Het is jouw schuld dat hij er zo lang in heeft gezeten dus?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef Moira het volgende:
Tevens ook m'n eerste pronopunten binnen
Voorheen telkens 'niemand' als afvaller ingevuld en nu voor het eerst Sahil
Hm nee dit heeft nog een flaw Sahil kan ook 0% goed gekozen hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef FlippingCoin het volgende: Oke dus Thomas 50/50 kim/sahil Sahil eruit Kim => mol? Tenzij thomas lult
Ja of Sahil ging ook op enkel kandidaten en deed de test nog slechter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thomas ging 50/50 op Sahil en Kim, dus…
Wie wel? Ik denk dat zij ook niet van tevoren hadden verwacht hoe spelverneukend zijn deelname aan de groep zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Rick geen megafan is van Sahil
Verdommequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat hij er zo lang in heeft gezeten dus?
Dus of Thomas ligt er volgende aflevering uit omdat hij ook helemaal scheef zit, of Thomas komt ver en Kim is de mol. (of Thomas is de mol)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's wel extra dom als je op 100% gaat voor je je vrijstelling in hebt gezet_
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die kudde schapen… dat heb ik al eens gezien. Was dat dan de Vlaamse mol?
Het is toch helemaal niet nieuw. Ieder seizoen heb je wel zo'n deelnemerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Wie wel? Ik denk dat zij ook niet van tevoren hadden verwacht hoe spelverneukend zijn deelname aan de groep zou zijn.
Ik vond Sahil toch wel echt next level kut hoor. Zo obsessief vervelend heb ik ze nog niet gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet nieuw. Ieder seizoen heb je wel zo'n deelnemer
Het afscheid van een blonde Friezin werd harder betreurdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef superniger het volgende:
NOOIT MEER SAHIL
Ik overigens tegen racisme.
Het seizoen in Amerika toch ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die kudde schapen… dat heb ik al eens gezien. Was dat dan de Vlaamse mol?
Vanwege Sahil was ik zo geïrriteerd dat ik even 2 weken heb overgeslagen…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
Fucking opluchting wel, zin in de rest van het seizoen nu
De enige 3 die ik kende zitten er alle 3 nog in (en één daarvan is sowieso de mol. zijnde Everon of Kim-Lian, Thomas kende ik ook maar die is het sws niet).
En verder alleen nog Fresia en Laetitia die ook allebei tof zijn
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef zorro28 het volgende:
Mijn drie pronofinalisten zitten er nog steeds in
Kunnen we nu weer met een gerust hart verderkijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege Sahil was ik zo geïrriteerd dat ik even 2 weken heb overgeslagen…
Kim Lian winnaar en Laetitia de mol, denk ik nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
Ik ga in de prono wel van Kim-Lian als winnaar naar Fresia als winnaar. Kreeg de indruk dat Kim-Lian van Everon is afgestapt en Fresia juist full op Everon zit.
Waar?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
jammer dat Rik deze aflevering zei wie de mol is...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Maar dan zou Everon ook kunnen winnen, die had ook deels op haar ingevuld toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kim Lian winnaar en Laetitia de mol, denk ik nu.
Yup, ik denk dat Kim Lian beter oplet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dan zou Everon ook kunnen winnen, die had ook deels op haar ingevuld toch?
Rik zei dat er informatie is over de mol in het midden.... en wie zat er in het midden?quote:
Ik hoorde hem niet over Tho hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Geen idee? Vertel het ons?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Rik zei dat er informatie is over de mol in het midden.... en wie zat er in het midden?
Zoiets is vorige seizoenen weleens vaker gezegd. Dan werd het ook niet letterlijk bedoeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Rik zei dat er informatie is over de mol in het midden.... en wie zat er in het midden?
Dat zou dan dezelfde hint zijn als voor Renée Fokker vorig jaar, dat zou wel erg recent zijn om dat nog eens zo te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in he vorige siezoen wel, toen de mol in het midden zat bij de executiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Zoiets is vorige seizoenen weleens vaker gezegd. Dan werd het ook niet letterlijk bedoeld.
Nee, want de andere groep wist dat er met hun 7 pijlen ¤2450 te verdienen was, met logisch redeneren kom je dan tot ¤350 per pijl/kistje. Dat in combinatie met dat de kandidaten in groep 2 hiermee zo konden checken of al het geld ook echt is binnengekomen. Geld weggooien was hier quasi onmogelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef BufordTJustice het volgende:
Kim Lian zat in een perfecte positie om een hand vol munten in de zee te keilen toch?
Sommige kistjes zouden ze toch sowieso niet open kunnen maken omdat die codes nog op de pijlen stonden die ze niet hebben gekregen? 3 pijlen zaten in dat kistje waar ze geen sleutel van hadden, dus iig 3 kistjes die ze misschien wel hebben opgevist maar niet konden openmaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef essnhills het volgende:
Oh die 2x 1050 wat ze niet verdiend hebben is wel frappant. vooral met dat rare afronden van Rick
Oh je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek van de afvaller is niet door te komen
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Sommige kistjes zouden ze toch sowieso niet open kunnen maken omdat die codes nog op de pijlen stonden die ze niet hebben gekregen? 3 pijlen zaten in dat kistje waar ze geen sleutel van hadden, dus iig 3 kistjes die ze misschien wel hebben opgevist maar niet konden openmaken.
Ok hij is dus gewoon echt kutquote:https://wieisdemol.avrotr(...)valler-aflevering-6/
Vele theorieën gingen rond over waarom ik dìt of dát deed, met als terugkerend motief dat ik bezig was met mezelf verdacht te maken. Niets is minder waar, de verdenking onder mijn medekandidaten had ik als schot voor de boeg al. Het échte antwoord is dat ik bezig was zo veel mogelijk plezier te maken als dat menselijk mogelijk is.
Plezier vind ik in chaos, anarchie en Welmoed pesten.
Aah zo, wel wat opvallend jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Ik vind het gewoon frappant dat ze bij beide opdrachten ¤1050 meer hadden kunnen verdienen. En dat Rick dat bij opdracht 2 op zo'n vreemde manier afrond van 5 naar 10 en dat er dan dus weer 1050 overblijft.
Daar zit wel wat in, al gaat het meestal om verschillende bedragen per enveloppe, kistje, etc. Sahil geloofde meteen dat het maar ¤ 1100 was tot dat Rik het echte bedrag noemde, dat wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Nee, want de andere groep wist dat er met hun 7 pijlen ¤2450 te verdienen was, met logisch redeneren kom je dan tot ¤350 per pijl/kistje. Dat in combinatie met dat de kandidaten in groep 2 hiermee zo konden checken of al het geld ook echt is binnengekomen. Geld weggooien was hier quasi onmogelijk.
Wat Kim wel heel slim deed is, bij een plek vlak bij de ingang waar 3 kistjes bij elkaar lagen, er maar 2 opvissen en hem meteen peren. Dat 3e kistje komt zo nooit meer omhoog, Thomas en Sahil waren een stuk verder. Tegelijkertijd hoeven die ''badmeesters'' zich zo maar op 2 kandidaten te focussen ipv 3, veel meer kans dat ze kistjes van die sups af kregen.
Zit al sinds aflevering 1 op Fresia en Everon. Kijken of het uitkomtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
Ik ga in de prono wel van Kim-Lian als winnaar naar Fresia als winnaar. Kreeg de indruk dat Kim-Lian van Everon is afgestapt en Fresia juist full op Everon zit.
Ben niet 100% zeker dat het Everon is, maar als ik daar dan toch voor ga moet ik wel consequent blijvenIf so waren z'n krokodillentranen bij de executie wel knap!
Ja, dit maakt hem ook niet sympathieker.quote:
Zover we weten is Sahil de enige persoon die op Thomas zat (al geeft hij wel toe dat hij vlak voor de test zijn tactiek heeft aangepast).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus of Thomas ligt er volgende aflevering uit omdat hij ook helemaal scheef zit, of Thomas komt ver en Kim is de mol. (of Thomas is de mol)
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege Sahil was ik zo geïrriteerd dat ik even 2 weken heb overgeslagen…
volgens mij zou zijn huidskleur dat verraden.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:21 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik denk dat Everon in de finale uitzending in die ‘badmeester’ pak zat te zitten…
eens. Volgens mij gewoon een hele leuke kerel in de omgang. Alleen in het spel gewoon te opzichtig. Denk dat velen hem al direct hadden weggestreept als mol.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:07 schreef byah het volgende:
Ik vond Sahil echt een idioot in het spel, maar zijn dagboek is een mooi verhaal https://wieisdemol.avrotr(...)valler-aflevering-6/
Het had nog een of andere briljante reverse psychology kunnen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:23 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
eens. Volgens mij gewoon een hele leuke kerel in de omgang. Alleen in het spel gewoon te opzichtig. Denk dat velen hem al direct hadden weggestreept als mol.
Het geldbedrag is niet echt een meetinstrument als je het mij vraagt. Dat is teveel afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de opdracht, de reward en momenten in een seizoen waarin iemand/de groep een keus heeft om geld te verbranden voor een vrijstelling.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Jammer dat Sahil eruit is.![]()
Ik vraag me af wat de Mol eigenlijk aan het doen is. Er lijkt meer geld verzameld te worden dan in vorige seizoenen. Weet iedereen wie de Mol is en lukt het hen om de Mol goed uit te schakelen of is het een erg matige Mol dit keer?
Zelfs de makers vragen zich dat af (biechten van Thomas en Kim-Lian die daarover gingen).quote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Jammer dat Sahil eruit is.![]()
Ik vraag me af wat de Mol eigenlijk aan het doen is. Er lijkt meer geld verzameld te worden dan in vorige seizoenen. Weet iedereen wie de Mol is en lukt het hen om de Mol goed uit te schakelen of is het een erg matige Mol dit keer?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
De regie was gister wel tergend. Wij zeiden na de eerste 10m dat of fresia of sahil eruit zal gaan. Zoveel sturing heb ik zelden meegemaakt.
Ja, toen Sahil sprak over zijn "de volgende aflevering ga ik zeker mijn vrijstelling inzetten" was het wel erg duidelijk wie dit keer ging afvallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
De regie was gister wel tergend. Wij zeiden na de eerste 10m dat of fresia of sahil eruit zal gaan. Zoveel sturing heb ik zelden meegemaakt.
Wat en wanneer dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
Wat bedoelt je broer met 'ringen aandragen'?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:55 schreef camaron het volgende:
Vanaf week 1 zit ik 'op' Everon. Gisteren is daar iets in veranderd. Ik moet er serieus rekening mee gaan houden dat Fresia de Mol is. Best lastig omdat ik haar een irritante tante vind.
Bij de start van het spel waar de deelnemers de grot binnengaan om sleutels te zoeken klinkt muziek uit Lord of The Rings, ik herken het direct! Mijn broer vraagt even later mij of er iemand veel ringen heeft aangedragen, en laat dat nou Fresia zijn... uh..uh...
Ga ik al switchen of niet?
Die heeft het gewoon lekker naar zijn zinquote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Ik vraag me af wat de Mol eigenlijk aan het doen is.
Wie heeft de meeste ringen verplaatst. Volgens mij in 2 gevallen alleen maar aangegeven maar zij heeft wel de meeste ringen opgehaald bij de boten.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:32 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Wat bedoelt je broer met 'ringen aandragen'?
Of niemand naar huis, eerlijk gezegd denk ik dat het dat zal wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zal vanavond ongetwijfeld weer een verrassende exit zijn
Nog vier afleveringen en vijf deelnemers, kans is vrij klein dat er niemand afvalt lijkt me.....al weet je het nooit bij widmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Of niemand naar huis, eerlijk gezegd denk ik dat het dat zal worden
In de prono heb ik als afvaller Leatitia ingevuld, maar dat was eigenlijk tegen beter weten in.
Zwarte joker kan ook nogquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond is Fresia in ieder geval een safe bet, voor zover niet de Mol is heeft ze in ieder geval haar vrijstelling die vanavond ingezet moet worden, anders vervalt ie.
Genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:25 schreef svann het volgende:
Vanavond is de mol eenzaam, zo zonder Sahil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:31 schreef Aratanax het volgende:
Als er deze aflevering iemand bewust verdiend geld niet overdraagt aan de pot dan zwaait er wat
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
Mijn NPO Start stream liep vast dus nu loop ik achter
Ik loop ook een seconde of 20 à 30 achter zo te lezenquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
De pauze tussen de trust en nobody is toch wel echt langer he
Ik wil Kim wel een pak slaag geven hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:31 schreef Aratanax het volgende:
Als er deze aflevering iemand bewust verdiend geld niet overdraagt aan de pot dan zwaait er wat
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
Waarom is trust in groene letters?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
Zo te zien onderdeel van reclame voor Coolblue. Zo'n sponsorlinkjeachtigietsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is trust in groene letters?
Jurkje gaat vies worden.quote:
Betaal maar 150 euro!quote:
kweet niet hoe dat heet maar daar is vast wel ergens een Danny topic van, is ook als je laptop typt. Moet je ff laptop op Coolblue kopen via die link en dan kan FOK! weer wat langer doorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is trust in groene letters?
Geiten zijn een soort Schapen 2.0quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bij de Vlaamsche mol - want ik denk nu toch echt dat ik het daar al gezien heb- waren het dacht ik geiten. Minder dom en paniekerig, dan schapen, maar ook veeeeesl eigenwijzer.
Sexy fokschaapquote:
Had Horace dat toen speciaal ingesproken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook niet ieder seizoen hetzelfde
Er is ook een seizoen geweest dat het trust no one was
Snufje zout.quote:
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind 2/3 deel van de dames niet erg praktisch hekleed.
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat bedoelde ik ook, alsof ze het expres gedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.
Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat is zonder spatie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.
Al heb je vast vrouwen die zelfs daar voor te porren zijn.
Laat me gewoon een grap maken.quote:
Tja. Wat kunnen we hiervan zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:47 schreef Moira het volgende:
Heb ik iets verdachts gemist?
Moest ff een door mijn kat gevangen muis buiten zetten
Schaapachtige glimlach.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hierquote:
Ik lees hier ook meestal wie de afvaller isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
Dat viel me ook al op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Dat doe ik ook iedere aflevering iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
Beetje chillen op het strandquote:
De boef met die geel-zwarte strepen.quote:
Vond ik ook al opvallendquote:
Fresia is de mol.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef essnhills het volgende:
Kim doet veel te obvious vandaag.
Van te voren weten wat de opdracht wordt, - 18,5 zicht..
Maar ik wil helemaal niet dat zij de mol is. Fresia is de mol
Dan zal zij vandaag wel afvallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef essnhills het volgende:
Kim doet veel te obvious vandaag.
Van te voren weten wat de opdracht wordt, - 18,5 zicht..
Maar ik wil helemaal niet dat zij de mol is. Fresia is de mol
GMTA!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef Moira het volgende:
Ik heb toch nog steeds Everon als mol. En als hij eruit gaat is het vast Kim-Lian. En als die het ook niet is laat ik me graag verrassen
Ik ook, het feit dat in de vaaropdracht iedereen hem negeerde en de opdracht toen vrij goed slaagde.. en nu fotografeert hij de boef.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef Moira het volgende:
Ik heb toch nog steeds Everon als mol. En als hij eruit gaat is het vast Kim-Lian. En als die het ook niet is laat ik me graag verrassen
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
Dus iemand met een vrijstelling voor de finale hoeft al geen tests meer in te vullen ?
Test van vandaag wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
Dus iemand met een vrijstelling voor de finale hoeft al geen tests meer in te vullen ?
Ik denk Kim-Lian?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Laetitia?
Laetitia, ze zag zichzelf denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Laetitia?
Moest Fresia zijn want Laetitia dacht zelf haar mol te zien, maar weet niet op wie Laetitia zitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk Kim-Lian?
Maar Fresia is de mol
Victor Reinier was het.quote:
KL aan het postuur te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Huh waar moest die vrouw op lijken dan? Kim-Lian of Fresia?
Die vrijstelling was dus het zien van de mol, geen letterlijke vrijstelling.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef TLC het volgende:
Zou wat zijn als ze alle 5 een vrijstelling gehad zouden hebben, dan kon die prono ff een tijdelijke pauze nemen
Ik vermoed dat ze dat bootje heel goed buiten beeld hebben weten te houden in de aflevering.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef Moira het volgende:
Benieuwd of iemand bij terugkijken nog een hoodie op een bootje ergens weet te vinden haha
Not surprisedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sahil heeft ook geld mee naar huis genomen. Was te zien in de video « niet de mol », liet hij in zijn molboekje zien.
Maar dan klopt het toch niet wat ze nu hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sahil heeft ook geld mee naar huis genomen. Was te zien in de video « niet de mol », liet hij in zijn molboekje zien.
Zou op zich wel lachen zijn wanneer ze nu nog op Sahil zatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Moira het volgende:
Oh shit zit Kim-Lian toch nog wel op Everon, had net haar als winnaar weggehaald omdat Fresia ook vol op Everon zat
Hoeft niet, als ze meer vragen goed beantwoord of de mol is dan gaat ze niet naar huis.quote:
Maar de focus ligt deze aflevering vol op haar. Elke keer als dat gebeurt valt diegene af...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ze meer vragen goed beantwoord of de mol is dan gaat ze niet naar huis.
Dat klopt wel idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de focus ligt deze aflevering vol op haar. Elke keer als dat gebeurt valt diegene af...
Ik heb Thomas ingevuld in de prono, dus neem aan dat het Lae zal worden.quote:
Jaquote:
Matige schutter dan.quote:
eigk gewoon joker(s) danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef TLC het volgende:
Bij t vraagteken zullen fouten antwoorden wel goed worden gerekend, althans een paar
Fresia zit ook op Everon maar die zal geen bevestiging hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen verdenkt kim, behalve kim, die verdenkt everon
Ik zat bij de prono nog te twijfelen tussen Thomas en Laetitia... helaas de verkeerde gekozenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Moira het volgende:
Oeh pronopuntjes
Wel jammer dat Laetitia eruit is tho
En baal toch dat ik Kim-Lian als winnaar heb veranderd
Doei punten voor mijquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Salina het volgende:
Als Letietje er uit gaat kijk ik NIET meer.
Kut.
![]()
Hoe luidt die hint dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef eborn het volgende:
Doei punten! Zou het dan toch de masker hint zijn?
Afgegeven aan Rik. Everon krijgt de moltelefoon.quote:
Aw....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef Metalfreak het volgende:
Nu geen zin meer om de volgende keer te kijken
Wel de finale aflevering?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef Metalfreak het volgende:
Nu geen zin meer om de volgende keer te kijken
Theater? Everon/Kim-Lianquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Titel van de aflevering was Coulissen. Iemand een aanknopingspunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |