Ik denk Kim-Lian?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Laetitia?
Laetitia, ze zag zichzelf denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Laetitia?
Moest Fresia zijn want Laetitia dacht zelf haar mol te zien, maar weet niet op wie Laetitia zitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk Kim-Lian?
Maar Fresia is de mol
Victor Reinier was het.quote:
KL aan het postuur te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Fresia?
Die vrijstelling was dus het zien van de mol, geen letterlijke vrijstelling.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef TLC het volgende:
Zou wat zijn als ze alle 5 een vrijstelling gehad zouden hebben, dan kon die prono ff een tijdelijke pauze nemen
Ik vermoed dat ze dat bootje heel goed buiten beeld hebben weten te houden in de aflevering.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef Moira het volgende:
Benieuwd of iemand bij terugkijken nog een hoodie op een bootje ergens weet te vinden haha
Not surprisedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sahil heeft ook geld mee naar huis genomen. Was te zien in de video « niet de mol », liet hij in zijn molboekje zien.
Maar dan klopt het toch niet wat ze nu hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sahil heeft ook geld mee naar huis genomen. Was te zien in de video « niet de mol », liet hij in zijn molboekje zien.
Zou op zich wel lachen zijn wanneer ze nu nog op Sahil zatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Moira het volgende:
Oh shit zit Kim-Lian toch nog wel op Everon, had net haar als winnaar weggehaald omdat Fresia ook vol op Everon zat
Hoeft niet, als ze meer vragen goed beantwoord of de mol is dan gaat ze niet naar huis.quote:
Maar de focus ligt deze aflevering vol op haar. Elke keer als dat gebeurt valt diegene af...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ze meer vragen goed beantwoord of de mol is dan gaat ze niet naar huis.
Dat klopt wel idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de focus ligt deze aflevering vol op haar. Elke keer als dat gebeurt valt diegene af...
Ik heb Thomas ingevuld in de prono, dus neem aan dat het Lae zal worden.quote:
Jaquote:
Matige schutter dan.quote:
eigk gewoon joker(s) danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef TLC het volgende:
Bij t vraagteken zullen fouten antwoorden wel goed worden gerekend, althans een paar
Fresia zit ook op Everon maar die zal geen bevestiging hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen verdenkt kim, behalve kim, die verdenkt everon
Ik zat bij de prono nog te twijfelen tussen Thomas en Laetitia... helaas de verkeerde gekozenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Moira het volgende:
Oeh pronopuntjes
Wel jammer dat Laetitia eruit is tho
En baal toch dat ik Kim-Lian als winnaar heb veranderd
Doei punten voor mijquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Salina het volgende:
Als Letietje er uit gaat kijk ik NIET meer.
Kut.
![]()
Hoe luidt die hint dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef eborn het volgende:
Doei punten! Zou het dan toch de masker hint zijn?
Afgegeven aan Rik. Everon krijgt de moltelefoon.quote:
Aw....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef Metalfreak het volgende:
Nu geen zin meer om de volgende keer te kijken
Wel de finale aflevering?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef Metalfreak het volgende:
Nu geen zin meer om de volgende keer te kijken
Theater? Everon/Kim-Lianquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Titel van de aflevering was Coulissen. Iemand een aanknopingspunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |