quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijgt de redactie dat dan voor elkaar om te regelen.![]()
Moet je eens voorstellen dat wat Albaniërs dit in de haven van Rotterdam willen doen voor een tv programma.
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat is het nu eigenlijk dat die twee boven staan? Of moeten zijn straks aan het eind nog wat doen.
Ja. Waarbij je pas aan het eind echt kan zien wat de beste mol positie is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurt
Maar dat hoeft niet per se daarboven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij moeten de vragen en antwoorden doorgeven.
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se daarboven.
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
De anderen weten die vragen toch niet? Die deelvragen staan op de laptop.
Ah, dat bedoel je, dat is mij inderdaad niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar het leek er een beetje op alsof zij van boven iets moesten overzien. Maar ze hadden net zo goed ergens anders kunnen staan.
daar zit de cocaïnequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ik snap hier niets meer van, waarom moesten ze een container aanwijzen?
Uiteindelijk zou er één container overblijven waar centjes in lagenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
Als ze alles goed hadden gedaan bleef er maar eentje over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
1 van de containers had een antwoord wat er niet tussen zat, daar zat het geld inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Felagund het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |