Is dat er weer dan sensation white?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white. Wat een lui zonder enig empathisch gevoel of wat dan ook naar oorlog
Vraag je maar eens afquote:
Dat kan je nooit weten want sommigen zijn inwendig boos of blijquote:Op zondag 13 maart 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag je maar eens af
Hoeveel mensen zich daadwerkelijk verdiepen in de wereld
En hoeveel mensen het nieuws kijken en dat is hun enige bron
ik hou mijn mond welquote:Op zondag 13 maart 2022 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten want sommigen zijn inwendig boos of blij
vind dat zo'n ont-zet-ten-de kul opmerking, zeg dan niets![]()
net aangevuld, de streamverslagen en filmpjes, hier de krant voor wie het gemist heeft, van het vaste youtube kanaal Henk blubbermanquote:Op zondag 13 maart 2022 10:24 schreef Jockari het volgende:
@:Lionheart, @:Rinardo en @:Mickytjuh bedankt voor de SV van gisteren en vanacht. Ben ik weer even mee.
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet hequote:Op zondag 13 maart 2022 10:36 schreef Verida het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn deze BB. Ik kan de stemmen van Grace en Nouch en Tobi gewoon niet meer aanhoren en die koppen niet meer aanzien. Hoe ze nu ook met het nieuws omgaan, niet te geloven.
Grace en Nouch zijn echt holle vaten, Tobi denkt alles te weten, bah.
Kris en Salar zijn nog de enigen die voor mij het aangluren en aanhoren een beetje waard zijn. Alhoewel ook Salar toch nu ook over de oppervlakkige dingen doorgaat,
Ik mute het zooitje maar even en lees hier wel mee
Ze kunnen er ook weinig mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:36 schreef Verida het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn deze BB. Ik kan de stemmen van Grace en Nouch en Tobi gewoon niet meer aanhoren en die koppen niet meer aanzien. Hoe ze nu ook met het nieuws omgaan, niet te geloven.
Grace en Nouch zijn echt holle vaten, Tobi denkt alles te weten, bah.
Kris en Salar zijn nog de enigen die voor mij het aangluren en aanhoren een beetje waard zijn. Alhoewel ook Salar toch nu ook over de oppervlakkige dingen doorgaat,
Ik mute het zooitje maar even en lees hier wel mee
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet he![]()
sorry ik kan er nog steeds niet over uit![]()
Wat een idioot "inwendig boos"quote:Op zondag 13 maart 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar de buitenkant he, misschien zijn ze wel inwendig boos, je weet het niet he![]()
sorry ik kan er nog steeds niet over uit![]()
wel jammer dat ze er maar 1 hebben, als ik daar zou zitten zou die krant wel willen bewarenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...
is weer sinds eerst dan ben er nooit geweest zou er wel eens heen willen altijd alquote:
wie is dat eigenlijk blubbermanquote:Op zondag 13 maart 2022 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
net aangevuld, de streamverslagen en filmpjes, hier de krant voor wie het gemist heeft, van het vaste youtube kanaal Henk blubberman
3 xquote:Op zondag 13 maart 2022 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is weer sinds eerst dan ben er nooit geweest zou er wel eens heen willen altijd al
kloptquote:
Gelderland en nee niet echtquote:
dus jij gaat zeker weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |