Wij moeten nomineren, zij zelf nietquote:Op zondag 13 maart 2022 13:28 schreef suzi1 het volgende:
hoop dat ze deze week geen extra stemmen krijgen. dan is het zeker dat grave en topie op de bank komen
Moest ik ook denken. Enkel Salar en Kristof blijken de ernst in te zien.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rusland valt Oekraïne binnen: reactie meiden: Hebben die ruzie dan?
Sensation White treedt op in ArenA. reactie meiden: YEAHHHHH!!!! (gat in de lucht springend)
IQ van een poffertje.![]()
Grote kans dat het Tobi tegen Grace wordt. Als wij mogen stemmen wie in de finale staat. Salar wint dat easy van die 2.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar 1 van de 2 komt er zeker opEr moet nog een Nederlander uit.
en zo is mijn dag toch ineens weer goedquote:Op zondag 13 maart 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar 1 van de 2 komt er zeker opEr moet nog een Nederlander uit.
ha-ha hilarischquote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef Jockari het volgende:
Breaking news: Familie Nawel heeft visum Oekraïne aangevraagd uit vrees weer met haar dagelijks opgezadeld te zijn.
Da's elke zondag zo, de start van de 4-DooieDagen tot NominatieDonderdagquote:Op zondag 13 maart 2022 13:42 schreef Stargazing het volgende:
Rustige cosdag vandaag precies.
Iedereen moet even bekomen van het vertrek van Nawel te vieren
grace die de mis doetquote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees in de chat dat die SL al uren aan de gang is?
ja al een hele tijdquote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees in de chat dat die SL al uren aan de gang is?
Die snap ik.. Het Zondag Gebed dient niet uitgezonden te worden op stream.. God wil geen pottekijkersquote:
Daarstraks nog ergens zien passeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Pearl na gisterenavond nog online geweest?
Anders moeten we misschien de hulpdiensten bellen.
Visite gehad gisteravondquote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Pearl na gisterenavond nog online geweest?
Anders moeten we misschien de hulpdiensten bellen.
Kristof wisten we. Ging tussen Salar en Nawel.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visite gehad gisteravond![]()
Maar de uitslag stond sowieso alvast.
Kristof moet winnen, zoveel is wel duidelijk.
In ieder geval moest hij finalist worden, hoe dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zondag 13 maart 2022 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |