Vet leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Voor de BN'ers is het volgens mij een soort vakantie ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Dan is degene die zich inhoudt met zuipen de Molquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/handvatten-handvaten
Mag allebei.
Het is de mol, niet de lul.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef Nexum het volgende:
Als Fresia eruit gaat is Kl echt de lul
Zijn we er toch ingeluynd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |