Als Thomas eigenlijk het rode scherm had gehad wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat vraagteken had echt 0 invloed toch?
Tenzij Thomas zijn test heel slecht had gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat vraagteken had echt 0 invloed toch?
Was dat maar zo........al is hij wel echt ook een leuke deelnemerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij Thomas zijn test heel slecht had gemaakt.
Als hij de verkeerde kandidaat had uitgekozen, dan telde zijn test ineens weer mee. En dan zou het kunnen dat hij alsnog naar huis moest, als hij zijn test slecht had gemaakt.
In theorie kan het alleen Kim of Everon zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:39 schreef golfer het volgende:
Jammer, mijn kijkcijferkanon is er uit.![]()
Nu moet Fresia met haar zwarte mollenpakje en haar zwarte mollenpetje wel de mol zijn.
Kim-Lian als reservemol.
Maar dan had hij het nooit goed gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als Thomas eigenlijk het rode scherm had gehad wel...
We zullen het volgende week weten. Fresia kan dan namelijk niet de finale halen.quote:
Waarom staat er in de titel 2014, maar in het filmpje 2013quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik weet niet welke ik erger vind.
@:johannes_vermeer
Opnames: 2013quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom staat er in de titel 2014, maar in het filmpje 2013![]()
![]()
Dat hangt natuurlijk van de mol af. Wanneer Kim de mol is dan had dit voor de test niets uitgemaakt (niemand gaat meer lopen spreiden).quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dat die vrijstelling voor de finale betekende dat de mol in zicht zou zijn vond ik zo vreselijk voor de hand liggend, het verbaasde me dat behalve Laetitia, niemand dat door had. En hier blijkbaar ook niet
Zou best kunnen dat dit is voorgekomen, maar in de meeste gevallen niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Was het trouwens vroeger niet zo dat je met een groene vrijstelling gewoon een groen scherm te zien kreeg, ook al had je de test als slechtste gemaakt? Ik vul steeds in de prono in dat er niemand uitgaat maar als dat niet (meer) zo werkt dan is dat nogal zinloos geweest
Er was nog iemand die veel op het strand keek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dat die vrijstelling voor de finale betekende dat de mol in zicht zou zijn vond ik zo vreselijk voor de hand liggend, het verbaasde me dat behalve Laetitia, niemand dat door had. En hier blijkbaar ook niet
Scenario kandidaat: Je geeft het terug en maakt je juist door het terug te geven veel minder verdacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:10 schreef TLC het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom KLM dat geld (volgens mij 250 Euro) al vanaf aflevering 1 (!) bij zich blijft houden en niet af geeft ?
Het kan ook Fresia zijn en dat niemand erop zit, dan heeft Kim-Lian de mazzel dat Everon nogal wat opdrachten samen met Fresia heeft gedaan, waardoor er een paar antwoorden goed zijn omdat ze voor hun beiden gelden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In theorie kan het alleen Kim of Everon zijn.
Alleen is maar 1 van de 2 vrijwel zeker van de finale (al zou ik verbaast zijn wanneer dit molduel niet zal plaatsvinden).
Dan vind ik het we een rare productiekeuzequote:Op zondag 13 februari 2022 10:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kim die een voorgevoel heeft dat ze met schapen gaan werken en straks blijkt zij de mol
Ja ik dus ookquote:Op zondag 13 februari 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik het we een rare productiekeuze
lijkt mij ook onwerkelijk eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 februari 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik het we een rare productiekeuze
Ze krijgen wel altijd een kledingadvies voor opdrachten geloof ik. Niet dat je daarmee meteen kunt uithalen dat je schapen gaat knuffelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
lijkt mij ook onwerkelijk eerlijk gezegdkan het niet zijn dat kandidaten gevraagd wordt iets aan te trekken? En iets te roepen over schapen ?
Kim Lian is echt vreselijk. Constant praten en schreeuwen, super aanwezig.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:32 schreef Za het volgende:
Ik heb me wederom niet vermaakt met deze show.
Mensen die 20 minuten achter schapen aanrennen etc, ik zie het spektakel niet.
Kim Lian vind ik onplezierig, gelukkig is Everon er nog.
Wel in een zaal en niet die massa die altijd buiten staat.....zal misschien schelen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:52 schreef TLC het volgende:
Het publiek komt weer terug in de finale van WIDM, dat hoeft van mij niet
Dat is jammerquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:52 schreef TLC het volgende:
Bummer..quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:52 schreef TLC het volgende:
Zucht… dat wordt weer afzien…quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:52 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef TLC het volgende:
Nog 3 afleveringen en dan is voor het eerst Heel Holland Bakt op de zaterdagavond, ook leuk
Het enige wat ik kan vinden is dat Freesia een bloem is die onder "Lissen" bloemen categorie valt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Titel van de aflevering was Coulissen. Iemand een aanknopingspunt?
Ik denk eerder dat dit slaat op dat de mol ongemerkt bij alle kandidaten langs is gevaren en zodoende ''achter de coulissen'' was. Zulke titels zijn er wel vaker, die je pas snapt als de mol bekend isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan vinden is dat Freesia een bloem is die onder "Lissen" bloemen categorie valt.
Omdat je zijn stem net hoorde in een reclame?quote:
Everonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik onthou gewoon niet wie jullie Bing noemen
Jaquote:
We begonnen met 11 kandidaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:33 schreef schommelstoel het volgende:
Elk seizoen is er toch ook een aflevering dat niemand naar huis ging?
Dat hebben we nu nog niet gehad toch?
"Wat gaan we doen?"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef Nexum het volgende:
De Mol met voorkennis is echt de hele strategie van KL al het hele seizoen
Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Salina het volgende:
Leuk stadje. Daar wil ik wel eens heen.
Zeker jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Salina het volgende:
Leuk stadje. Daar wil ik wel eens heen.
Staat al jaren op mijn lijstje maar nog steeds niet gedaan. Wel Montenegro, Servië en Bosnië- Herzegovina gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.
Lenenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef svann het volgende:
Even alle vloerkleden opkopen.
Op zicht.
Art zei ooit in een chat met een WIDM fansite dat ze daar heel bewust van zijn en heel goed zijn in ''kaaskoppen spotten''quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?
Ah ik ben niet de enige die daar aan dachtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe gaan ze dit doen met terugbrengen?
Ik kan het mij wel voorstellen, je geeft je kleedje te leen en dan loopt iedereen er over heen.quote:
Ik weet van Georgië wel dat die een impuls zagen erna ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?
Ik verdenk haar ook. Dus ze blijft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Fresia er vandaag uit moeten.
Ik verdenk haar, en normaal gesproken gaat mijn mol er direct voor de finale uit. Dus ben benieuwd.
Alsof iemand inderdaad nog weet welk kleed waar vandaan komtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe gaan ze dit doen met terugbrengen?
Goede vraag. Ik was in 2019 in Colombia en daar hadden ze (lokale gids en anderen in het toerisme) het wel over de Mol. En dat er Nederlanders kwamen en het over de Mol hadden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook af, ze zullen het wel labelen? Anders lijkt het mij niet te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die daar aan dacht
Ze zit in elk geval voorlopig vrij weinig in de aflevering.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik verdenk haar, en normaal gesproken gaat mijn mol er direct voor de finale uit. Dus ben benieuwd.
Lijkt me dat ze al die winkeliers wat geld toeschuivenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef Martinello het volgende:
Ik mag toch aannemen dat die mensen vooraf worden ingelicht voordat ze in zo’n spel worden betrokken.
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Scheelde ook wel dat Wizzair toen voor goedkoop op Kutaisi ging vliegen vanaf Eindhoven. Maar van mij hoeven er niet opeens heel erg veel meer Nederlanders naar Albanië te komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet van Georgië wel dat die een impuls zagen erna ja.
Nee dat ze die juist vorige keer had ingezet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?
Ik neem aan dat de productie een stapel oude kleden heeft verspreid onder alle winkeliersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Aratanax het volgende:
Ok makers zijn dus langsgeweest en hebben die mensen gevraagd om oud spul klaar te leggen
Alsnog een kutplan
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze al die winkeliers wat geld toeschuiven
Waarom de hele straat bedekken?quote:Een strekkende meter is een lengte van 1 meter, ongeacht de breedte.
Dat is wel een goede tactiek ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Zul je in de laatste aflevering zien dat de mol tegen de plaatselijke winkeliers zegt om hun kleedjes te gaan terug halen
Snap ik wel ja. Maar denk dat er alsnog geen hele hordes Nederlanders naartoe zullen gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelde ook wel dat Wizzair toen voor goedkoop op Kutaisi ging vliegen vanaf Eindhoven. Maar van mij hoeven er niet opeens heel erg veel meer Nederlanders naar Albanië te komen.
Dat moet kennelijk toch echtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Rik zei "per strekkende meter ¤10 euro te verdienen"
[..]
Waarom de hele straat bedekken?
Omdat Kim daar vooral op aandrong...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou voorruit jij mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Maar denk dat er alsnog geen hele hordes Nederlanders naartoe zullen gaan.
En zelf had ik het voor dit seizoen op mijn lijstje staan, dus zou er toch al eens naartoe gaan
Nee die heeft ze de vorige keer ingezetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?
Dat meende ik ook te horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Fantastischquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou voorruit jij mag.We hebben een leuk topic in TRV.
De stagiaires hebben het heel druk dit jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Snel weggaan??? Wie brengt die kleedjes dan terug?
Die moeten ze zelf terugpakken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Snel weggaan??? Wie brengt die kleedjes dan terug?
Welk buurland?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ikIk lees daar wel eens stukjes mee. En post zelf ook weleens in TRV.
Maar vooralsnog staat eerst het buurland nog op het programma.
Ik ook wel. Ze brengt wel iets unieksquote:
Daar krijg ik altijd jeuk van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Daar heb je eindelijk haar tarotkaarten
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaanquote:
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn ze al eens in japan geweedt met widm?
Ja, 2010quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij legt het op zich wel leuk uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Martinello het volgende:
Thomas vindt dit echt de grootste flauwekulEn terecht.
Japan wil ik ook weer een keer naar toe.quote:
Ja ik ook wel een keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Japan wil ik ook weer een keer naar toe.
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.quote:
Wel gaaf om te zien denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.
Oja dat had je verteld volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Arjen Lubachquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde is
Dat hoefde dus ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Realiseer me net dat er 50% kans is op een dubbele (mol) naam dit jaar.quote:
Ja, die ga ik sowieso nemen dan. Ik ben nog aan het kijken of ik het in twee delen opbreek en dan overnacht in Uzice.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.
Dit is een beetje lastig te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
Dit ja. Opzwellende muziek maar er kwam niets spannends.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijgt de redactie dat dan voor elkaar om te regelen.![]()
Moet je eens voorstellen dat wat Albaniërs dit in de haven van Rotterdam willen doen voor een tv programma.
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat is het nu eigenlijk dat die twee boven staan? Of moeten zijn straks aan het eind nog wat doen.
Ja. Waarbij je pas aan het eind echt kan zien wat de beste mol positie is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurt
Maar dat hoeft niet per se daarboven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se daarboven.
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.
Ah, dat bedoel je, dat is mij inderdaad niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.
daar zit de cocaïnequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ik snap hier niets meer van, waarom moesten ze een container aanwijzen?
Uiteindelijk zou er één container overblijven waar centjes in lagenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Als ze alles goed hadden gedaan bleef er maar eentje over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
1 van de containers had een antwoord wat er niet tussen zat, daar zat het geld inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ah, was dus vrij makkelijk te mollen vanuit de positie van Kim en Fresia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze alles goed hadden gedaan bleef er maar eentje over.
Teveel nadruk van de regie.T is Fresia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Als KL de mol is speelt ze het wel goed.
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Teveel nadruk van de regie.T is Fresia.
Nee, Everonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Aratanax het volgende:
Heeft Fresia Kim-Lian nou als mol? Zo ja, wat laat ze Kim-Lian dan aankloten bij die opdracht...
Ja. Al kan een mol ook best makkelijk een verkeerde container meenemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was dus vrij makkelijk te mollen vanuit de positie van Kim en Fresia.
Dat ja. Everon ook, maar Fresia is daar nog wat extremer in.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnen
Zij is dan ook de molquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnen
Dat zou goed kunnen.quote:
Als Thomas afvalt heb je gewoon de drie meest verdachte in de finalequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:13 schreef Nexum het volgende:
Deze aflevering is eigenlijk alleen maar belangrijk voor de afvaller. Als Fresia afvalt, dan gaat KL boven de 50 % zitten in de landelijke verdenkingen. Valt KL af, dan gaat heel Nederland op Fresia. Valt Everon af, dan word het een strijd tussen KL en Fresia. En valt Thomas af, ja niks
Verdomde klaplopersquote:
Ja, de rest begreep er niet veel van volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef nils7 het volgende:
Lokale bevolking rijdt nu op allemaal op elektrische steps :-D
Moet ik weg? Oh ja het zal wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, de rest begreep er niet veel van volgens mij.
Die denken dat het goudzoekers of zo zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet ik weg? Oh ja het zal wel.
Doe even normaalquote:
In de buurt houden van zo'n strandstoel is genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zit er een knopje op dat ding waarmee je hem bepaalde beluiden kan laten maken?
De productie lukte het, nadat ze de spullen zelf begraven haddenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
Dus ze hebben een halfuur om vier steps te vinden met vijf onderdelen? Dat lukt toch nooit.
Dit mag niet meer anno wokequote:
Binnen 29 minuten. Dus dachten ze we tellen er een minuut bij op en dat is genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef eborn het volgende:
[..]
De productie lukte het, nadat ze de spullen zelf begraven hadden
Nee ik merk het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit mag niet meer anno woke
Sorryquote:
Wie is dan de Hade in dat scenario?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef Nexum het volgende:
KL vs Fresia doet heel erg denken aan Anne-Marie en Liesbeth
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke clubquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef Nexum het volgende:
Rik gewoon aan het genieten van z'n borrel![]()
![]()
Laatstequote:
BLACKEDquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kim Lian ziet everon wel zitten
Ja, geen vrouwenfinale dit jaar. dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wie is dan de Hade in dat scenario?
Oh dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Vet leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Voor de BN'ers is het volgens mij een soort vakantie ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is degene die zich inhoudt met zuipen de Molquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/handvatten-handvaten
Mag allebei.
Het is de mol, niet de lul.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef Nexum het volgende:
Als Fresia eruit gaat is Kl echt de lul
Zijn we er toch ingeluynd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |