Net ging het over Salar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Evelien is sneaky ten top.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Poesjuh het volgende:
Amy is slim, die stookt salar tegen Nawel op en is gelukt! hahaha
Amy zei tegen Nawel dat Salar steeds nouchine pushte om hem te kiezen ipv Nouchi.
Vnamorgen Nawel pisseed naarf Salar: smerig als ge dit doet blabla
Salar: zei ik weet niet eens wat je nu bedoelt... Nawel, kom terug, wat bedoel je nou weer???
Nu zegt nouchine: nee hoor nawel, heeft salar helemaal niet gedaan.
Nawel: ohhh maar dat zei Amy
Nouchine: nee is helemaal niet waar joh.
Haha 1-0 voor stook Amy! Nawel trapt er in.... Nu is Salar boos op Nawel hihi Amy heeft al 1 maandloontje verdiend
Ja true hij stookt tegen amy en is ook terechtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.
6 fucking eitjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
wat een zeur peter over dat de eieren opgemaakt zijn vanmiddag door vera. Maar wel ervan eten
dat zal God helemaal niet goedkeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee van de context...
[ afbeelding ]
Salar is geen moslim.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef DonDemarco het volgende:
[..]mijn gaydar draait overuren als hij in beeld is, is gewoon een moslim die met zijn homo zijn worstelt
inderdaad, respectloos om overal in het huis die stickers te plakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk moeten ze van BB al die lelijke stickers weg halen. Het vervuild ons beeld.
religie is hypocriet dus geen boodschap aan hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
dat zal God helemaal niet goedkeuren
Ze staat er weer mooi op die Grace...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee van de context...
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe BB NL/BE bewonerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
Hoezo eet Vera zes eitjes?quote:
Nawel is gewoon een slinkse slang met in haar kielzog Evelienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |