Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte broodquote:Op zondag 13 maart 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
dan zullen ze wel wit of bruin hebben als ze kunnen kiezen![]()
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !quote:Op zondag 13 maart 2022 09:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte brood
Hier ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !
Ik heb ze ook niet hoorquote:
De mogen helemaal niet stemmenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Tobias is de stem van Kristof doorslaggevend deze keer. Ligt er helemaal aan op wie hij gaat stemmen.
ik vind mijn eigen ass belangrijker dan die van andere mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
alsof Kristof dat niet door zou hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Grace en Tobias gaan slijmen bij en plakken aan Kristof de hele week.
Ja dat zal hij wel doen. Maar soms werkt het. Op iemands gemoed spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
alsof Kristof dat niet door zou hebben
Walgelijk ventjequote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
Tobias heeft welgeteld 1 x meegestemd met Kristofquote:Op zondag 13 maart 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet wel dat Salar Kristof heeft gesaved. Meerdere keren.
Tobias' eigen spel is een beetje tegen hem gaan keren. Weliswaar minder in huis, wel bij de kijkerquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |