Omdat het een meisje van 5 is, en je je mond moet houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
nee het staat in de slaapkamer grootquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
Ik wet het wel. Gisteren Met @Benny ontdekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Poesjuh het volgende:
Die nieuwe Hanne, ik blijf maar naar haar gezicht kijken. Er is iets mee, kan er mijn vinger niet opleggen...Die verhoudingen ogen voorhoofd of zo....
Vertelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wet het wel. Gisteren Met @:Benny ontdekt.
staat groot in de groene slaapkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereenquote:
Hanne is een optische illusiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereen
vrouw en heks ineen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Hanne is een optische illusie
[ afbeelding ]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jongquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"
blijkbaar bepaalt Peter ook graagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo
Wel grappig dat er toch irritaties komen nu Kitty het rantsoen niet meer beheerd
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze staat er weer mooi op die Grace...
niet te geloven, zij lijkt echt 10 jr ouder dan ze isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
Wanneer ze lacht is ze heel jong,wanneer ze boos/serieus kijkt gelijk 20 jaar ouder.quote:
Die is wel meer gaan bepalen sinds zaterdag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar bepaalt Peter ook graag
mag hier niet LolaLily?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |