Salar is nu bang dat hij ook moet gaan koken van de week.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moet vanavond in zijn eentje koken, niemand mag hem helpen.
Kristof is heel blij met wat er in de krat zit aan eten.
Het lijkt er op dat Kristof en salar eten hebben aangevraagd bij BB en dat Kristof heeft gekregen waar hij om vroeg. Het is kip en wokgroente en peper
Salar is nu bang dat hij ook moet gaan koken van de week.
Zo moe van die vrouwquote:
Ik heb haar ook nooit wat aan gevonden.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik vond die Nawel echt helemaal niets, Salar en Tobias zijn het leukste.
Toch maar even een arts raadplegen dan, als hij dat tenminste nog niet gedaan heeft.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof is bang zijn oog te verliezen.
Tobias pleit voor iedereen eigen vaseline, vanwege koortslippen en oogherpes
Wat voor soort vrouwen willen jullie dan?😩quote:Op zondag 13 maart 2022 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt maar vind deze vrouwen wat kortzichtiger en dommer
Gracequote:
meer dan kris, denk ikquote:Op zondag 13 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace
Die gaat niet winnen
Heeft niet veel fans meer
Ik vraag me af hoe ze het gaan spinnen..quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
meer dan kris, denk ik
sowieso heeft een NL'er meer kans dan een belg om te winnen
Er is een verdeelsleutel met stemmen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
meer dan kris, denk ik
sowieso heeft een NL'er meer kans dan een belg om te winnen
Die van Nawel gaan vast gedeeltelijk naar haarquote:Op zondag 13 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace
Die gaat niet winnen
Heeft niet veel fans meer
dan zullen ze wel wit of bruin hebben als ze kunnen kiezenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wit of bruin brood vraagt Tobias, ze hebben toch maar 1 soort?
Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte broodquote:Op zondag 13 maart 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
dan zullen ze wel wit of bruin hebben als ze kunnen kiezen![]()
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !quote:Op zondag 13 maart 2022 09:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hij pakte gewoon het zelf gemaakte brood
Hier ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
geen croissantjes omdat het zondag is, wat jammer !
Ik heb ze ook niet hoorquote:
De mogen helemaal niet stemmenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Tobias is de stem van Kristof doorslaggevend deze keer. Ligt er helemaal aan op wie hij gaat stemmen.
ik vind mijn eigen ass belangrijker dan die van andere mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
Tobias: ik heb natuurlijk wel zn ass gesaved 2x , ik heb nouch ook haar ass gesaved, maar ja dat telt natuurlijk niet mee, ikzelf zou het wel mee laten tellen![]()
![]()
alsof Kristof dat niet door zou hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Grace en Tobias gaan slijmen bij en plakken aan Kristof de hele week.
Ja dat zal hij wel doen. Maar soms werkt het. Op iemands gemoed spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
alsof Kristof dat niet door zou hebben
Walgelijk ventjequote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
Tobias heeft welgeteld 1 x meegestemd met Kristofquote:Op zondag 13 maart 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet wel dat Salar Kristof heeft gesaved. Meerdere keren.
Tobias' eigen spel is een beetje tegen hem gaan keren. Weliswaar minder in huis, wel bij de kijkerquote:Op zondag 13 maart 2022 09:39 schreef rinardo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |