Ah, was dus vrij makkelijk te mollen vanuit de positie van Kim en Fresia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze alles goed hadden gedaan bleef er maar eentje over.
Teveel nadruk van de regie.T is Fresia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Als KL de mol is speelt ze het wel goed.
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Teveel nadruk van de regie.T is Fresia.
Nee, Everonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Aratanax het volgende:
Heeft Fresia Kim-Lian nou als mol? Zo ja, wat laat ze Kim-Lian dan aankloten bij die opdracht...
Ja. Al kan een mol ook best makkelijk een verkeerde container meenemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was dus vrij makkelijk te mollen vanuit de positie van Kim en Fresia.
Dat ja. Everon ook, maar Fresia is daar nog wat extremer in.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnen
Zij is dan ook de molquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fresia lijkt heel fanatiek maar haalt uiteindelijk weinig geld binnen
Dat zou goed kunnen.quote:
Als Thomas afvalt heb je gewoon de drie meest verdachte in de finalequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:13 schreef Nexum het volgende:
Deze aflevering is eigenlijk alleen maar belangrijk voor de afvaller. Als Fresia afvalt, dan gaat KL boven de 50 % zitten in de landelijke verdenkingen. Valt KL af, dan gaat heel Nederland op Fresia. Valt Everon af, dan word het een strijd tussen KL en Fresia. En valt Thomas af, ja niks
Verdomde klaplopersquote:
Ja, de rest begreep er niet veel van volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef nils7 het volgende:
Lokale bevolking rijdt nu op allemaal op elektrische steps :-D
Moet ik weg? Oh ja het zal wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, de rest begreep er niet veel van volgens mij.
Die denken dat het goudzoekers of zo zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet ik weg? Oh ja het zal wel.
Doe even normaalquote:
In de buurt houden van zo'n strandstoel is genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zit er een knopje op dat ding waarmee je hem bepaalde beluiden kan laten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |