SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Beetje te makkelijk inderdaad. Mag nu wel weer gewoon een normale stemming komen. Het hoeft niet altijd maar anders te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop geen vrijstelling voor amy. Gewoon zelf mensen laten nomineren ipv steeds door spellen. Vooral omdat BB zelf kan beslissen in de dbk wie ze vrijstelling geven na een druk op de knop
Dan is het wel echt baggerslechte kwaliteit verf. Of mega heftige ductape...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Schadepostje aan de TV. Dacht dat het plaksel van het tape was maar de verf is er dus gewoon af.
ze gaan het sowieso blijven sturen als ze 2 NL 2 BE in finale willenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje te makkelijk inderdaad. Mag nu wel weer gewoon een normale stemming komen. Het hoeft niet altijd maar anders te zijn.
Dat hele huis is goedkope constructie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het wel echt baggerslechte kwaliteit verf. Of mega heftige ductape...
Beter 3 gezegdes in de mond, dan 12 in je hoofd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ze nemen de gezegdes van Julio over maar ze roepen het gewoon in het wild
Deze is van u?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter 3 gezegdes in de mond, dan 12 in je hoofd.
Ik hoop wel op vrijstelling voor Amyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop geen vrijstelling voor amy. Gewoon zelf mensen laten nomineren ipv steeds door spellen. Vooral omdat BB zelf kan beslissen in de dbk wie ze vrijstelling geven na een druk op de knop
Ja, die zit niet lekker in zijn vel....ziet ook zo bleek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace is weer terug. Was kennelijk een goed gesprek.
Ze is weer vrolijk.
Nu Toby nog.
Ik schud ze zo uit mijn mouwquote:
was op de stream hoor, wat is de kans dat ik je zoen kristof en grace peter noemden alle 3 6quote:
ik zat op de andere streamquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
was op de stream hoor, wat is de kans dat ik je zoen kristof en grace noemden allebei 6
@ dgk_naamvergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:51 schreef Benny het volgende:
Peter en Grace tegen Kristof: Wat is de kans dat je ons kust?
Kristof: "Een op 10"
3... 2... 1...
"Zes!" "Zes!"
Peter, Grace en Kristof deden een trio kus
14.48 uur - Stream 2
Iedereen krijgt toch iets anders?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zij wel?
Dat kregen de anderen toch ook niet?
@DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
@ dgk_naamvergetenHij kan dat mooi cappen en zo
Nog te vroeg voor z'n coming-outquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
Salar gaat niet Peter zoenen
ik zit de hele dag voor de spiegel
druk met mijn haar
en met make up![]()
![]()
mooie zelfkennis
wat moet mijn moeder wel niet denken zei hijquote:
Die zal het ook wel weten toch? Zo ijdel is er niet plots he.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet mijn moeder wel niet denken zei hij
dat vind ik dan toch wel schattig
Liveshow komt er weer aan hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi lijkt ontdooid vandaag.
Heb hem nog nooit zoveel bij Vera gezien.
Zou het nog goed komen?
gewoon een mooiboyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zal het ook wel weten toch? Zo ijdel is er niet plots he.
Op zaterdag pasquote:
ik zou jou wel zoenenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou Peter wel zoenen En Julio ook
en daarna dat zijn moeder hem gelijk terug stuurt naar iranquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef Burner82 het volgende:
Salar: als ik dronken ben dan misschienMooi excuus al gemaakt
Ik droom zelfs van jou.quote:
allemaal met lelijke tape mama schrijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel Salar na-apen. Ook mamma boven haar bed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en daarna dat zijn moeder hem gelijk terug stuurt naar iran
Daar is hij al iets te oud voor he. Hij is trouwens pas los gegaan met daten en alcohol etc sinds zijn vader weg is. Tot die tijd was hij een brave moslim. Dus lijkt me niet dat zijn ma dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
"Nawel was here!"quote:
straks gaat er nog 1 met een mesje in het hout lopen kerven daarquote:
Mama en Salar is een twee-eenheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik doe greys altijd in bed. Boven het bed krijgen we kramp vanquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe greys altijd in bed. Boven het bed krijgen we kramp van
Is Nawel wel eens niet moe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
Nawel tegen Nouchine: Salar is zo overheersend. Genoeg is genoeg.
Nouchine zegt dat ze wel vertrouwen heeft in de meisjes.
Nawel: ik ben moe vandaag, maar wil het wel uitspreken.
Die snoept van 2 walletjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik een knappe man met een manbun
van wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal vertrouwd die nouchine ook veel te veel
ik kan Nawel en Nous niet zo goed meer aanhorenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
Navel nu aan het klagen over Salar. En dat hij "Amy zo heeft aangepakt".
Hoe zij zelf met haar om ging was uiteraard prima
dank uquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Nouchine weet totaal niet wat little brother inhoud,,,,,denk alleen maar aan andere dingen. Kristoff moet zeggen dat de w.c.'s is schoongemaakt moeten worden.....daar is zij toch voor om regels op te zetten??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Luie krengen denken niet aan dat eten. Zitten de halve dag op die slaapkamer te roddelen.
al een uurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
Zo de huismeester ligt ook weer plat,,,
zomaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee van de context...
[ afbeelding ]
Net ging het over Salar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Evelien is sneaky ten top.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Poesjuh het volgende:
Amy is slim, die stookt salar tegen Nawel op en is gelukt! hahaha
Amy zei tegen Nawel dat Salar steeds nouchine pushte om hem te kiezen ipv Nouchi.
Vnamorgen Nawel pisseed naarf Salar: smerig als ge dit doet blabla
Salar: zei ik weet niet eens wat je nu bedoelt... Nawel, kom terug, wat bedoel je nou weer???
Nu zegt nouchine: nee hoor nawel, heeft salar helemaal niet gedaan.
Nawel: ohhh maar dat zei Amy
Nouchine: nee is helemaal niet waar joh.
Haha 1-0 voor stook Amy! Nawel trapt er in.... Nu is Salar boos op Nawel hihi Amy heeft al 1 maandloontje verdiend
Ja true hij stookt tegen amy en is ook terechtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.
6 fucking eitjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
wat een zeur peter over dat de eieren opgemaakt zijn vanmiddag door vera. Maar wel ervan eten
dat zal God helemaal niet goedkeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is geen moslim.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef DonDemarco het volgende:
[..]mijn gaydar draait overuren als hij in beeld is, is gewoon een moslim die met zijn homo zijn worstelt
inderdaad, respectloos om overal in het huis die stickers te plakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk moeten ze van BB al die lelijke stickers weg halen. Het vervuild ons beeld.
religie is hypocriet dus geen boodschap aan hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
dat zal God helemaal niet goedkeuren
Ze staat er weer mooi op die Grace...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe BB NL/BE bewonerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
Hoezo eet Vera zes eitjes?quote:
Nawel is gewoon een slinkse slang met in haar kielzog Evelienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Omdat het een meisje van 5 is, en je je mond moet houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
nee het staat in de slaapkamer grootquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
Ik wet het wel. Gisteren Met @Benny ontdekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Poesjuh het volgende:
Die nieuwe Hanne, ik blijf maar naar haar gezicht kijken. Er is iets mee, kan er mijn vinger niet opleggen...Die verhoudingen ogen voorhoofd of zo....
Vertelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wet het wel. Gisteren Met @:Benny ontdekt.
staat groot in de groene slaapkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereenquote:
Hanne is een optische illusiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereen
vrouw en heks ineen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Hanne is een optische illusie
[ afbeelding ]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jongquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"
blijkbaar bepaalt Peter ook graagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo
Wel grappig dat er toch irritaties komen nu Kitty het rantsoen niet meer beheerd
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze staat er weer mooi op die Grace...
niet te geloven, zij lijkt echt 10 jr ouder dan ze isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
Wanneer ze lacht is ze heel jong,wanneer ze boos/serieus kijkt gelijk 20 jaar ouder.quote:
Die is wel meer gaan bepalen sinds zaterdag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar bepaalt Peter ook graag
mag hier niet LolaLily?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
dachten we dat we met Jill een kindrkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
Er zou een echte straf moeten komen, voor het afbreken van de kamer..kinderclub
Deze is zo treffend.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Hanne is een optische illusie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Die is wel meer gaan bepalen sinds zaterdag.
En dat om gewoon weer in die slaapkamer te verblijven om te roddelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dachten we dat we met Jill een kindrkamer
dit is nog veel erger![]()
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer ze lacht is ze heel jong,wanneer ze boos/serieus kijkt gelijk 20 jaar ouder.
Dat is mijn conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
en niks hoeven doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat om gewoon weer in die slaapkamer te verblijven om te roddelen.
OMG. Flikker nu eens op met dat lolalily. Gaat het daar over?????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag hier niet LolaLily?
staat maar groot in de slaapkamer
rustagggggghhhhhhhquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
OMG. Flikker nu eens op met dat lolalily. Gaat het daar over?????
he!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heks in die afbeelding kunnen zien
ja is ontopicquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.Ik zie het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mario plaatste ook een vage opmerking, welke raar opgevat kon worden. Deze is verwijderd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.Conclusie: Hanne haar gezicht is geen gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de kaak van de vrouw die over haar schouder kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Alleen een vrouw die over haar schouder kijkt
Jwel de jonge vrouw kijkt naar rechts, en die oude heks kijkt juist linksom naar vorenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heks in die afbeelding kunnen zien
Ik kan het niet plaatsen. Zij heeft haarzelf natuurlijk ook niet geschapen, maar ergens is er een foutje gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Conclusie: Hanne haar gezicht is geen gezicht.
wel dat word staat in de groene slaapkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doen
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolererenquote:
Volgens bedoelt hij dat leroy met tape in de slaapkamer de naam van zijn dochter geplakt had maar dat dat ineens verwijderd is. Denk ik dan;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat word staat in de groene slaapkamer
dochter van Leroyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat word staat in de groene slaapkamer
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolereren
zoiets of gigantisch veel afgevallen omdat ze overgewicht hadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
ik hou het op Anorexia
ook haar gezicht laat dergelijke sporen zien
Aanvulling: The voice is er niks bij !!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolereren
als je haar gezicht vergelijkt met iemand die deze ziekte heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets of gigantisch veel afgevallen omdat ze overgewicht had
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zij hebben allemaal hun auto daar in de parking, behalve die gebracht zijn zoals Vera edquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef Silves het volgende:
Serieus die gast leroy heeft zijn auto in de parking staan, zou hij dan toch maar een weekje blijven? gewoon op bezoek.
thnx. Niet ver genoeg terug gelezen dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mario plaatste ook een vage opmerking, welke raar opgevat kon worden. Deze is verwijderd.
Latersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga maar weg, anders ga ik door het lint. Laters all
dm dan een mod!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat mijn ontopic post verwijdeerd is
Jiij blijft gewoon lekker hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga maar weg, anders ga ik door het lint. Laters all
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat de moderators hier wel actie op gaan doen.Ofwel hebben gedaan.
Ik snap je punt,maar er is echt wel iemand mee bezig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.
Smerig taalgebruik????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.
Ik heb mijn reactie daar ook even neergezet, dank je wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:43 schreef Benny het volgende:
BB / Feedback
En nu weer over naar de streams.
muchos dinerosquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef spapaars het volgende:
En, wat hebben ze nu gewonnen met het vogeltjestellen?
het is toch "triest" dat je hier mods nodig hebt ? Je kunt het oneens zijn met iemand maar dat kan op een nette manier gezegd worden. We zitten hier voor onze lol om niet om elkaar af te fikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
ik kijk af en toe met verbazing naar zijn gesprekstechniekenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:46 schreef Benny het volgende:
Kristof is goed in het oppeppen van mensen
Is al jaaaaaaaaren niets van te merkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je punt,maar er is echt wel iemand mee bezig.
Zo als een echte huismeester hoort te doen..mag voor mij gekozen worden tot kapitein van BBquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:46 schreef Benny het volgende:
Kristof is goed in het oppeppen van mensen
Nee ik smeer hem. Dit is de 3de RLS al, dat ik mij mateloos moet storen aan die gast. Ik kan dat miezerige smerige perverse mannetje niet meer uitstaan. Zijn opmerkingen over vrouwen zijn mij een doorn in het oog. Hij weet precies waar die mee bezig is, maar laat overkomen dat hij niet weet waar hij mee bezig is en houd zich van den domme, maar ondertussen. Ik ben daar klaar mee en blijf dan liever weg en dat ga ik nu ook doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jiij blijft gewoon lekker hier.
Klinkt heel logisch,maar is het niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
het is toch "triest" dat je hier mods nodig hebt ? Je kunt het oneens zijn met iemand maar dat kan op een nette manier gezegd worden. We zitten hier voor onze lol om niet om elkaar af te fikken
nee ik dacht het aantal getelde vogels in euro'squote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is dat? 10 kilo sperziebonen ofzo?
Dit ja 100%. En als dat door de mods nu nog niet duidelijk isssssssssss ??? Echt verbazing ten top hieroquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ik smeer hem. Dit is de 3de RLS al, dat ik mij mateloos moet storen aan die gast. Ik kan dat miezerige smerige perverse mannetje niet meer uitstaan. Zijn opmerkingen over vrouwen zijn mij een doorn in het oog. Hij weet precies waar die mee bezig is, maar laat overkomen dat hij niet weet waar hij mee bezig is en houd zich van den domme, maar ondertussen. Ik ben daar klaar mee en blijf dan liever weg en dat ga ik nu ook doen.
Je hebt nu toch een abbo? Zet 'm gewoon op de ignore lijst, of hoe dat ook heet. Willen je niet missen hier hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ik smeer hem. Dit is de 3de RLS al, dat ik mij mateloos moet storen aan die gast. Ik kan dat miezerige smerige perverse mannetje niet meer uitstaan. Zijn opmerkingen over vrouwen zijn mij een doorn in het oog. Hij weet precies waar die mee bezig is, maar laat overkomen dat hij niet weet waar hij mee bezig is en houd zich van den domme, maar ondertussen. Ik ben daar klaar mee en blijf dan liever weg en dat ga ik nu ook doen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een abbo? Zet 'm gewoon op de ignore lijst, of hoe dat ook heet. Willen je niet missen hier hoor.
Die gaat echt niet weg hoor, maar ik snap het wel. 1 rotte appel en hele fruitmand wil uitloggen, in elk geval na al die jaren wel hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een abbo? Zet 'm gewoon op de ignore lijst, of hoe dat ook heet. Willen je niet missen hier hoor.
Dit is dus kut,mensen gaan weg omdat iemand als een mongool mag posten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Redelijk, maar nog een lange weg om in de buurt te komen met wat Jill won.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik dacht het aantal getelde vogels in euro's
Kom op, laat zien dat je meer bent dan hij. Laat je niet wegjagen door een misselijkmakend geobsedeerd persoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
wil ff in 1 klap 6600 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Redelijk, maar nog een lange weg om in de buurt te komen met wat Jill won.
Ik vertrok toen ook al hoor.....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus kut,mensen gaan weg omdat iemand als een mongool mag posten.
Aapies, beetje frutten aan elkaar, lekker make upje op doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Ireth het volgende:
Gewoon selectief lezen lost alles op![]()
En waarom ligt Amy bij die slang op schoot???Zijn die weer dikke vriendjes??
Laten we dit in het feedback topic houden en hier gewoon praten over huilende Amy'squote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vertrok toen ook al hoor.....
Maar ik was hem vergeten toen ik terug kwam en bij zijn eerste poep opmerking dacht ik: wauwwwww mag dit nu nog steeds??????????? Hoef je op andere forums niet te flikken, daar zitten wel mods die snappen wat het gros wil
Nu roddelt ze ff, traantjes zijn weer voor dadelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we dit in het feedback topic houden en hier gewoon praten over huilende Amy's
Ja, voor ons vanaf 4 jan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil ff in 1 klap 6600 euro
en we zitten op dag 18?/19?
Nee,ik zou het niet leuk vinden dat UTO 2.0 en anderen wegblijven. Ik vind het heel ongewenst.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we dit in het feedback topic houden en hier gewoon praten over huilende Amy's
Dat is niet voor niets verwijderd hou er dan ook over op Marioquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat mijn ontopic post verwijdeerd is
Draag je steentje bij in het feedback topic. Daar is het voor tochquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik zou het niet leuk vinden dat UTO 2.0 en anderen wegblijven. Ik vind het heel ongewenst.
over, denk dat ik het wel weet daar irriteer ik me mateloos aan...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niemand luistert naar mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Draag je steentje bij in het feedback topic. Daar is het voor toch
Dan ga daar postenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maar ik was hem vergeten toen ik terug kwam en bij zijn eerste poep opmerking dacht ik: wauwwwww mag dit nu nog steeds??????????? Hoef je op andere forums niet te flikken, daar zitten wel mods die snappen wat het gros wil
Vraag me af waarom die gast niet gewoon verwijderd wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nu eindelijk door dat hij wat moeite voor haar moet gaan doen? Ze zouden gisteren toch samen slapen (om de dag?) maar Vera ging gewoon naar haar eigen bed. Dacht ik;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:57 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Goh, zo heeft hij nog nooit naar Vera gekeken...
Huh?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh?
Hmm. Dacht dat ik wat hoorde. Laat maar.
Hopen dat ze nog wat kerels over hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:01 schreef Whuzz het volgende:
Hoop dat BB nog wat reserve-dames klaar heeft staan, want zoals het er nu uit ziet gaan er 2 dames op de bank komen.
Tja, vrouwen en tactiek hé (behalve die, die hier posten natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:01 schreef Whuzz het volgende:
Hoop dat BB nog wat reserve-dames klaar heeft staan, want zoals het er nu uit ziet gaan er 2 dames op de bank komen.
Je zal dit toch als eerste zien als je smorgens wakker wordtquote:
Je weet toch dat ze zo niet over wil komen bij het publiek?quote:
Nee, gek he...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : sinds ik mijn mond heb opengedaan tegen Salar zijn we niet meer zo close.
Oeps.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze zo niet over wil komen bij het publiek?
Waarom doe je het dan toch?
Speelkaarten hoor ik netquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog belangrijker, wat gaan de dames koken??
Iets met zalm. Dimi moest Grace er aan herinneren dat ze nog 3 uur had om die te ontdooienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ovenschotel met 1 stuk kipfilet en 5 zalmmotenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit buiten zijn zonden te overpijnzen. Vera lekker heppiepeppie binnen aan het koken.quote:
Ze kijkt wel erg verbaasd nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel: Kijk, dit is mijn werk, ik maar van dit -> dat
Ik heb geen idee, dus zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Is haar bovenlip nu langzaam aan het leeglopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel: Kijk, dit is mijn werk, ik maar van dit -> dat
Ik heb geen idee, dus zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Waarom overal die vieze saus doorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:13 schreef Whuzz het volgende:
Vera is begonnen aan het dagelijkse bechamelritueel.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom overal die vieze saus door
Heb even opgezocht waar ze vorig jaar aan zaten, toen zat er aan het einde van week 3 ook al ¤ 11.760 in de pot.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil ff in 1 klap 6600 euro
en we zitten op dag 18?/19?
Ze hebben niet veel keuze hèquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
er is verder niks hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen om het niet te doenquote:
Van woede misschien ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel en Amy zijn echt druk aan het koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |