Dat is correct. We kruisden elkaar, want was ondertussen ook de topics aan het voorbereiden en ervoor aan het zorgen dat ze allen consistent aan elkaar waren. Vandaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijnes waren eerder
BB / Vera #1
BB / Kitty #1
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijnes waren eerder
BB / Vera #1
BB / Kitty #1
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is correct. We kruisden elkaar, want was ondertussen ook de topics aan het voorbereiden en ervoor aan het zorgen dat ze allen consistent aan elkaar waren. Vandaar.
Is inderdaad een bekend probleempje:quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:56 schreef Flory het volgende:
Als ik in AT op BB klik krijg ik steeds dit:
[ afbeelding ]
Never mind, nu gaat het weer goed![]()
Thanks! Pak ik direct opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : wellicht even iets opruimen in het scanman topic
Ik heb alles terug gelezen en zie dat @Mickytjuh niets kwaad in de zin had met deze TTquote:Op maandag 17 januari 2022 06:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil graag nog even reageren op de TT van gisteravond, op de plek waar het hoort. Ik vind dat @:Mickytjuh zeer onterecht aangevallen werd in CoS, en ik zie dat mijn post als 'bewijs' wordt gebruikt door de klager.
De TT is kunst, de alliteratie, het feit dat het allemaal woorden met 2 lettergrepen zijn en dat het woord lolly een samentrekking je van de beide namen van z'n kind. Daarvoor gaf ik de kudo's.
Als iemand hier iets anders inziet en dan naar @:Mickytjuh wijst, daarop kan ik alleen zeggen dat er dan 3 vingers naar jezelf wijzen, dat zit dan echt in je eigen geest.
De TT was een letterlijke verwoording van het gesprek wat gaande was, waar in Leroy vertelde over de opvoeding van z'n dochtertje, over de pot met lollies die hij in z'n zaak heeft staan en hoe sommige kinderen tegenwoordig (niet) opgevoed worden en er gelijk in gaan graaien en dat hij z'n dochter anders opvoedt.
Ten tweede heeft hij de naam van z'n dochter al met heel Nederland en Vlaanderen gedeeld door deze te noemen in z'n voorstelgesprekje 's ochtends, wat uiteraard uitgezonden gaat worden.
Kort samengevat, als je iets sexueels in die TT zag, dan ligt dat toch echt aan jezelf, en wellicht moet je dan eens bij jezelf te rade gaan. En ten tweede, waag het niet om mijn posts als bewijs hiervoor te interpreteren terwijl je me niet eens kent.
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat de moderators hier wel actie op gaan doen.Ofwel hebben gedaan.
De frustraties richting jou gaan wat verder dan één post he. Je bent er al zo vaak op aangesproken. Vaak ranzige opmerkingen, lelijk doen richting anderen, constant over poep, pis, enz. Jezelf quoten als je geen antwoord krijgt, posten over ander BB's, steeds praten over streams van uren terug... Kan nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
wat zeur je,ik willt nur weten of de naam niet
meeer mag in de cos? het zei me niemand dat het
niet mag, maar het was ontopic
Allereerst... Dankjewel dat je de discussie hier naartoe wilt verplaatsen in plaats van de COS.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
Klachten over Mario
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.
Feedback is wel om ook iets mee te doen he jongens, dus hoe veel jaren moeten we nog feedbacken want we doen dit al jaren?????
en wat doe jij dann met de viezequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De frustraties richting jou gaan wat verder dan één post he. Je bent er al zo vaak op aangesproken. Vaak ranzige opmerkingen, lelijk doen richting anderen, constant over poep, pis, enz. Jezelf quoten als je geen antwoord krijgt, posten over ander BB's, steeds praten over streams van uren terug... Kan nog wel even door gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij deze even mijn toevoeging als tijdelijke advocaat van de duivel en bemoei ik me er verder niet meer mee, ik ga weer in de negeer-stand...Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |