Is Nawel wel eens niet moe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
Nawel tegen Nouchine: Salar is zo overheersend. Genoeg is genoeg.
Nouchine zegt dat ze wel vertrouwen heeft in de meisjes.
Nawel: ik ben moe vandaag, maar wil het wel uitspreken.
Die snoept van 2 walletjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik een knappe man met een manbun
van wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal vertrouwd die nouchine ook veel te veel
ik kan Nawel en Nous niet zo goed meer aanhorenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
Navel nu aan het klagen over Salar. En dat hij "Amy zo heeft aangepakt".
Hoe zij zelf met haar om ging was uiteraard prima
dank uquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Nouchine weet totaal niet wat little brother inhoud,,,,,denk alleen maar aan andere dingen. Kristoff moet zeggen dat de w.c.'s is schoongemaakt moeten worden.....daar is zij toch voor om regels op te zetten??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Luie krengen denken niet aan dat eten. Zitten de halve dag op die slaapkamer te roddelen.
al een uurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
Zo de huismeester ligt ook weer plat,,,
zomaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee van de context...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |