Snap ik, hij komt uit Iranquote:
Hij praat altijd bewust van de camera's lijkt het wel, nooit eens spontaan, ziet er altijd zo fake uitquote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja komt bij mij over als zich goed voordoen voor de buhne
Ze hebben eigenlijk te weinig Infoquote:
Salar snapt er weinig van, Tobias zei dat hij inwendig boos was.. en Kristof gaf toch zich thuis beter te informeren.quote:
holle vaten...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij praat altijd bewust van de camera's lijkt het wel, nooit eens spontaan, ziet er altijd zo fake uit
Was kristoff en ze was net wakker was 5 uur snachts geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja ze had speciale deo in haar koffer. Apart.
Maaruh.. even tussen ons, Salar bij deze winrar toch?
precies en dan kunnen ze er toch ook niets mee ?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk te weinig Info
"Inwendig boos "quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Salar snapt er weinig van, Tobias zei dat hij inwendig boos was.. en Kristof gaf toch zich thuis beter te informeren.
Nopequote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
precies en dan kunnen ze er toch ook niets mee ?
Wat moet hij dan?quote:
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...quote:
Zo zinloos ditquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben samenvattingen moeten maken hè...
ik begrijp hem welquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
zijn domme kop houden als ie toch niks te zeggen heeft, zoals gewoonlijk
Het RTL nieuws op tv aanzetten was ook leuk geweestquote:Op zondag 13 maart 2022 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo zinloos dit
Gewoon 20 kranten naar binnen gooien camera erop en je hebt tv
ach, hij lacht alweer, niet inwendig btwquote:Op zondag 13 maart 2022 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik begrijp hem welje bent boos, je wilt dat uiten maar je kunt niets.
ik heb geen idee wat er in zijn hoofd omgaat terwijl hij lachtquote:Op zondag 13 maart 2022 10:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach, hij lacht alweer, niet inwendig btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |