SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merel?quote:
nee, daarom juistquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
merel?
hoop ik dan?
inhoudsloosmokkel is niet heel positief![]()
Niet mijn forum vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Diana Gabrielsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft nog steeds zo'n filler salon toch?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel een SL van 3 dagen ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef freaky40 het volgende:
Feestjes in Secret Story, en die waren er veel, waren gewoon op stream...ik bedoel maar...
Kan ik me niet voor de geest halen, volgens mij viel dat wel mee. Ik kijk het nu weer terug die uitzendingen. Erg leuk om weer te zien, met die vreselijke Alex (Ridder)...oftewel Faallex.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een SL van 3 dagen ofzo?
Gerard en Karim o wat heb ik daar vaak om moeten lachenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef freaky40 het volgende:
Feestjes in Secret Story, en die waren er veel, waren gewoon op stream...ik bedoel maar...
Die vrouw is echt zo gek als een deurquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Diana Gabriels
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
En gewoon 4 streams! Kom daar nu nog maar eens om.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef humpty het volgende:
[..]
Gerard en Karim o wat heb ik daar vaak om moeten lachen
mooie kerels...en die gekke Monique Pisters met die Mike
ik kan me er geen gezicht meer bij bedenkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voor de geest halen, volgens mij viel dat wel mee. Ik kijk het nu weer terug die uitzendingen. Erg leuk om weer te zien, met die vreselijke Alex (Ridder)...oftewel Faallex.
Laura met die Alexanderquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me er geen gezicht meer bij bedenken
Guido
Gerard
Joanne
MOnique etc wel
Laura waar Alex helemaal wild van was, maar andersom niet echt...Ze moesten zelfs een keer fake trouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me er geen gezicht meer bij bedenken
Guido
Gerard
Joanne
MOnique etc wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop