Jeroen van Inkel?quote:Op zondag 16 januari 2022 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio heeft een man of vriend zo lijkt het
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100001664019910
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:00 schreef Paul het volgende:
Wie kan uitleggen wat er met z'n gezicht is gebeurd, ik las verbrand als kind?
Bron: https://www.bbnlbe.nl/jul(...)n-op-zijn-huid-komt/quote:Julio legt uit hoe hij aan de vlekken op zijn huid komt. Wanneer Grace en Julio naast elkaar staan te douchen, vraagt Grace of ze Julio mag vragen naar zijn littekens. Julio geeft aan dat dat geen probleem is en begint te vertellen.
Verbrand
Ik ben als klein kind verbrand, ik was 7 maanden oud. Ik was in Portugal en mijn moeder in Nederland. Ik logeerde tijdelijk bij een vriendin van mijn moeder en het huis waar ik verbleef vloog in brand. Mijn slaapkamer vloog in brand, de kast en mijn bedje vlogen in brand. “Dus jij lag in dat bedje?”, vraagt Grace en Julio bevestigd dit.
“Wat erg dat jou en jouw gezin dit overkomen is”, zegt Grace. Julio geeft aan dat het vooral voor zijn moeder heel erg was, omdat hij zich er niet meer veel van kan herinneren. Hij heeft er wel littekens aan over gehouden, maar geen last of pijn meer. Hij vertelt dat de littekens op zijn gezicht, elleboog, hand en voet zitten, heel zijn linkerkant is geraakt.
“Vreselijk”, zegt Grace. Vervolgens zegt ze dat ze blij is dat het zijn uitstraling niet heeft beïnvloedt, omdat het zo een lieve man is. Ook krijgt ze veel energie van hem.
Gepest
Julio geeft aan dat hij wel veel gepest is door zijn verbranding. “Mijn pestverleden was heel heftig”, geeft hij aan. Ook heeft hij vaak de angst dat hij er niet bij mag horen, onzekerheid. Julio vertelt dat ondanks wat hem vroeger is aangedaan, hij zelf wel oprecht geïnteresseerd is in mensen. Hij gaat graag met mensen om en hoort graag het verhaal van een ander.
Grace geeft aan dat ze er alleen maar bewondering voor heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop