SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
in de dagboekkamerquote:Op zondag 13 maart 2022 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias ruimt op, maar waar is Grace om te helpen
was vorig jaar ook zoquote:Op zondag 13 maart 2022 00:33 schreef Thorelf het volgende:
valt mij wel op dat de mannen meer in huis doen,maar het was ook een foute casting met de vrouwen
LIese was wel slimmer jaquote:Op zondag 13 maart 2022 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt maar vind deze vrouwen wat kortzichtiger en dommer
ben ik hier helemaal alleenquote:Op zondag 13 maart 2022 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed dit was wel mijn cue om te gaan slapen
tja als je al op Kitty gaat hangen..........zegt genoeg.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
nous smeert haar tandenborstel aan de waskom af![]()
Ja ze had speciale deo in haar koffer. Apart.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vond het al zo apart dat toen Nouchine het huis inkwam, meteen zei, ik stink hoor, toen iemand haar een knuffel wou geven. Is me bijgebleven. Raar meisje.
Absoluut, ik denk het echt.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja ze had speciale deo in haar koffer. Apart.
Maaruh.. even tussen ons, Salar bij deze winrar toch?
Ze geeft niks prijs, zelfs haar mening niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vond het al zo apart dat toen Nouchine het huis inkwam, meteen zei, ik stink hoor, toen iemand haar een knuffel wou geven. Is me bijgebleven. Raar meisje.
Zichzelf? Juist die 2 zijn de grootste kommedianten van de hele groep.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stien zevende inmiddels bij de bookmakers.
Nouchine heeft echt wel een agenda maar gaat haar nergens brengen.
Salar en Kristoff zijn zichzelf over het algemeen qua camera. Veel fijner om naar te kijken.
Truste.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 13 maart 2022 04:19 schreef chufi het volgende:
ik vraag me het af of ze dat te horen krijgen ..
Ja, absoluut.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Nouch doet rare dingen is ook niet schoon op haarzelf als ik hierquote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
nous smeert haar tandenborstel aan de waskom af![]()
Morguh Riverquote:
Morguh Duyvisokequote:Op zondag 13 maart 2022 07:49 schreef duyvisoke het volgende:
gm cos wat heerlijk wakker worden zonder nawel
ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Duyvisoke![]()
Het heeft even geduurd maar nu is ze dan ook weg.
Had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Nee niet echt, ik kijk soms.quote:Op zondag 13 maart 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh River![]()
Leuk je weer eens te lezen hier.
Volg je BB nog op de voet?
Je mist niet veel hoorquote:
Ik vond die Nawel echt helemaal niets, Salar en Tobias zijn het leukste.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoor
Het wordt natuurlijk ook steeds minder nu er nog maar een paar inzitten en het was al niet veel
Salar is nu bang dat hij ook moet gaan koken van de week.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moet vanavond in zijn eentje koken, niemand mag hem helpen.
Kristof is heel blij met wat er in de krat zit aan eten.
Het lijkt er op dat Kristof en salar eten hebben aangevraagd bij BB en dat Kristof heeft gekregen waar hij om vroeg. Het is kip en wokgroente en peper
Salar is nu bang dat hij ook moet gaan koken van de week.
Ik heb haar ook nooit wat aan gevonden.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik vond die Nawel echt helemaal niets, Salar en Tobias zijn het leukste.
Toch maar even een arts raadplegen dan, als hij dat tenminste nog niet gedaan heeft.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof is bang zijn oog te verliezen.
Tobias pleit voor iedereen eigen vaseline, vanwege koortslippen en oogherpes
Wat voor soort vrouwen willen jullie dan?😩quote:Op zondag 13 maart 2022 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt maar vind deze vrouwen wat kortzichtiger en dommer
Gracequote:
meer dan kris, denk ikquote:Op zondag 13 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace
Die gaat niet winnen
Heeft niet veel fans meer
Ik vraag me af hoe ze het gaan spinnen..quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
meer dan kris, denk ik
sowieso heeft een NL'er meer kans dan een belg om te winnen
Er is een verdeelsleutel met stemmen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
meer dan kris, denk ik
sowieso heeft een NL'er meer kans dan een belg om te winnen
Die van Nawel gaan vast gedeeltelijk naar haarquote:Op zondag 13 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace
Die gaat niet winnen
Heeft niet veel fans meer
dan zullen ze wel wit of bruin hebben als ze kunnen kiezenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wit of bruin brood vraagt Tobias, ze hebben toch maar 1 soort?
Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte broodquote:Op zondag 13 maart 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
dan zullen ze wel wit of bruin hebben als ze kunnen kiezen![]()
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !quote:Op zondag 13 maart 2022 09:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte brood
Hier ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !
Ik heb ze ook niet hoorquote:
De mogen helemaal niet stemmenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Tobias is de stem van Kristof doorslaggevend deze keer. Ligt er helemaal aan op wie hij gaat stemmen.
ik vind mijn eigen ass belangrijker dan die van andere mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
alsof Kristof dat niet door zou hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Grace en Tobias gaan slijmen bij en plakken aan Kristof de hele week.
Ja dat zal hij wel doen. Maar soms werkt het. Op iemands gemoed spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
alsof Kristof dat niet door zou hebben
Walgelijk ventjequote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
Tobias heeft welgeteld 1 x meegestemd met Kristofquote:Op zondag 13 maart 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet wel dat Salar Kristof heeft gesaved. Meerdere keren.
Tobias' eigen spel is een beetje tegen hem gaan keren. Weliswaar minder in huis, wel bij de kijkerquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
K3 nieuwsquote:Op zondag 13 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Ze staan er niet al te lang bij stil, ze juichen al om iets anders wat in de krant staat. Kreeg het even niet meer warrom
Echt om te juichenquote:
Jepquote:Op zondag 13 maart 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen Kristof gaat er dieper op in. Over Rusland en Oekraïne.
Ze krijgen te veel nieuws en ik vermoed dat ze de impact van Rusland en Oekraïne niet doorhebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white
Ik denk dat ze van alleen zo'n bericht de consequenties niet kunnen overzien.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van alleen zo'n bericht de consequenties niet kunnen overzien.
Over de sancties en de bombardementen en de vluchtelingenstroom.
Als de kranten al niet goed kunnen uitleggen hoe het in elkaar steektquote:Op zondag 13 maart 2022 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.
Zal BB ook wel doen ( achter de schermen)quote:Op zondag 13 maart 2022 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.
En heeft Grace zo gek gekregen op Kris te stemmen wat dus eigenlijk zijn stem was.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias heeft welgeteld 1 x meegestemd met Kristof
Klopt helemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 09:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En heeft Grace zo gek gekregen op Kris te stemmen wat dus eigenlijk zijn stem was.
doet ie goedquote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof legt het nu uit aan salar en tobias.
Die zal als docent toch iets meer wetenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof legt het nu uit aan salar en tobias.
Het grens deel is enorm gemengdquote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
nee tobias ze meeste mensen in oekraine moesten russisch leren toen ze bezet waren door de russen vroeger
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraarquote:Op zondag 13 maart 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen Kristof gaat er dieper op in. Over Rusland en Oekraïne.
Ik heb juist het idee dat Kristof het beter begrijpt dan Tobiasquote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraar
Ik vind tobi er aardig naast zitten andersquote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraar
Kristof snapt niet eens hoe een kernbom werktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Kristof het beter begrijpt dan Tobias
Als er 1 op de knop druktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kristof snapt niet eens hoe een kernbom werkt
We zijn niet Allemaal weg.
Dat was Kristof.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
Tobi als er een kernbom wordt gegooid zijn we gewoon dood
Het niveauquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
De heren hebben een serieus gesprek over kernwapens en de dames zitten te zingen.
Die atoombommen waren rotjes vergeleken wat ze nu hebben.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Het bombardement op Tokio was veel verwoestender dan de atoombommen.
Er zijn ook minder mensen doodgegaan dan Kristof nu beweerd.
De angst voor die wapens is achteraf door Amerika vergroot in de de media.
Ik bedoel als er 1 op de knop druktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was Kristof.
Tobi ging uitleggen dat mensen die buiten de "je bent dood en verpulverd" zone zitten wel nog stealingsziektes kunnen krijgen
Zoveel bommen zijn er niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er 1 op de knop drukt
Doen ze het allemaal
Is het einde mensheid
Ja komt bij mij over als zich goed voordoen voor de buhnequote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Flow3r het volgende:
ja hoor Tobi met je politieke correcte gelul
Er zijn er die vele malen groter zijn dan wat ze toen hadden..maar de meeste zijn echt vele malen minder verwoestend dan wat op Japan gegooid is.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die atoombommen waren rotjes vergeleken wat ze nu hebben.
Snap ik, hij komt uit Iranquote:
Hij praat altijd bewust van de camera's lijkt het wel, nooit eens spontaan, ziet er altijd zo fake uitquote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja komt bij mij over als zich goed voordoen voor de buhne
Salar snapt er weinig van, Tobias zei dat hij inwendig boos was.. en Kristof gaf toch zich thuis beter te informeren.quote:
holle vaten...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij praat altijd bewust van de camera's lijkt het wel, nooit eens spontaan, ziet er altijd zo fake uit
Was kristoff en ze was net wakker was 5 uur snachts geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
precies en dan kunnen ze er toch ook niets mee ?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk te weinig Info
"Inwendig boos "quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Salar snapt er weinig van, Tobias zei dat hij inwendig boos was.. en Kristof gaf toch zich thuis beter te informeren.
Nopequote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
precies en dan kunnen ze er toch ook niets mee ?
Wat moet hij dan?quote:
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...quote:
Zo zinloos ditquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...
ik begrijp hem welquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
zijn domme kop houden als ie toch niks te zeggen heeft, zoals gewoonlijk
Het RTL nieuws op tv aanzetten was ook leuk geweestquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo zinloos dit
Gewoon 20 kranten naar binnen gooien camera erop en je hebt tv
ach, hij lacht alweer, niet inwendig btwquote:Op zondag 13 maart 2022 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik begrijp hem welje bent boos, je wilt dat uiten maar je kunt niets.
ik heb geen idee wat er in zijn hoofd omgaat terwijl hij lachtquote:Op zondag 13 maart 2022 10:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach, hij lacht alweer, niet inwendig btw
Ze hebben beiden soorten granenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wit of bruin brood vraagt Tobias, ze hebben toch maar 1 soort?
Ja je snapt mijn punt.quote:
Is dat er weer dan sensation white?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white. Wat een lui zonder enig empathisch gevoel of wat dan ook naar oorlog
Vraag je maar eens afquote:
Dat kan je nooit weten want sommigen zijn inwendig boos of blijquote:Op zondag 13 maart 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag je maar eens af
Hoeveel mensen zich daadwerkelijk verdiepen in de wereld
En hoeveel mensen het nieuws kijken en dat is hun enige bron
ik hou mijn mond welquote:Op zondag 13 maart 2022 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten want sommigen zijn inwendig boos of blij
vind dat zo'n ont-zet-ten-de kul opmerking, zeg dan niets![]()
net aangevuld, de streamverslagen en filmpjes, hier de krant voor wie het gemist heeft, van het vaste youtube kanaal Henk blubbermanquote:Op zondag 13 maart 2022 10:24 schreef Jockari het volgende:
@:Lionheart, @:Rinardo en @:Mickytjuh bedankt voor de SV van gisteren en vanacht. Ben ik weer even mee.
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet hequote:Op zondag 13 maart 2022 10:36 schreef Verida het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn deze BB. Ik kan de stemmen van Grace en Nouch en Tobi gewoon niet meer aanhoren en die koppen niet meer aanzien. Hoe ze nu ook met het nieuws omgaan, niet te geloven.
Grace en Nouch zijn echt holle vaten, Tobi denkt alles te weten, bah.
Kris en Salar zijn nog de enigen die voor mij het aangluren en aanhoren een beetje waard zijn. Alhoewel ook Salar toch nu ook over de oppervlakkige dingen doorgaat,
Ik mute het zooitje maar even en lees hier wel mee
Ze kunnen er ook weinig mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:36 schreef Verida het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn deze BB. Ik kan de stemmen van Grace en Nouch en Tobi gewoon niet meer aanhoren en die koppen niet meer aanzien. Hoe ze nu ook met het nieuws omgaan, niet te geloven.
Grace en Nouch zijn echt holle vaten, Tobi denkt alles te weten, bah.
Kris en Salar zijn nog de enigen die voor mij het aangluren en aanhoren een beetje waard zijn. Alhoewel ook Salar toch nu ook over de oppervlakkige dingen doorgaat,
Ik mute het zooitje maar even en lees hier wel mee
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet he![]()
sorry ik kan er nog steeds niet over uit![]()
Wat een idioot "inwendig boos"quote:Op zondag 13 maart 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet he![]()
sorry ik kan er nog steeds niet over uit![]()
wel jammer dat ze er maar 1 hebben, als ik daar zou zitten zou die krant wel willen bewarenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...
is weer sinds eerst dan ben er nooit geweest zou er wel eens heen willen altijd alquote:
wie is dat eigenlijk blubbermanquote:Op zondag 13 maart 2022 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
net aangevuld, de streamverslagen en filmpjes, hier de krant voor wie het gemist heeft, van het vaste youtube kanaal Henk blubberman
3 xquote:Op zondag 13 maart 2022 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is weer sinds eerst dan ben er nooit geweest zou er wel eens heen willen altijd al
kloptquote:
Gelderland en nee niet echtquote:
dus jij gaat zeker weerquote:
ja zal vast welquote:Op zondag 13 maart 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelderland en nee niet echt
Hopelijk komt die zo
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus jij gaat zeker weer
ik heb 1 jaar snachts op pc zitten meekijken
Ja, zo'n oorlog is wel iets wat je er als fake news inzetquote:Op zondag 13 maart 2022 10:54 schreef Jockari het volgende:
Toob de pessimist denkt dat alles fake-nieuw is in de BB-krant.
Voor allemaal een dikke pluimquote:Op zondag 13 maart 2022 10:24 schreef Jockari het volgende:
@:Lionheart, @:Rinardo en @:Mickytjuh bedankt voor de SV van gisteren en vanacht. Ben ik weer even mee.
Tis wel lulligquote:Op zondag 13 maart 2022 11:03 schreef humpty het volgende:
Tobias over Marco Borsato zoveel over hem heen gekregen de laatste jaren
dan denk ik maathou je toch bezig met je muziek
Moet eerst bewezen worden he zegt Kristoff
Tobias:Ja ja goed dat je dat nog even zegt
waarmee?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou noush stapt vanzelf op omdat dago niet heeft gezegd, ze zit er heel erg mee
snap ook niet waarom hij niet even iets kon zeggen
Nee kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel lullig
Ze worden nu afgerekend op 1 stukje in de krant(de bewoners) maar hebben niet de info die je in de normale wereld hebt
Ehh ik nie snapquote:Op zondag 13 maart 2022 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou noush stapt vanzelf op omdat dago niet heeft gezegd, ze zit er heel erg mee
snap ook niet waarom hij niet even iets kon zeggen
had hij niet een blessure aan zijn kniebanden, kruisbanden of zoiets?quote:
staat erbij, dago had niets gezegd in tvbericht die gisteren gekomen wasquote:
dago niet ? of mijn niet?quote:
meniscus was het volgens mijnquote:Op zondag 13 maart 2022 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
had hij niet een blessure aan zijn kniebanden, kruisbanden of zoiets?
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
staat erbij, dago had niets gezegd in tvbericht die gisteren gekomen was
waarover.. oh ik lees net zijn operatiequote:Op zondag 13 maart 2022 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BBB zonder geluid dit keerquote:
174 euro boete? Dat is in Nederland al zo ongeveer het dubbele.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad, er stond wel voor op de krant editie 1 in het zwarte rechthoekje , dus denk dat er volgen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:43 schreef wolffie het volgende:
Weten ze al over de oorlog? Zoja hoe was hun reactie?
Twee ontstoken ogenquote:
Zou je wel denken hèquote:
Doet die al drie dagenquote:
oh, dat zou zomaar kunnen, het is ook zo smerig in dat ding en hij gaat regelmatig met zijn hoofd onder water.quote:
Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat zou zomaar kunnen, het is ook zo smerig in dat ding en hij gaat regelmatig met zijn hoofd onder water.
hij heeft hier toch al langer last van ? een aantal weken terug had nouchine toch ook al zijn ogen gespoeld in de badkamer?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.
nee wat ik begrepen heb was hij helemaal stilquote:Op zondag 13 maart 2022 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
waarover.. oh ik lees net zijn operatie
Bart Swings ken ik als vlaming. Kramer nooit van gehoord.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:59 schreef humpty het volgende:
Over Bart Swings en Sven Kramer...shorttrack toch zegt Tobias
Iedereen weet toch wie Sven Kramer is
Nu over grensoverschrijdend gedrag bij Ajax en The Voice
Ik zou als Dago ook niets meer gezegd hebben. Komt Nousch thuis in een lege woning.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kort samengevat. Salar en Kristof onder de indruk. Toob denkt fake-nieuws, meiden gewoon zingen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:43 schreef wolffie het volgende:
Weten ze al over de oorlog? Zoja hoe was hun reactie?
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.
Of gewoon hooikoorts, wie zal het zeggen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.
Ik heb die meermaals aangeschreven dat hij en Geraldine een heel andere kijk hebben op BB. De leukste, spannendste BB ooit volgens hem. Die man loop naast zijn schoenen. Wat verwacht je dat uit een leeg vat kan komen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef Jockari het volgende:
De vieze vlaamse man, die zijn leuter niet kan thuis houden
[ afbeelding ]
vergeet schurft nietquote:Op zondag 13 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.
Hij deed "vieze" dingen, en ging achteraf de kijkers van dat filmpje beschuldigen van vieze mensen te zijn. Goe bezig Peter.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb die meermaals aangeschreven dat hij en Geraldine een heel andere kijk hebben op BB. De leukste, spannendste BB ooit volgens hem. Die man loop naast zijn schoenen. Wat verwacht je dat uit een leeg vat kan komen?
Klopt helemaal. Kroop in de slachtoffer rol alhoewel hijzelf vieze filmpjes/foto’s verspreidde.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij deed "vieze" dingen, en ging achteraf de kijkers van dat filmpje beschuldigen van vieze mensen te zijn. Goe bezig Peter.
Ook logisch, 3 maanden niets van buiten gehoord, dan wil je alle nieuws zo snel mogelijk tot je nemen. Alles door elkaar en denk dat de helft niet eens echt doordringt. Het moet ook even tot ze doordringen. Toen ik het eerste nieuws over de oorlog in Oekraïne hoorde, schrok ik me ook kapot, maar dacht ook meteen dat het wel weer snel voorbij zou zijn. De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel lullig
Ze worden nu afgerekend op 1 stukje in de krant(de bewoners) maar hebben niet de info die je in de normale wereld hebt
Bij mij blijft die oorlog doorsudderen, ieder moment van de dag, maar ben dan ook een binnenvetter.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook logisch, 3 maanden niets van buiten gehoord, dan wil je alle nieuws zo snel mogelijk tot je nemen. Alles door elkaar en denk dat de helft niet eens echt doordringt. Het moet ook even tot ze doordringen. Toen ik het eerste nieuws over de oorlog in Oekraïne hoorde, schrok ik me ook kapot, maar dacht ook meteen dat het wel weer snel voorbij zou zijn. De wens is de vader van de gedachte.
Het is ook angst, waardoor je het weg wilt stoppen, maar ook weer niet. De mensen in BB krijgen heel summier informatie van buiten in dat krantje. Je hoorde later wel dat de jongens het erover hadden, maar het is een klein krantje met een klein artikel op de voorpagina, veel te weinig info voor ze.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij blijft die oorlog doorsudderen, ieder moment van de dag, maar ben dan ook een binnenvetter.
Rusland valt Oekraïne binnen: reactie meiden: Hebben die ruzie dan?quote:
Wij moeten nomineren, zij zelf nietquote:Op zondag 13 maart 2022 13:28 schreef suzi1 het volgende:
hoop dat ze deze week geen extra stemmen krijgen. dan is het zeker dat grave en topie op de bank komen
Moest ik ook denken. Enkel Salar en Kristof blijken de ernst in te zien.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rusland valt Oekraïne binnen: reactie meiden: Hebben die ruzie dan?
Sensation White treedt op in ArenA. reactie meiden: YEAHHHHH!!!! (gat in de lucht springend)
IQ van een poffertje.![]()
Grote kans dat het Tobi tegen Grace wordt. Als wij mogen stemmen wie in de finale staat. Salar wint dat easy van die 2.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar 1 van de 2 komt er zeker opEr moet nog een Nederlander uit.
en zo is mijn dag toch ineens weer goedquote:Op zondag 13 maart 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar 1 van de 2 komt er zeker opEr moet nog een Nederlander uit.
ha-ha hilarischquote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef Jockari het volgende:
Breaking news: Familie Nawel heeft visum Oekraïne aangevraagd uit vrees weer met haar dagelijks opgezadeld te zijn.
Da's elke zondag zo, de start van de 4-DooieDagen tot NominatieDonderdagquote:Op zondag 13 maart 2022 13:42 schreef Stargazing het volgende:
Rustige cosdag vandaag precies.
Iedereen moet even bekomen van het vertrek van Nawel te vieren
grace die de mis doetquote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees in de chat dat die SL al uren aan de gang is?
ja al een hele tijdquote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees in de chat dat die SL al uren aan de gang is?
Die snap ik.. Het Zondag Gebed dient niet uitgezonden te worden op stream.. God wil geen pottekijkersquote:
Daarstraks nog ergens zien passeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Pearl na gisterenavond nog online geweest?
Anders moeten we misschien de hulpdiensten bellen.
Visite gehad gisteravondquote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Pearl na gisterenavond nog online geweest?
Anders moeten we misschien de hulpdiensten bellen.
Kristof wisten we. Ging tussen Salar en Nawel.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visite gehad gisteravond![]()
Maar de uitslag stond sowieso alvast.
Kristof moet winnen, zoveel is wel duidelijk.
In ieder geval moest hij finalist worden, hoe dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |