Het grens deel is enorm gemengdquote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
nee tobias ze meeste mensen in oekraine moesten russisch leren toen ze bezet waren door de russen vroeger
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraarquote:Op zondag 13 maart 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen Kristof gaat er dieper op in. Over Rusland en Oekraïne.
Ik heb juist het idee dat Kristof het beter begrijpt dan Tobiasquote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraar
Ik vind tobi er aardig naast zitten andersquote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias ookz en Tobias lijkt er meer van te snappen San Kristof, wat vreemd is voor een ak leraar
Kristof snapt niet eens hoe een kernbom werktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Kristof het beter begrijpt dan Tobias
Als er 1 op de knop druktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kristof snapt niet eens hoe een kernbom werkt
We zijn niet Allemaal weg.
Dat was Kristof.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
Tobi als er een kernbom wordt gegooid zijn we gewoon dood
Het niveauquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
De heren hebben een serieus gesprek over kernwapens en de dames zitten te zingen.
Die atoombommen waren rotjes vergeleken wat ze nu hebben.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Het bombardement op Tokio was veel verwoestender dan de atoombommen.
Er zijn ook minder mensen doodgegaan dan Kristof nu beweerd.
De angst voor die wapens is achteraf door Amerika vergroot in de de media.
Ik bedoel als er 1 op de knop druktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was Kristof.
Tobi ging uitleggen dat mensen die buiten de "je bent dood en verpulverd" zone zitten wel nog stealingsziektes kunnen krijgen
Zoveel bommen zijn er niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er 1 op de knop drukt
Doen ze het allemaal
Is het einde mensheid
Ja komt bij mij over als zich goed voordoen voor de buhnequote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Flow3r het volgende:
ja hoor Tobi met je politieke correcte gelul
Er zijn er die vele malen groter zijn dan wat ze toen hadden..maar de meeste zijn echt vele malen minder verwoestend dan wat op Japan gegooid is.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die atoombommen waren rotjes vergeleken wat ze nu hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |