Een step.quote:
Boek van Austinquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weckpotten ken ik wel, P and P niet…
Ja dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Fresia denkt deze laatste aflevering ga ik niet meer doen alsof ik de Mol niet ben.
Die heeft wel een leuk verhaal te vertellenquote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Geschokt ben ikquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Fresia legt het er nu wel heel erg dik op
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).quote:
Even serieus.. Ken je het echt niet?quote:
Kennen we niet. Maar lees dan ook nooit boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jane Austen? Schrijfster van Pride and Prejudice (en Sense and Sensibility).
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Antwoord op alle vragen:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even serieus.. Ken je het echt niet?![]()
Ik heb hier meerdere boeken van haar in de kast staan.
Waaronder P&P..
Ken je wel Emma?
Sense and Sensibility?
Dit is een meme die altijd wordt gepost als het over de Belg gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nooit gezien of was de azijn in de bonus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |