Ja dat gevoel heb ik ook nu jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey maar deze opdracht hebben we net toch al gedaan?
Ja. maar na de killer badmeesters en beveiligers hebben we nu killer vakkenvullers. Wel even bij de les blijven Mexiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook nu ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Heb je nog voice-over opdrachten gehad?"quote:
Wie niet? Gewone mensen en veel toffere opdrachten. Er is hier en topic met een link naar die uitzendingen. Een echte aanrader. Bijvoorbeeld dat jaar dat ze beginnen terwijl ze allemaal levend begraven zijn, of de jaren datin de eerste uitzending op de plaats van vertrek wordt besloten wie mee mag en wie niet: 1 persokn te veel bij vertrek, een concurrerende groep die mogelijk een geselecteerde kandidaat uitschakeld en vervangt…quote:
We zijn niet in de AH vriend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Kiev-achtige toestanden in die supermarkt.
Jordaan-achtige praktijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Kiev-achtige toestanden in die supermarkt.
Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
Je weet toch wel wat weckpotten zijn?
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Heb je nog voice-over opdrachten gehad?"
"Ja, ik heb berichten ingesproken voor over de intercom bij een nepsupermarkt"
"uhmm.. Oke?"
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
Je weet toch wel wat weckpotten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |