Jammer voor jou dan, 10 zo goed MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart!quote:
Niet je klassieker kennenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?
Sense & Sensibility is ook verfilmd, met Hugh Grant, Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kennen we niet. Maar lees dan ook nooit boeken
De Vlaamse Molquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan, 10 zo goed MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart!
Mooi ja. En ook niet zo'n typische laatste aflevering opdracht waar het alleen maar over terugblikken gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
De opdrachten gaan lekker achter elkaar door vandaag, zonder teveel sight seeing of geneuzel bij het ontbijt tussendoor. Lekker tempo zo.
Mindfuck van de productie…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De Fresia moltheorie heeft een probleem
Ohh films boeit mij ook nooit. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sense & Sensibility is ook verfilmd, met Hugh Grant, Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman..
Killer tourguides.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ik verwacht zo wel ieder moment die killer leraren. Na de badmeesters en vakkenvullers
Ik ga het niet terugzoeken, maar « bij de Belg » is niet mijn taalgebruik, zoiets zeg MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart! schrijf ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Max23 het volgende:
Binnenskamers
Geen f in de opdrachtennamen dus de F om Fresia compleet te maken komt niet meer?
Die was sowieso al zo lek als een mandjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De Fresia moltheorie heeft een probleem
Precies. Gewoon een gevalletje ''hint aanpassen aan je eigen mol''quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?
Komt die niet volgende week alsnog?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi ja. En ook niet zo'n typische laatste aflevering opdracht waar het alleen maar over terugblikken gaat.
En « Emma ».quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).
Dan is de onthulling. Dan gaan ze niet nog een opdracht doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt die niet volgende week alsnog?
Ging om de afleveringen (opdrachten) met het masker in de leader.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een gekke ‘hint’ waarvoor je 4 afleveringen al niet mee moest rekenen toch?
Dit is meer een WLR-meme idd. Werkt hier niet echt goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, maar « bij de Belg » is niet mijn taalgebruik, zoiets zeg MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #19 - Wachten tot maart! schrijf ik niet.
Ze was als mol heel blij met Sahil.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is nu wel heel obvious Fresia. Of ze doet een sahil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |