Ze zit in elk geval voorlopig vrij weinig in de aflevering.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Fresia er vandaag uit moeten.
Ik verdenk haar, en normaal gesproken gaat mijn mol er direct voor de finale uit. Dus ben benieuwd.
Lijkt me dat ze al die winkeliers wat geld toeschuivenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef Martinello het volgende:
Ik mag toch aannemen dat die mensen vooraf worden ingelicht voordat ze in zo’n spel worden betrokken.
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Fresia er vandaag uit moeten.
Ik verdenk haar, en normaal gesproken gaat mijn mol er direct voor de finale uit. Dus ben benieuwd.
Scheelde ook wel dat Wizzair toen voor goedkoop op Kutaisi ging vliegen vanaf Eindhoven. Maar van mij hoeven er niet opeens heel erg veel meer Nederlanders naar Albanië te komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet van Georgië wel dat die een impuls zagen erna ja.
Nee dat ze die juist vorige keer had ingezet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?
Ik neem aan dat de productie een stapel oude kleden heeft verspreid onder alle winkeliersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Aratanax het volgende:
Ok makers zijn dus langsgeweest en hebben die mensen gevraagd om oud spul klaar te leggen
Alsnog een kutplan
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze al die winkeliers wat geld toeschuiven
Waarom de hele straat bedekken?quote:Een strekkende meter is een lengte van 1 meter, ongeacht de breedte.
Dat is wel een goede tactiek ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Zul je in de laatste aflevering zien dat de mol tegen de plaatselijke winkeliers zegt om hun kleedjes te gaan terug halen
Snap ik wel ja. Maar denk dat er alsnog geen hele hordes Nederlanders naartoe zullen gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelde ook wel dat Wizzair toen voor goedkoop op Kutaisi ging vliegen vanaf Eindhoven. Maar van mij hoeven er niet opeens heel erg veel meer Nederlanders naar Albanië te komen.
Dat moet kennelijk toch echtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Rik zei "per strekkende meter ¤10 euro te verdienen"
[..]
Waarom de hele straat bedekken?
Omdat Kim daar vooral op aandrong...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou voorruit jij mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Maar denk dat er alsnog geen hele hordes Nederlanders naartoe zullen gaan.
En zelf had ik het voor dit seizoen op mijn lijstje staan, dus zou er toch al eens naartoe gaan
Nee die heeft ze de vorige keer ingezetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zag ik in de intro dat zij nog een vrijstelling heeft?
Dat meende ik ook te horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Fantastischquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou voorruit jij mag.We hebben een leuk topic in TRV.
De stagiaires hebben het heel druk dit jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Snel weggaan??? Wie brengt die kleedjes dan terug?
Die moeten ze zelf terugpakken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Snel weggaan??? Wie brengt die kleedjes dan terug?
Welk buurland?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ikIk lees daar wel eens stukjes mee. En post zelf ook weleens in TRV.
Maar vooralsnog staat eerst het buurland nog op het programma.
Ik ook wel. Ze brengt wel iets unieksquote:
Daar krijg ik altijd jeuk van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Daar heb je eindelijk haar tarotkaarten
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaanquote:
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn ze al eens in japan geweedt met widm?
Ja, 2010quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij legt het op zich wel leuk uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Martinello het volgende:
Thomas vindt dit echt de grootste flauwekulEn terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |