abonnement Unibet Coolblue
pi_202601939

Welkom in het feedbacktopic van Big Brother. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Big Brother-forum kwijt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Benny op 14-12-2021 13:17:02 ]
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:03:27 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202668006
Nog leeg.. voor hoelang.... _O-
  maandag 27 december 2021 @ 12:32:21 #3
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202836458
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nog leeg.. voor hoelang.... _O-
ligt eraan hoe jij je gedraagt ;) :*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 januari 2022 @ 23:05:16 #4
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203002758
"knip" Is opgelost

[ Bericht 88% gewijzigd door utopia2.0 op 02-01-2022 23:24:48 ]
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 januari 2022 @ 12:02:40 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203007397
Mijnes waren eerder :(

BB / Vera #1
BB / Kitty #1
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_203007487
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijnes waren eerder :(

BB / Vera #1
BB / Kitty #1
Dat is correct. We kruisden elkaar, want was ondertussen ook de topics aan het voorbereiden en ervoor aan het zorgen dat ze allen consistent aan elkaar waren. Vandaar.
pi_203015521
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijnes waren eerder :(

BB / Vera #1
BB / Kitty #1
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:08 schreef Benny het volgende:

[..]
Dat is correct. We kruisden elkaar, want was ondertussen ook de topics aan het voorbereiden en ervoor aan het zorgen dat ze allen consistent aan elkaar waren. Vandaar.
_O-

gesjellugh :7
  maandag 3 januari 2022 @ 22:09:28 #8
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203018068
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]
[..]
_O-

gesjellugh :7
Struisje... :*
pi_203040137
Als ik in AT op BB klik krijg ik steeds dit:



Never mind, nu gaat het weer goed *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door Flory op 05-01-2022 01:02:23 ]
Gone...
pi_203041784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 00:56 schreef Flory het volgende:
Als ik in AT op BB klik krijg ik steeds dit:

[ afbeelding ]

Never mind, nu gaat het weer goed *O*
Is inderdaad een bekend probleempje:
Big Brother 2022 doet het wel, Big Brother 2022 niet.

Ook een groot aantal (open) topics uit 2021 doen het niet meer.

Ik ga er nog eens achteraan.
pi_203079462
@Benny : wellicht even iets opruimen in het scanman topic
pi_203080628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : wellicht even iets opruimen in het scanman topic
Thanks! Pak ik direct op

Edit: Mijn lieftallige collega Dotteke heeft het al opgepakt
pi_203096509
Soef zijn laatste worpen in BB-huis
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:35:37 #14
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203157279
Waarom mis ik delen van de cos ? 2x de cos open en 2x mis je verschillende postings.

Bijvoorbeeld posting nr. #17 is van Dutchgirl23 en op hetzelfde moment posting nr.# 17 is van Li0nheart.

Viel me vaker op dat een posting maar heel even te zien waren en dan verdwijnen.

btw. gaat dit keer over cos114.
Duhh !
pi_203157527
Ik heb even gekeken, maar zie dit zelf niet terug. Het kan zijn dat het komt doordat er posts worden verwijderd, maar dat is hier niet het geval geweest.

Het lijkt dan ook op een niet-BB-specifiek probleem. Je zou dat kunnen melden in FOK!features, Bugs & Development, mocht je er (vaker) last van hebben
  woensdag 12 januari 2022 @ 19:04:23 #16
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203158462
Maak me er ook niet druk om maar viel me op en dacht misschien is er een eenvoudige verklaring voor .. bedankt iig.
Duhh !
pi_203231445
Ik wil graag nog even reageren op de TT van gisteravond, op de plek waar het hoort. Ik vind dat @Mickytjuh zeer onterecht aangevallen werd in CoS, en ik zie dat mijn post als 'bewijs' wordt gebruikt door de klager.

De TT is kunst, de alliteratie, het feit dat het allemaal woorden met 2 lettergrepen zijn en dat het woord lolly een samentrekking je van de beide namen van z'n kind. Daarvoor gaf ik de kudo's.

Als iemand hier iets anders inziet en dan naar @Mickytjuh wijst, daarop kan ik alleen zeggen dat er dan 3 vingers naar jezelf wijzen, dat zit dan echt in je eigen geest.

De TT was een letterlijke verwoording van het gesprek wat gaande was, waar in Leroy vertelde over de opvoeding van z'n dochtertje, over de pot met lollies die hij in z'n zaak heeft staan en hoe sommige kinderen tegenwoordig (niet) opgevoed worden en er gelijk in gaan graaien en dat hij z'n dochter anders opvoedt.

Ten tweede heeft hij de naam van z'n dochter al met heel Nederland en Vlaanderen gedeeld door deze te noemen in z'n voorstelgesprekje 's ochtends, wat uiteraard uitgezonden gaat worden.

Kort samengevat, als je iets sexueels in die TT zag, dan ligt dat toch echt aan jezelf, en wellicht moet je dan eens bij jezelf te rade gaan. En ten tweede, waag het niet om mijn posts als bewijs hiervoor te interpreteren terwijl je me niet eens kent.
  maandag 17 januari 2022 @ 07:24:54 #18
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_203231507
Thanks voor dit Lion.
Wat ik nog even kwijt wil is dat ik de gastmod echt enorm overdreven vond. Prettig is wel dat hij (ik noem de naam niet, de mods weten wie) hem in no time zonder onderbouwing weer terugveranderde.

Er zijn veel TT geweest die enorm kwetsend waren voor mensen die gewoon mogen blijven, en een taalkundig prachtige titel wordt gegastmod omdat iemand een bedorven geest heeft en gewoon ruzie zoekt voor de lol.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 09:44:55 #19
388664 crew  Dotteke
pi_203232507
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil graag nog even reageren op de TT van gisteravond, op de plek waar het hoort. Ik vind dat @:Mickytjuh zeer onterecht aangevallen werd in CoS, en ik zie dat mijn post als 'bewijs' wordt gebruikt door de klager.

De TT is kunst, de alliteratie, het feit dat het allemaal woorden met 2 lettergrepen zijn en dat het woord lolly een samentrekking je van de beide namen van z'n kind. Daarvoor gaf ik de kudo's.

Als iemand hier iets anders inziet en dan naar @:Mickytjuh wijst, daarop kan ik alleen zeggen dat er dan 3 vingers naar jezelf wijzen, dat zit dan echt in je eigen geest.

De TT was een letterlijke verwoording van het gesprek wat gaande was, waar in Leroy vertelde over de opvoeding van z'n dochtertje, over de pot met lollies die hij in z'n zaak heeft staan en hoe sommige kinderen tegenwoordig (niet) opgevoed worden en er gelijk in gaan graaien en dat hij z'n dochter anders opvoedt.

Ten tweede heeft hij de naam van z'n dochter al met heel Nederland en Vlaanderen gedeeld door deze te noemen in z'n voorstelgesprekje 's ochtends, wat uiteraard uitgezonden gaat worden.

Kort samengevat, als je iets sexueels in die TT zag, dan ligt dat toch echt aan jezelf, en wellicht moet je dan eens bij jezelf te rade gaan. En ten tweede, waag het niet om mijn posts als bewijs hiervoor te interpreteren terwijl je me niet eens kent.
Ik heb alles terug gelezen en zie dat @Mickytjuh niets kwaad in de zin had met deze TT
Nadat Mickutjuh het had uitgelegd had het ook klaar moeten zijn.

Volgende keer beter een tr zetten en verder de discussie niet aan gaan zou fijn zijn.

@Mickeytjuh, Ik kan het mij van de gast-mod wel voorstellen, mijn eerste indruk was ook wat is dit, maar dat krijg je snel als je het allemaal niet mee hebt gekregen.

Als ik dan het topic terug ga lezen zie ik dat er niets seksueels mee bedoeld was, al zegt een andere user dan wel weer dat ze het seksueel bedoelde. Gelukkig is het snel terug gezet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203255124
Klachten over Mario

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat de moderators hier wel actie op gaan doen.Ofwel hebben gedaan.
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.

Feedback is wel om ook iets mee te doen he jongens, dus hoe veel jaren moeten we nog feedbacken want we doen dit al jaren?????
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 18 januari 2022 @ 15:48:41 #21
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_203255195
wat zeur je,ik willt nur weten of de naam niet

meeer mag in de cos? het zei me niemand dat het

niet mag, maar het was ontopic
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:51:49 #22
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203255244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
wat zeur je,ik willt nur weten of de naam niet

meeer mag in de cos? het zei me niemand dat het

niet mag, maar het was ontopic
De frustraties richting jou gaan wat verder dan één post he. Je bent er al zo vaak op aangesproken. Vaak ranzige opmerkingen, lelijk doen richting anderen, constant over poep, pis, enz. Jezelf quoten als je geen antwoord krijgt, posten over ander BB's, steeds praten over streams van uren terug... Kan nog wel even door gaan.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_203255278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
Klachten over Mario
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.

Feedback is wel om ook iets mee te doen he jongens, dus hoe veel jaren moeten we nog feedbacken want we doen dit al jaren?????
Allereerst... Dankjewel dat je de discussie hier naartoe wilt verplaatsen in plaats van de COS.

Laat ik zeggen dat we er zeker wel bezig mee zijn en dat hij ook vaak genoeg is gewaarschuwd en/of geband. Ik kan mij er persoonlijk over uitspreken, maar objectief gezien zijn de posts die worden geplaatst binnen de regels en/of toelaatbaar. Ondanks dat het geregeld tot irritaties zorgt. Wanneer dit veelvuldig voorkomt, meerdere hier last van hebben en/of sfeerverziekend wordt, dan wordt er ook zeker naar gehandeld. En geloof me... Dat gebeurt ook echt wel.
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 18 januari 2022 @ 15:55:20 #24
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_203255313
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Whuzz het volgende:

[..]
De frustraties richting jou gaan wat verder dan één post he. Je bent er al zo vaak op aangesproken. Vaak ranzige opmerkingen, lelijk doen richting anderen, constant over poep, pis, enz. Jezelf quoten als je geen antwoord krijgt, posten over ander BB's, steeds praten over streams van uren terug... Kan nog wel even door gaan.
en wat doe jij dann met de vieze

fantassie pratjes de niet kloppen
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:02:49 #25
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203255429
Laat ik ff voorop stellen dat ik me voor 90% kapot kan ergeren aan Mario (de overige 10% ben ik niet online) maar ik heb geleerd selectief te lezen en te negeren...

.... echter, ging zijn LilyLola opmerking van daarnet volgens mij puur over dat die naam bij het bed van Leroy op de muur stond en ineens weg was. Niet meer en niet minder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus bij deze even mijn toevoeging als tijdelijke advocaat van de duivel en bemoei ik me er verder niet meer mee, ik ga weer in de negeer-stand...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')