dachten we dat we met Jill een kindrkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
Er zou een echte straf moeten komen, voor het afbreken van de kamer..kinderclub
Deze is zo treffend.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Hanne is een optische illusie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Die is wel meer gaan bepalen sinds zaterdag.
En dat om gewoon weer in die slaapkamer te verblijven om te roddelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dachten we dat we met Jill een kindrkamer
dit is nog veel erger![]()
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer ze lacht is ze heel jong,wanneer ze boos/serieus kijkt gelijk 20 jaar ouder.
Dat is mijn conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
en niks hoeven doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat om gewoon weer in die slaapkamer te verblijven om te roddelen.
OMG. Flikker nu eens op met dat lolalily. Gaat het daar over?????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag hier niet LolaLily?
staat maar groot in de slaapkamer
rustagggggghhhhhhhquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
OMG. Flikker nu eens op met dat lolalily. Gaat het daar over?????
he!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heks in die afbeelding kunnen zien
ja is ontopicquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.Ik zie het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mario plaatste ook een vage opmerking, welke raar opgevat kon worden. Deze is verwijderd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar gezicht is sowieso uit proportie. Die ogen zijn te groot voor haar gezicht, maar haar gezicht is ook weer erg groot, terwijl haar lichaam weer te klein is voor haar hoofd. Snap je het nog.Conclusie: Hanne haar gezicht is geen gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de kaak van de vrouw die over haar schouder kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Alleen een vrouw die over haar schouder kijkt
Jwel de jonge vrouw kijkt naar rechts, en die oude heks kijkt juist linksom naar vorenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heks in die afbeelding kunnen zien
Ik kan het niet plaatsen. Zij heeft haarzelf natuurlijk ook niet geschapen, maar ergens is er een foutje gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Conclusie: Hanne haar gezicht is geen gezicht.
wel dat word staat in de groene slaapkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet verwijderd en die discussie was een paar dagen geleden al en heeft niets meer met de streams van nu te doen
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolererenquote:
Volgens bedoelt hij dat leroy met tape in de slaapkamer de naam van zijn dochter geplakt had maar dat dat ineens verwijderd is. Denk ik dan;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat word staat in de groene slaapkamer
dochter van Leroyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat word staat in de groene slaapkamer
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolereren
zoiets of gigantisch veel afgevallen omdat ze overgewicht hadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
ik hou het op Anorexia
ook haar gezicht laat dergelijke sporen zien
Aanvulling: The voice is er niks bij !!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wij zijn die smerige gast allemaal beu. Ik vond het bizar dat hij hier nog steeds is na al die jaren toen ik hier weer terug kwam.... Tekort aan leden denk ik om dit jaren lang te tolereren
als je haar gezicht vergelijkt met iemand die deze ziekte heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets of gigantisch veel afgevallen omdat ze overgewicht had
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zij hebben allemaal hun auto daar in de parking, behalve die gebracht zijn zoals Vera edquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef Silves het volgende:
Serieus die gast leroy heeft zijn auto in de parking staan, zou hij dan toch maar een weekje blijven? gewoon op bezoek.
thnx. Niet ver genoeg terug gelezen dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mario plaatste ook een vage opmerking, welke raar opgevat kon worden. Deze is verwijderd.
Latersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga maar weg, anders ga ik door het lint. Laters all
dm dan een mod!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat mijn ontopic post verwijdeerd is
Jiij blijft gewoon lekker hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga maar weg, anders ga ik door het lint. Laters all
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat de moderators hier wel actie op gaan doen.Ofwel hebben gedaan.
Ik snap je punt,maar er is echt wel iemand mee bezig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.
Smerig taalgebruik????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Laat me niet lachen joh, die moderators hier???? Die doen 10x niks aan deze gast en al zijn smerige taalgebruik en stront opmerkingen bij elke focking post, anders had hij al zoveel bannen gehad dat hij er niet meer op kon. Dus dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |