Te obvious vond ik die opmerking.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Waarom zei Kim Liam dat ze flashbacks had tijdens het graven.
Mollen graven toch
De laatste test en executie en de week er na pas de onthullingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Volgende week valt er niemand af, want de finale is 5 maart toch
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Vanwege het beeld dat je erna zag:. Haar zoekend naar de sleutel bij de opdracht dat ze vastgebonden zaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
De ontknoping. De finale is volgende week. En dan valt er zelden iemand af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen op het strand ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
Volgende week de finale, de week erna de ontknopingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
Weer pronopuntjesEn 2x achter elkaar vanaf het begin de mol goed en volle punten in de app
Ja, dat zei ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende week de finale, de week erna de ontknoping
Netjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 keer de afvaller juist gehad in de prono
Nee, je stelde een vraagquote:
Het was een retorische vraag als antwoord op een andere post met dezelfde vraag.quote:
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is die trui van Rop eigenlijk een molhint?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.
Kapsel en al.
Is en blijft een mongoolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hij zit nog steeds in zijn rol van GTST.
Kapsel en al.
De productie wil dat je dat vindt jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Vrijwel niets gezien dit seizoen, maar lijkt me wel duidelijk dat Kim-Lian de Mol is toch?
Ja van De Mol wel ja. Van WIDM houd ik niet zoveel meer, ik erger me vooral maar blijf toch kijken. Een troost was dat het dit jaar in Albanië was, mijn lievelingsland.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:30 schreef jcdragon het volgende:
Houden jullie ook van de Mol zonder te weten wie het is?
Lol! Ik dacht van is dat de tuin van Ome Enver maar ik kon het me niet voorstellen. Ik wist niet dat het toegankelijk was. Ik probeerde het hotel ook te herkennen? Maar denk niet dat ik daar geweest ben. Volgende week Bunk Art, 1 denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
Volgende week een opdracht in de voormalige woning van Enver Hoxha, de dictator van Albanië. Ze zaten daar al in de tuin voor de executie.
Kennelijk geen opdracht in de piramide van Tirana, maar wel begrijpelijk (qua health & safety niet echt een aanrader, denk ik). Het i wel de locatie waar je als eerste aan denkt bij dit programma.
Het was zeker weten de tuin van ome Enver. Ik vermoed dat daar binnen dan ook een opdracht is. Hoewel dat volgens mij inderdaad niet toegankelijk is. Maar ja, die onderzeebootbasis is bijv. ook niet toegankelijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Ik dacht van is dat de tuin van Ome Enver maar ik kon het me niet voorstellen. Ik wist niet dat het toegankelijk was. Ik probeerde het hotel ook te herkennen? Maar denk niet dat ik daar geweest ben. Volgende week Bunk Art, 1 denk ik.
Thomas zei tijdens zijn exit dat hij van van de Mol houdt, wie het ook is.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja van De Mol wel ja. Van WIDM houd ik niet zoveel meer, ik erger me vooral maar blijf toch kijken. Een troost was dat het dit jaar in Albanië was, mijn lievelingsland.
Verder vond ik het niet zo heel boeiend weer en nee het maakt me dus ook niet meer uit wie de mol is.
Of bedoel je of we van het personage houden die de mol is. Dan soms, afhankelijk van hoeveel lef hij of zij heeft gehad.
Mwah, afhankelijk van hoe je acteur omschrijft (bv. 2005 en 2018) is het percentage ongeveer 60%.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:11 schreef TLC het volgende:
KLM of Everon is de mol, eigenlijk alleen al vanwege het simpele feit dat de overgrote meerderheid van de vorige mollen acteur / actrice is.
Sterker nog. Van de laatste vijf edities was er maar één acteur. Een dat was nog de laatste ook. Daarvoor vier keer echter elkaar geen acteurquote:Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, afhankelijk van hoe je acteur omschrijft (bv. 2005 en 2018) is het percentage ongeveer 60%.
Uiteraard alleen voor de BN series.
Merk in elk geval wel dat Fresia de wensmol is geworden (zie je ook in de prono) al lijkt het erop dat geen van de kandidaten op haar zit.
Mocht ze het zijn dan zal vooral Hila zich voor haar kop slaan. Die heeft zich dan teveel laten afleiden door Sahil.
Het waren toch allemaal homo's of lesbiennes?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sterker nog. Van de laatste vijf edities was er maar één acteur. Een dat was nog de laatste ook. Daarvoor vier keer echter elkaar geen acteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |