K3 nieuwsquote:Op zondag 13 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Ze staan er niet al te lang bij stil, ze juichen al om iets anders wat in de krant staat. Kreeg het even niet meer warrom
Echt om te juichenquote:
Jepquote:Op zondag 13 maart 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen Kristof gaat er dieper op in. Over Rusland en Oekraïne.
Ze krijgen te veel nieuws en ik vermoed dat ze de impact van Rusland en Oekraïne niet doorhebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white
Ik denk dat ze van alleen zo'n bericht de consequenties niet kunnen overzien.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze behoorlijk zouden gaan schrikken van het nieuws in Oekraine maar grace gaat helemaal uit haar dak over sensation white
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van alleen zo'n bericht de consequenties niet kunnen overzien.
Over de sancties en de bombardementen en de vluchtelingenstroom.
Als de kranten al niet goed kunnen uitleggen hoe het in elkaar steektquote:Op zondag 13 maart 2022 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.
Zal BB ook wel doen ( achter de schermen)quote:Op zondag 13 maart 2022 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ligt er een taak weggelegd voor BB om dit te gaan uitleggen. Salar zegt dit van oekraine is wel heel heftig he.
En heeft Grace zo gek gekregen op Kris te stemmen wat dus eigenlijk zijn stem was.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias heeft welgeteld 1 x meegestemd met Kristof
Klopt helemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 09:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En heeft Grace zo gek gekregen op Kris te stemmen wat dus eigenlijk zijn stem was.
doet ie goedquote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof legt het nu uit aan salar en tobias.
Die zal als docent toch iets meer wetenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof legt het nu uit aan salar en tobias.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |