Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.quote:
Naja vind het in geheel van alle andere nummers wel een lekker up-tempo nummer....quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.
Sowieso, ik bedoelde alleen dat het volgens mij niet op een normale manier omhoog schoot in dat lijstjequote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Naja vind het in geheel van alle andere nummers wel een lekker up-tempo nummer....
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor Oostenrijk gebeurde dat ineens met views op Youtube volgens mij, weet niet of dat helemaal klopt.
Ja geen idee maar ik had af en toe die mix aan van de clips en die staat op volgorde van views. Begon steeds met Oekraïne en een tijdje S10, Oostenrijk kwam voor mijn gevoel steeds wat later maar ineens stond die clip bovenaan. Ik moest er weer aan denken nu ik dat lijstje zie. 5 plekken gesprongen (meer dan een miljoen views/streams in een random week). Maar wie weet is het heel wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?
En, dit is Oostenrijk hè, en niet Malta of AzerbeidzjanQua kijkers "kopen" een iets betrouwbaarder land denk ik.
Zelfs Martin Garrix heeft voor een groot deel nepvolgers, dus dan geloof ik best dat de Garrix van de Lidl dat ook heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm... Aan de andere kant, die Lumix hoeft het gekoop van views toch helemaal niet nodig te hebben? Hij is de Eurovisie-artiest met de meeste maandelijkse Spotify-luisteraars etc. Ik kan gewoon niet geloven dat het gekocht is. Is het nummer niet bijvoorbeeld in een grote dance playlist geplaatst waar veel mensen naar luisteren of zo?
En, dit is Oostenrijk hè, en niet Malta of AzerbeidzjanQua kijkers "kopen" een iets betrouwbaarder land denk ik.
Maar nepvolgers =/= nepviews en luisterbeurten hèquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zelfs Martin Garrix heeft voor een groot deel nepvolgers, dus dan geloof ik best dat de Garrix van de Lidl dat ook heeft.
Maar dit zijn Youtube views, die kun je wel kopen. Je kunt het ook zien aan het aantal likes, veel lager dan bv. S10 terwijl Lumix meer views heeft. Op Spotify doet Lumix het ook wel aardig, maar niet fantastisch. En bij Spotify worden de nepstreams er tussenuit gefilterd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nepvolgers =/= nepviews en luisterbeurten hè
Voor zover ik weet is het ook niet mogelijk om op Spotify maandelijkse luisteraars te kopen.
Stien is echt een super tof mensquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
Podcast met Stien. Vanaf ca. 55 min vertelt ze over het ontstaan van De Diepte. Het andere liedje wat ze had ingestuurd had ze trouwens geschreven samen met Jacqueline Govaert en Leon Palmen, waar ze ook Adem Je In mee maakte.
Listen to this episode from Yous & Yay: New Emotions on Spotify. Op de bank van Yous & Yay ploft rapper, zangeres en de Nederlandse inzending van het Eurovisiesongfestival S10 neer. Stien den Hollander had een bewogen jeugd, ze had psychische klachten, is meerdere keren opgenomen en maakte daar een album over: ‘Antipsychotica’, dat ze opnam met de microfoon van haar oortjes. Op haar zeventiende werd Stien getekend bij het muzieklabel Noah’s Ark. Ze heeft nu grote hits met bijvoorbeeld het nummer ‘Adem Je In’. In mei zal ze ons land vertegenwoordigen op het liedjesfestijn in Turijn met haar nummer ‘De Diepte’. Een gesprek over peukjes en energydrank als ontbijt, de veiligheid van de hele dag muziek luisteren, mistanden in het onderwijs en de beste performer worden die je kan zijn.
Niet alles en iedereen hoeft naar het songfestival hequote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Niels93 het volgende:
Net op NPO1 een stukje van een samenwerking tussen Froukje en Wende. My god, dat zou toch ook intens tof zijn om een keer te sturen. Hopelijk binnenkort op YT.
Vond dit echt een tof interviewquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
Podcast met Stien. Vanaf ca. 55 min vertelt ze over het ontstaan van De Diepte. Het andere liedje wat ze had ingestuurd had ze trouwens geschreven samen met Jacqueline Govaert en Leon Palmen, waar ze ook Adem Je In mee maakte.
Listen to this episode from Yous & Yay: New Emotions on Spotify. Op de bank van Yous & Yay ploft rapper, zangeres en de Nederlandse inzending van het Eurovisiesongfestival S10 neer. Stien den Hollander had een bewogen jeugd, ze had psychische klachten, is meerdere keren opgenomen en maakte daar een album over: ‘Antipsychotica’, dat ze opnam met de microfoon van haar oortjes. Op haar zeventiende werd Stien getekend bij het muzieklabel Noah’s Ark. Ze heeft nu grote hits met bijvoorbeeld het nummer ‘Adem Je In’. In mei zal ze ons land vertegenwoordigen op het liedjesfestijn in Turijn met haar nummer ‘De Diepte’. Een gesprek over peukjes en energydrank als ontbijt, de veiligheid van de hele dag muziek luisteren, mistanden in het onderwijs en de beste performer worden die je kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:42 schreef grazz het volgende:
In IJsland vanavond de eerste previewshow. Ze hebben de eerste helft van semi 1 beoordeeld. Max aantal punten is 48. Uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:42 schreef grazz het volgende:
In IJsland vanavond de eerste previewshow. Ze hebben de eerste helft van semi 1 beoordeeld. Max aantal punten is 48. Uitslag:Portugal 0?? Wel leuk dat S10 zo goed ontvangen wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Portugal 0?? Wel leuk dat S10 zo goed ontvangen wordt
Ooh ja, makes more sense hahaquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.
quote:De zangeres heeft er duidelijk plezier in. “Ik volg alles, ook internetfora en filmpjes waarin mensen reageren op mijn liedje. Het heeft me verbaasd hoe goed het overal is opgepakt.
https://www.parool.nl/kun(...)ijn-geheim~b8e8095b/
@NailQueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?quote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Ok, zeg maar wie van jullie is eigenlijk S10? Ze is al langer songfestival fan toch misschien heeft ze ook wel een account. Het is niet alsof er een ander Nederlands songfestivalforum is. Anders Stien, maak een account aan![]()
@:Greys en @:Cee hebben je gisteren niet kunnen spreken
Laat ik vandaag precies een jaar op het forum zijnquote:Op zondag 10 april 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Nailqueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Niels93 het volgende:
S10 meldt net op insta dat ze op het ESF een creatie van Viktor & Rolf zal dragen. De outfit is nog niet naar buiten gebracht.
Niet op alle ontwerpen hoorquote:Op maandag 11 april 2022 18:16 schreef summer52 het volgende:
Viktor&Rolf zijn dat niet die ontwerpers die op al hun ontwerpen strikken doen? Zij hebben toch ook de trouwjurk van Prinses Mabel (met allemaal strikken) gemaakt?
Nog even gekeken en het klopt.
Dit is de trouwjurk van Mabel![ afbeelding ]
Volgens mij ontwerpen ze van alles, ze hadden op een gegeven moment ook een lijn bij de H&M en daar kun je niet met een wietjurk aan komen zetten. S10 draagt heel vaak designer kleding, dat past bij haar, als het maar niet een of andere plofjurk wordt in gifgroen ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef summer52 het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd, en ook wel een beetje bang, want de ontwerpen zijn best wel "apart".
Neem de wietjurk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |