Te obvious vond ik die opmerking.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Waarom zei Kim Liam dat ze flashbacks had tijdens het graven.
Mollen graven toch
De laatste test en executie en de week er na pas de onthullingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Volgende week valt er niemand af, want de finale is 5 maart toch
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Vanwege het beeld dat je erna zag:. Haar zoekend naar de sleutel bij de opdracht dat ze vastgebonden zaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
De ontknoping. De finale is volgende week. En dan valt er zelden iemand af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen op het strand ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
Volgende week de finale, de week erna de ontknopingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
Weer pronopuntjesEn 2x achter elkaar vanaf het begin de mol goed en volle punten in de app
Ja, dat zei ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende week de finale, de week erna de ontknoping
Netjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 keer de afvaller juist gehad in de prono
Nee, je stelde een vraagquote:
Het was een retorische vraag als antwoord op een andere post met dezelfde vraag.quote:
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is die trui van Rop eigenlijk een molhint?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.
Kapsel en al.
Is en blijft een mongoolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.
Kapsel en al.
De productie wil dat je dat vindt jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Vrijwel niets gezien dit seizoen, maar lijkt me wel duidelijk dat Kim-Lian de Mol is toch?
Ja van De Mol wel ja. Van WIDM houd ik niet zoveel meer, ik erger me vooral maar blijf toch kijken. Een troost was dat het dit jaar in Albanië was, mijn lievelingsland.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:30 schreef jcdragon het volgende:
Houden jullie ook van de Mol zonder te weten wie het is?
Lol! Ik dacht van is dat de tuin van Ome Enver maar ik kon het me niet voorstellen. Ik wist niet dat het toegankelijk was. Ik probeerde het hotel ook te herkennen? Maar denk niet dat ik daar geweest ben. Volgende week Bunk Art, 1 denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
Volgende week een opdracht in de voormalige woning van Enver Hoxha, de dictator van Albanië. Ze zaten daar al in de tuin voor de executie.
Kennelijk geen opdracht in de piramide van Tirana, maar wel begrijpelijk (qua health & safety niet echt een aanrader, denk ik). Het i wel de locatie waar je als eerste aan denkt bij dit programma.
Het was zeker weten de tuin van ome Enver. Ik vermoed dat daar binnen dan ook een opdracht is. Hoewel dat volgens mij inderdaad niet toegankelijk is. Maar ja, die onderzeebootbasis is bijv. ook niet toegankelijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Ik dacht van is dat de tuin van Ome Enver maar ik kon het me niet voorstellen. Ik wist niet dat het toegankelijk was. Ik probeerde het hotel ook te herkennen? Maar denk niet dat ik daar geweest ben. Volgende week Bunk Art, 1 denk ik.
Thomas zei tijdens zijn exit dat hij van van de Mol houdt, wie het ook is.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja van De Mol wel ja. Van WIDM houd ik niet zoveel meer, ik erger me vooral maar blijf toch kijken. Een troost was dat het dit jaar in Albanië was, mijn lievelingsland.
Verder vond ik het niet zo heel boeiend weer en nee het maakt me dus ook niet meer uit wie de mol is.
Of bedoel je of we van het personage houden die de mol is. Dan soms, afhankelijk van hoeveel lef hij of zij heeft gehad.
Mwah, afhankelijk van hoe je acteur omschrijft (bv. 2005 en 2018) is het percentage ongeveer 60%.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:11 schreef TLC het volgende:
KLM of Everon is de mol, eigenlijk alleen al vanwege het simpele feit dat de overgrote meerderheid van de vorige mollen acteur / actrice is.
Sterker nog. Van de laatste vijf edities was er maar één acteur. Een dat was nog de laatste ook. Daarvoor vier keer echter elkaar geen acteurquote:Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, afhankelijk van hoe je acteur omschrijft (bv. 2005 en 2018) is het percentage ongeveer 60%.
Uiteraard alleen voor de BN series.
Merk in elk geval wel dat Fresia de wensmol is geworden (zie je ook in de prono) al lijkt het erop dat geen van de kandidaten op haar zit.
Mocht ze het zijn dan zal vooral Hila zich voor haar kop slaan. Die heeft zich dan teveel laten afleiden door Sahil.
Het waren toch allemaal homo's of lesbiennes?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sterker nog. Van de laatste vijf edities was er maar één acteur. Een dat was nog de laatste ook. Daarvoor vier keer echter elkaar geen acteur
Jan, Merel, Rob en Renee zijn niet hetero?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het waren toch allemaal homo's of lesbiennes?
Bij deze.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jan, Merel, Rob en Renee zijn niet hetero?
quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Van WIDM houd ik niet zoveel meer, ik erger me vooral maar blijf toch kijken.
Eens. Ik was een vaste kijker, maar heb de afgelopen jaren niet meer gekeken. inderdaad omdat het inmiddels vooral een vakantie voor BN'ers is, die overdag ook wat spelletjes doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 05:18 schreef Za het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Ondanks dat het imo nog weinig om het lijf heeft wordt het nog steeds opgeklopt tot een tv spektakel plus ontknoping, de finale afleveringen gedrengt in zelfverheerlijking kijk ik niet meer.
Het was ooit mooi, qua selectie, qua opdrachten en muziek, visueel, bijna alles zat er in. Nu zijn het een groep mensen die spelletjes doen waarvan de helft ook in de studio in Aalsmeer zou kunnen worden opgenomen.
Ja die noemde je al eerder maar zie deze post dat het lastig vallen vooral in jouw hoofd speelt:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eens. Ik was een vaste kijker, maar heb de afgelopen jaren niet meer gekeken. inderdaad omdat het inmiddels vooral een vakantie voor BN'ers is, die overdag ook wat spelletjes doen.
Dit jaar wel weer gekeken, maar dan vooral voor Albanië. De beelden van het land zijn nog steeds fraai. Ik heb wel diverse opdrachten doorgespoeld (als ik niet live keek), vanwege totaal niet boeiend of zelfs gênant (lastig vallen van de plaatselijke bevolking).
quote:
Ten eerste noemde ik dat niet al eerder. Ten tweede gaat het me niet om deze ene opdracht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja die noemde je al eerder maar zie deze post dat het lastig vallen vooral in jouw hoofd speelt:
[..]
Snap deze ophef ineens ook niet echt, in één van de eerste afleveringen maakte ze toch ook gebruik van de lokale bevolking? Toen ze een fotosetting moesten maken van een schilderij......toen werd er niks over gezegd op social media?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:10 schreef Redefine het volgende:
Indien er een opdracht met lokale bevolking is, dan zullen dit altijd van te voren op de hoogte worden gebracht. Zoals ze nu ook gedaan hebben. Dat moet ook wel omdat de kans op slagen van dit soort opdrachten wel heel klein wordt.
Dus dat lastig vallen van de lokale bevolking is onzin.
Ja en lokale winkeliers al helemaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap deze ophef ineens ook niet echt, in één van de eerste afleveringen maakte ze toch ook gebruik van de lokale bevolking? Toen ze een fotosetting moesten maken van een schilderij......toen werd er niks over gezegd op social media?
Trouwens, in veel meer seizoenen werd er gebruik gemaakt van de lokale bevolking, die vinden dat nog leuk ook lijkt me
Ja preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en lokale winkeliers al helemaal.
Wat schieten ze er mee op dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en lokale winkeliers al helemaal.
Ze verkopen die dag meer omdat toeristen geïnteresseerd raken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat schieten ze er mee op dan?
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:24 schreef E.T. het volgende:
Vanavond finale, volgende week ontknoping toch? (ik kan nergens een tv-gids voor volgende week vinden.. (maar aangezien HHB op 12 maart begint lijkt het me logisch)
Op Everon, dacht ik. Kim-Lian ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:59 schreef TLC het volgende:
Op wie zit Fresia eigenlijk qua verdenking wie de mol is ?
Dank, dat was me dus nog niet echt duidelijk geworden op wie Fresia zatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Op Everon, dacht ik. Kim-Lian ook.
En Everon op Kim-Lian.
Dus, als Fresia de mol is, zit Everon in elk geval op een vrouw, itt KL. Kans groter dat Everon wint.
Als KL de mol is, wint Everon ook, want dan zit ie goed.
Je hebt mij met deze steengoede argumenten en uitgebreide onderbouwing nu wel overtuigd.quote:
De Mol wordt pas volgende week bij het gemaskerd bal onthuld en aangezien ze er een heel bal van hebben gemaakt ga ik er wel enigszins vanuit dat ze alledrie de rollen volgende week pas onthullen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik denk echt dat Fresia het is, en dat hoop ik ook. Maar vanavond wordt dat ook duidelijk toch?
Idd, dan komt de mol van de trap af en betreedt het gemaskerde bal, doet t masker af en het is...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De Mol wordt pas volgende week bij het gemaskerd bal onthuld en aangezien ze er een heel bal van hebben gemaakt ga ik er wel enigszins vanuit dat ze alledrie de rollen volgende week pas onthullen.
Ha ha ja graag!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, dan komt de mol van de trap af en betreedt het gemaskerde bal, doet t masker af en het is...
Ron Boszhard !!
Nou, dat heeft niemand zien aankomen
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
WIDM pas om 20:39 zegt NPO start live?
Op tv ook, uitgebreider journaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
Er is een fittie bezig in Europa. Daarom een extra lange journaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
thx voor de updatequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Er is een fittie bezig in Europa. Daarom een extra lange journaal.
Er kan toch ook niet echt iemand meer afvallen nu ze nog maar met 3 zijn? Of bedoel je dat de verliezend finalist vandaag misschien wel al bekend gemaakt wordt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Veel mensen op social media gaan ervan uit dat er niemand afvalt vanavond![]()
Overigens heb ik mijn prono sowieso verpest door teveel naar de app te kijken. Volgend seizoen sla ik dan waarschijnlijk de app wel over.
Ben een man en kan dus niet 2 dingen tegelijk doen
Er is een finalist die het nog over een test en executie heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Er kan toch ook niet echt iemand meer afvallen nu ze nog maar met 3 zijn? Of bedoel je dat de verliezend finalist vandaag misschien wel al bekend gemaakt wordt?
Nja test moeten ze sowieso maken om de winnaar te bepalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er is een finalist die het nog over een test en executie heeft
Wat heeft Baudet hier nou weer mee te maken.?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
Voormalig huis van Enver Hoxa. Baudet zou het vast een geweldige vent gevonden hebben.
Zekerquote:
'Pride en wat?'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef essnhills het volgende:
Dat klonk alsof ze alledrie nog nooit van Pride and Prejudice gehoord hebben
Die is nogal fan van dictators. Maar never mind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat heeft Baudet hier nou weer mee te maken.?
Lekker het alarm laten afgaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig is het een spel voor Fresia![]()
Het huis doorrennen zodat je het alarm twee keer laat afgaan.quote:
Misschien staan er meerdere cameramensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus zo'n beveiliger kijkt de kamer in, ziet Fresia niet, maar wel een man met een camera en denkt: oh nou hier zal ze niet zitten??
Ik denk nu eigenlijk dat het Fresia is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kim-Lian is hier heel onmols bezig.
Ik vond vooral die stap naar links naar het eerste alarm toe heel raar. En nogal onnodig. Molwaardig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het huis doorrennen zodat je het alarm twee keer laat afgaan.
Ze geeft het wel erg goed door jaar. Al kan ze wel nog zeggen aan welke kant het alarm zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kim-Lian is hier heel onmols bezig.
Jup, Fresia is de molquote:
Nou, Everon met z’n geklets is ook verdacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk nu eigenlijk dat het Fresia is.
Dit deed hij vrij goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou, Everon met z’n geklets is ook verdacht.
Vooraf/achteraf opgenomen en er later tussen gemonteerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus zo'n beveiliger kijkt de kamer in, ziet Fresia niet, maar wel een man met een camera en denkt: oh nou hier zal ze niet zitten??
Deze opdracht kun je als mol heel makkelijk geen geld binnenhalen ja. Hij deed het te goed als die Mol zou zijn.quote:
Die moet waarschijnlijk gewoon een vaste route of zo af gaan?quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef essnhills het volgende:
Hahaha
Dit lijkt me wel echt superleuk om te doen.
Veel meer geld dan dat Fresia binnenhaalde.quote:
Mwah. Of die echt geld verdiend heeft is de vraag. Die 250 was mede door Kim. En weten we zeker dat hij een niet Arno de gouden ballonnen kapot geprikt heeft?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef Moira het volgende:
Maar zou Everon echt telkens geld verdienen omdat er toch nog 5000 uit de pot gaat? niet zo moeilijk om hier gewoon af te gaan
Dat zou dan toch het hele seizoen al verneukt hebben vanaf dag 1, dat hoop ik toch zeker niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef Moira het volgende:
Maar zou Everon echt telkens geld verdienen omdat er toch nog 5000 uit de pot gaat? niet zo moeilijk om hier gewoon af te gaan
Alleen de driehoektieten ontbrekenquote:
O ja, toen gingen ze eerst een disco/cafe in en toen een opdracht toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit doet me denken aan die opdracht in de Vlaamse Mol waarbij ze dronken in het museum moesten inbreken. Die was wel leuker, maar dit is ook wel tof.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de driehoektieten ontbreken
Denk het wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef mrbombastic het volgende:
Worden de punten in de widm app vandaag sowieso verdubbeld als je hebt ingezet?
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja, toen gingen ze eerst een disco/cafe in en toen een opdracht toch?
Jij kijkt op de Belg?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit doet me denken aan die opdracht in de Vlaamse Mol waarbij ze dronken in het museum moesten inbreken. Die was wel leuker, maar dit is ook wel tof.
Ja, met allemaal spannende cocktails en vrij drinken, « morgen komt er een nieuwe opdracht », en « morgen » bleek 5 over twaalf te zijn, en toen waren ze allemaal teut.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja, toen gingen ze eerst een disco/cafe in en toen een opdracht toch?
Ik heb een stokbrood in mijn kruis…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef tralalala het volgende:
Doet mij denken aan die jatopdracht uit de mol.
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, met allemaal spannende cocktails en vrij drinken, « morgen komt er een nieuwe opdracht », en « morgen » bleek 5 over twaalf te zijn, en toen waren ze allemaal teut.![]()
![]()
Ja dat gevoel heb ik ook nu jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey maar deze opdracht hebben we net toch al gedaan?
Ja. maar na de killer badmeesters en beveiligers hebben we nu killer vakkenvullers. Wel even bij de les blijven Mexiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook nu ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Heb je nog voice-over opdrachten gehad?"quote:
Wie niet? Gewone mensen en veel toffere opdrachten. Er is hier en topic met een link naar die uitzendingen. Een echte aanrader. Bijvoorbeeld dat jaar dat ze beginnen terwijl ze allemaal levend begraven zijn, of de jaren datin de eerste uitzending op de plaats van vertrek wordt besloten wie mee mag en wie niet: 1 persokn te veel bij vertrek, een concurrerende groep die mogelijk een geselecteerde kandidaat uitschakeld en vervangt…quote:
We zijn niet in de AH vriend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Kiev-achtige toestanden in die supermarkt.
Jordaan-achtige praktijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
Je weet toch wel wat weckpotten zijn?
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Heb je nog voice-over opdrachten gehad?"
"Ja, ik heb berichten ingesproken voor over de intercom bij een nepsupermarkt"
"uhmm.. Oke?"
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
Dit is geen WLR meme.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wie niet? Gewone mensen en veel toffere opdrachten. Er is hier en topic met een link naar die uitzendingen. Een echte aanrader. Bijvoorbeeld dat jaar dat ze beginnen terwijl ze allemaal levend begraven zijn, of de jaren datin de eerste uitzending op de plaats van vertrek wordt besloten wie mee mag en wie niet: 1 persokn te veel bij vertrek, een concurrerende groep die mogelijk een geselecteerde kandidaat uitschakeld en vervangt…
Ontwaaklesbiennes…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat zei zequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
Zei ze nou 'Pas op er is een zakkenroller, genaamd de mol?'![]()
Is dit een hint? Wie heeft er van iemand anders wat gejat?
Geld uit de pot? Die 100 euro?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
Zei ze nou 'Pas op er is een zakkenroller, genaamd de mol?'![]()
Is dit een hint? Wie heeft er van iemand anders wat gejat?
BN-ersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
Oké, ze kennen Pride and Prejudice niet, KL weet niet wat weckpotten zijn.. Uhmm..
Ik ben niet in Kiev vriend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Weckpotten ken ik wel, P and P niet…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
Oké, ze kennen Pride and Prejudice niet, KL weet niet wat weckpotten zijn.. Uhmm..
Met kranten ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef TLC het volgende:
Met keukenpapier kun je toch ook je kont vegen ?
Door midden zagen die rolquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef TLC het volgende:
Dat kan met allesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef TLC het volgende:
Een strijkplank.quote:
Tosti-ijzer.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wie niet? Gewone mensen en veel toffere opdrachten. Er is hier en topic met een link naar die uitzendingen. Een echte aanrader. Bijvoorbeeld dat jaar dat ze beginnen terwijl ze allemaal levend begraven zijn, of de jaren datin de eerste uitzending op de plaats van vertrek wordt besloten wie mee mag en wie niet: 1 persokn te veel bij vertrek, een concurrerende groep die mogelijk een geselecteerde kandidaat uitschakeld en vervangt…
Een step.quote:
Boek van Austinquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weckpotten ken ik wel, P and P niet…
Ja dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Fresia denkt deze laatste aflevering ga ik niet meer doen alsof ik de Mol niet ben.
Die heeft wel een leuk verhaal te vertellenquote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Geschokt ben ikquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Fresia legt het er nu wel heel erg dik op
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).quote:
Even serieus.. Ken je het echt niet?quote:
Kennen we niet. Maar lees dan ook nooit boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Antwoord op alle vragen:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even serieus.. Ken je het echt niet?![]()
Ik heb hier meerdere boeken van haar in de kast staan.
Waaronder P&P..
Ken je wel Emma?
Sense and Sensibility?
Dit is een meme die altijd wordt gepost als het over de Belg gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?
Jammer voor jou dan, 10 zo goed MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart!quote:
Niet je klassieker kennenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?
Sense & Sensibility is ook verfilmd, met Hugh Grant, Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kennen we niet. Maar lees dan ook nooit boeken
De Vlaamse Molquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan, 10 zo goed MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart!
Mooi ja. En ook niet zo'n typische laatste aflevering opdracht waar het alleen maar over terugblikken gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
De opdrachten gaan lekker achter elkaar door vandaag, zonder teveel sight seeing of geneuzel bij het ontbijt tussendoor. Lekker tempo zo.
Mindfuck van de productie…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De Fresia moltheorie heeft een probleem
Ohh films boeit mij ook nooit. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sense & Sensibility is ook verfilmd, met Hugh Grant, Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman..
Killer tourguides.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ik verwacht zo wel ieder moment die killer leraren. Na de badmeesters en vakkenvullers
Ik ga het niet terugzoeken, maar « bij de Belg » is niet mijn taalgebruik, zoiets zeg MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart! schrijf ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Max23 het volgende:
Binnenskamers
Geen f in de opdrachtennamen dus de F om Fresia compleet te maken komt niet meer?
Die was sowieso al zo lek als een mandjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De Fresia moltheorie heeft een probleem
Precies. Gewoon een gevalletje ''hint aanpassen aan je eigen mol''quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?
Komt die niet volgende week alsnog?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi ja. En ook niet zo'n typische laatste aflevering opdracht waar het alleen maar over terugblikken gaat.
En « Emma ».quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).
Dan is de onthulling. Dan gaan ze niet nog een opdracht doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt die niet volgende week alsnog?
Ging om de afleveringen (opdrachten) met het masker in de leader.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?
Dit is meer een WLR-meme idd. Werkt hier niet echt goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, maar « bij de Belg » is niet mijn taalgebruik, zoiets zeg MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart! schrijf ik niet.
Ze was als mol heel blij met Sahil.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is nu wel heel obvious Fresia. Of ze doet een sahil
Ze trok wel graag met hem opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:24 schreef svann het volgende:
[..]
Ze was als mol heel blij met Sahil.
Nee da’s toch juist wel slim?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:24 schreef Redefine het volgende:
Fresia verpest de opdracht met het meenemen van de foto's?
Dat is maar de vraag. Want nu viel er een foto.quote:
Als mol zou dat wel handig zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Want nu viel er een foto.
Ja. Ik bedoel het ook als weer extreem mollengedrag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als mol zou dat wel handig zijn.
Jij denkt Everon?quote:
Sws Everonquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt Everon?
KLM ligt er echt te dik bovenop tot vandaag
Kim-Lian, al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt Everon?
KLM ligt er echt te dik bovenop tot vandaag
Als Fresia het is zit geen van de finalisten goed. Everon en Kim-Lian zitten al heel lang op elkaar. Dus een van hen zou dan last-minute toch nog van mol moeten switchen (is wel eens eerder gebeurd, dat de winnaar pas bij de finaletest op de goeie mol zat), of voor het eerst een seizoen dat niemand de mol goed hadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
wil er toch nog iemand beweren dat Fresia t niet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |