)ints-ogae-poll-2022/
Nederland op 3e plek!
Dit is wel echt goed hoor!!quote:Op zondag 27 maart 2022 22:31 schreef Mlita het volgende:
Vanuit het publiek gefilmd, wat een verschil, ook veel mensen zingen mee, hoorde je niet in de livestream
Ik verwacht 24 punten uit Spanjequote:Op maandag 28 maart 2022 16:47 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel 'n soort prank dit. Alsof de redactie van die Spaanse zender samen met de lokale Eurofans de Nederlanders probeert beet te nemen.
[ twitter ]
Die laatste 10 secondenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:47 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel 'n soort prank dit. Alsof de redactie van die Spaanse zender samen met de lokale Eurofans de Nederlanders probeert beet te nemen.
[ twitter ]
Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…quote:Op maandag 28 maart 2022 23:34 schreef Mlita het volgende:
Echt hoor.. op Twitter lopen de Nederlanders te zeuren dat ze haar niet kunnen verstaan en dat ze vals zingt.. alle Spanjaarden zijn weer vol lof aan het retweeten en liken
Dat is al een stuk meer dan de 500 punten van Italie vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Nederland heeft nu ook meer dan 100.000 punten op Eurovision scoreboard.
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
ESF / [2022] Running orders
In de running order dus als 8ste van de 9 van de eerste helft eerste semi. Prima plek, de Italianen zien ons dus als topper. En flopshow Bulgarije is voor ons, helaas wel topshow Moldavië na ons.
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Italiaans Twan van de Nieuwenhuijzen is
Casanova natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je Head of Contest Antonio delle Nuovecase?
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een België 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mja, lees ook een Spaans draadje dat ze dit live juist niet zo goed uit de verf vonden komen…
En eerlijk… met dit optreden, heb ik toch het gevoel dat het ergens in het rechter rijtje terecht komt. Ik weet niet wat het is.![]()
Maar wellicht ben ik te negatief.
Bij Matthijs hebben ze (de productie van het programma) duidelijk meer aan staging gedaan dan hier bij Lubach. Je kunt wat dat betreft niet elk live optreden op dezelfde manier bekijken. In Turijn doet ze een optreden dat echt tot in de kleinste details is gerepeteerd, elke blik, elk gebaar. En elk camerashot is bedoeld om het hele verhaal te vertellen. Als ze hier bij Lubach één keertje vooraf gerepeteerd heeft, is het al veel. Dan gaat het toch meer om ff lekker spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:03 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kreeg bij het laatste optreden een beetje een België 2021 gevoel bij. Ze heeft het wel eens beter gedaan, bij Matthijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld.
Ja dat ziet er heel mooi uit, mogen ze in Turijn ook wel doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:51 schreef Mlita het volgende:
Ik vind de shots waarin de camera heel laag bij de grond staat naar boven met die rook wel heel mooi trouwens…
Dit dus. 😊quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Zowel bij Matthijs als hier bij Lubach was er wel wat gerepeteerd, je ziet haar duidelijk een aantal keer van camera switchen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Als Stien helemaal niets mag zeggen over de act in de media en als het zo geheim gehouden wordt, lijkt het me sterk dat ze delen daarvan uitproberen in een tv show.![]()
Oh dat denk ik ook hoor. Ik denk alleen qua visuals dat het iets anders wordt en dat ze dat niet al laten zien in een tv show.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Zowel bij Matthijs als hier bij Lubach was er wel wat gerepeteerd, je ziet haar duidelijk een aantal keer van camera switchen.
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Als we de traditie van onverwachte staging-dingen waar we tijdens de repetities achterkomen voortzetten dan zit ze daar straks met een gitaar.
Een akoestische en een elektrische gitarist zou wel logisch zijn, zoals het bij Matthijs was. Als je gaat doen alsof je dat introotje op een elektrische gitaar speelt wordt het wel erg fake.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdal waren ze daar misschien aan het oefenen voor het optreden bij Matthijs.
De gitaristen bij dat optreden waren de songwriter en producer trouwens, Arno Krabman en haar vaste gitarist. Zo benieuwd wie ze mee gaat nemen naar Turijn..
Niemand? Ze heeft toch zelf een uitstekende uitstraling om het podium te vullen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
ik krijg die foto met haar en Wouter en die twee gitaren met hashtag Eurovisie ook niet uit mijn hoofdal waren ze daar misschien aan het oefenen voor het optreden bij Matthijs.
De gitaristen bij dat optreden waren de songwriter en producer trouwens, Arno Krabman en haar vaste gitarist. Zo benieuwd wie ze mee gaat nemen naar Turijn..
Of dat was voor de live-on-tapequote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Mlita het volgende:
[..]
Ik vind een band of backing vocals on stage geen toegevoegde waarde. Alles staat toch op tape, ze is niet onderdeel van een band dus... Alleen zij en verder niets dat afleidt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een akoestische en een elektrische gitarist zou wel logisch zijn, zoals het bij Matthijs was. Als je gaat doen alsof je dat introotje op een elektrische gitaar speelt wordt het wel erg fake.
Molloot had een beetje uitgerekend dat de eerste repetitie waarschijnlijk op 30 april is, dus 1-2 dagen daarvoor danquote:
quote:
Die opmerking lees ik vaker, maar ik denk niet dat die beter had gescoord. Niet echt een nummer dat zich leent tot een performance op Eurovisie.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan De Diepte steeds meer waarderen, maar stel je voor dat we S10 én Froukje met Zonder Gezicht hadden gestuurd.
@BillDauterive jij was die laatst toch aan het zoeken?quote:Op zondag 3 april 2022 21:40 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
En dan komen de covers...
Deze vind ik goed gedaan.
Sorry, nee.
Yes, zekerquote:Op zondag 3 april 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
@:billdauterive jij was die laatst toch aan het zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |