Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Portugal 0?? Wel leuk dat S10 zo goed ontvangen wordt
Ooh ja, makes more sense hahaquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Portugal zit in de 2e helft. Net als Noorwegen en Griekenland, die ook 0 punten hebben. Die moeten ze dus nog beoordelen.
quote:De zangeres heeft er duidelijk plezier in. “Ik volg alles, ook internetfora en filmpjes waarin mensen reageren op mijn liedje. Het heeft me verbaasd hoe goed het overal is opgepakt.
https://www.parool.nl/kun(...)ijn-geheim~b8e8095b/
@NailQueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?quote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Ok, zeg maar wie van jullie is eigenlijk S10? Ze is al langer songfestival fan toch misschien heeft ze ook wel een account. Het is niet alsof er een ander Nederlands songfestivalforum is. Anders Stien, maak een account aan![]()
@:Greys en @:Cee hebben je gisteren niet kunnen spreken
Laat ik vandaag precies een jaar op het forum zijnquote:Op zondag 10 april 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Nailqueen moest "een trein halen", weten we zeker dat die zich niet gewoon heel snel omgekleed heeft en het podium op is gerend?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Niels93 het volgende:
S10 meldt net op insta dat ze op het ESF een creatie van Viktor & Rolf zal dragen. De outfit is nog niet naar buiten gebracht.
Niet op alle ontwerpen hoorquote:Op maandag 11 april 2022 18:16 schreef summer52 het volgende:
Viktor&Rolf zijn dat niet die ontwerpers die op al hun ontwerpen strikken doen? Zij hebben toch ook de trouwjurk van Prinses Mabel (met allemaal strikken) gemaakt?
Nog even gekeken en het klopt.
Dit is de trouwjurk van Mabel![ afbeelding ]
Volgens mij ontwerpen ze van alles, ze hadden op een gegeven moment ook een lijn bij de H&M en daar kun je niet met een wietjurk aan komen zetten. S10 draagt heel vaak designer kleding, dat past bij haar, als het maar niet een of andere plofjurk wordt in gifgroen ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef summer52 het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd, en ook wel een beetje bang, want de ontwerpen zijn best wel "apart".
Neem de wietjurk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |