Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Salina het volgende:
Leuk stadje. Daar wil ik wel eens heen.
Zeker jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Salina het volgende:
Leuk stadje. Daar wil ik wel eens heen.
Staat al jaren op mijn lijstje maar nog steeds niet gedaan. Wel Montenegro, Servië en Bosnië- Herzegovina gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Albanie lijkt mij sowieso wel een mooi land.
Lenenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef svann het volgende:
Even alle vloerkleden opkopen.
Op zicht.
Art zei ooit in een chat met een WIDM fansite dat ze daar heel bewust van zijn en heel goed zijn in ''kaaskoppen spotten''quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?
Ah ik ben niet de enige die daar aan dachtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe gaan ze dit doen met terugbrengen?
Ik kan het mij wel voorstellen, je geeft je kleedje te leen en dan loopt iedereen er over heen.quote:
Ik weet van Georgië wel dat die een impuls zagen erna ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met toename van toerisme uit Nederland op mollocaties? Wordt dat ergens onderzocht?
Ik verdenk haar ook. Dus ze blijft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Fresia er vandaag uit moeten.
Ik verdenk haar, en normaal gesproken gaat mijn mol er direct voor de finale uit. Dus ben benieuwd.
Alsof iemand inderdaad nog weet welk kleed waar vandaan komtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe gaan ze dit doen met terugbrengen?
Goede vraag. Ik was in 2019 in Colombia en daar hadden ze (lokale gids en anderen in het toerisme) het wel over de Mol. En dat er Nederlanders kwamen en het over de Mol hadden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook af, ze zullen het wel labelen? Anders lijkt het mij niet te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die daar aan dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |