Japan wil ik ook weer een keer naar toe.quote:
Ja ik ook wel een keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Japan wil ik ook weer een keer naar toe.
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.quote:
Wel gaaf om te zien denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.
Oja dat had je verteld volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn ze al eens in japan geweedt met widm?
Arjen Lubachquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde is
Dat hoefde dus ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Rik zei "per strekkende meter ¤10 euro te verdienen"
[..]
Waarom de hele straat bedekken?
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Realiseer me net dat er 50% kans is op een dubbele (mol) naam dit jaar.quote:
Ja, die ga ik sowieso nemen dan. Ik ben nog aan het kijken of ik het in twee delen opbreek en dan overnacht in Uzice.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.
Dit is een beetje lastig te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
Dit ja. Opzwellende muziek maar er kwam niets spannends.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijgt de redactie dat dan voor elkaar om te regelen.![]()
Moet je eens voorstellen dat wat Albaniërs dit in de haven van Rotterdam willen doen voor een tv programma.
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat is het nu eigenlijk dat die twee boven staan? Of moeten zijn straks aan het eind nog wat doen.
Ja. Waarbij je pas aan het eind echt kan zien wat de beste mol positie is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurt
Maar dat hoeft niet per se daarboven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se daarboven.
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.
Ah, dat bedoel je, dat is mij inderdaad niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.
daar zit de cocaïnequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ik snap hier niets meer van, waarom moesten ze een container aanwijzen?
Uiteindelijk zou er één container overblijven waar centjes in lagenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Als ze alles goed hadden gedaan bleef er maar eentje over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
1 van de containers had een antwoord wat er niet tussen zat, daar zat het geld inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |