Ze geeft niks prijs, zelfs haar mening niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vond het al zo apart dat toen Nouchine het huis inkwam, meteen zei, ik stink hoor, toen iemand haar een knuffel wou geven. Is me bijgebleven. Raar meisje.
Zichzelf? Juist die 2 zijn de grootste kommedianten van de hele groep.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stien zevende inmiddels bij de bookmakers.
Nouchine heeft echt wel een agenda maar gaat haar nergens brengen.
Salar en Kristoff zijn zichzelf over het algemeen qua camera. Veel fijner om naar te kijken.
Truste.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 13 maart 2022 04:19 schreef chufi het volgende:
ik vraag me het af of ze dat te horen krijgen ..
Ja, absoluut.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja ze had speciale deo in haar koffer. Apart.
Maaruh.. even tussen ons, Salar bij deze winrar toch?
Nouch doet rare dingen is ook niet schoon op haarzelf als ik hierquote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
nous smeert haar tandenborstel aan de waskom af![]()
Morguh Riverquote:
Morguh Duyvisokequote:Op zondag 13 maart 2022 07:49 schreef duyvisoke het volgende:
gm cos wat heerlijk wakker worden zonder nawel
ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Duyvisoke![]()
Het heeft even geduurd maar nu is ze dan ook weg.
Had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Nee niet echt, ik kijk soms.quote:Op zondag 13 maart 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh River![]()
Leuk je weer eens te lezen hier.
Volg je BB nog op de voet?
Je mist niet veel hoorquote:
Ik vond die Nawel echt helemaal niets, Salar en Tobias zijn het leukste.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoor
Het wordt natuurlijk ook steeds minder nu er nog maar een paar inzitten en het was al niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |