Dat dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh?
Hmm. Dacht dat ik wat hoorde. Laat maar.
Hopen dat ze nog wat kerels over hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:01 schreef Whuzz het volgende:
Hoop dat BB nog wat reserve-dames klaar heeft staan, want zoals het er nu uit ziet gaan er 2 dames op de bank komen.
Tja, vrouwen en tactiek hé (behalve die, die hier posten natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:01 schreef Whuzz het volgende:
Hoop dat BB nog wat reserve-dames klaar heeft staan, want zoals het er nu uit ziet gaan er 2 dames op de bank komen.
Je zal dit toch als eerste zien als je smorgens wakker wordtquote:
Je weet toch dat ze zo niet over wil komen bij het publiek?quote:
Nee, gek he...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : sinds ik mijn mond heb opengedaan tegen Salar zijn we niet meer zo close.
Oeps.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze zo niet over wil komen bij het publiek?
Waarom doe je het dan toch?
Speelkaarten hoor ik netquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog belangrijker, wat gaan de dames koken??
Iets met zalm. Dimi moest Grace er aan herinneren dat ze nog 3 uur had om die te ontdooienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ovenschotel met 1 stuk kipfilet en 5 zalmmotenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit buiten zijn zonden te overpijnzen. Vera lekker heppiepeppie binnen aan het koken.quote:
Ze kijkt wel erg verbaasd nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel: Kijk, dit is mijn werk, ik maar van dit -> dat
Ik heb geen idee, dus zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Is haar bovenlip nu langzaam aan het leeglopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel: Kijk, dit is mijn werk, ik maar van dit -> dat
Ik heb geen idee, dus zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Waarom overal die vieze saus doorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:13 schreef Whuzz het volgende:
Vera is begonnen aan het dagelijkse bechamelritueel.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom overal die vieze saus door
Heb even opgezocht waar ze vorig jaar aan zaten, toen zat er aan het einde van week 3 ook al ¤ 11.760 in de pot.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil ff in 1 klap 6600 euro
en we zitten op dag 18?/19?
Ze hebben niet veel keuze hèquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
er is verder niks hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen om het niet te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |