Jurkje gaat vies worden.quote:
Betaal maar 150 euro!quote:
kweet niet hoe dat heet maar daar is vast wel ergens een Danny topic van, is ook als je laptop typt. Moet je ff laptop op Coolblue kopen via die link en dan kan FOK! weer wat langer doorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is trust in groene letters?
Geiten zijn een soort Schapen 2.0quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bij de Vlaamsche mol - want ik denk nu toch echt dat ik het daar al gezien heb- waren het dacht ik geiten. Minder dom en paniekerig, dan schapen, maar ook veeeeesl eigenwijzer.
Sexy fokschaapquote:
Had Horace dat toen speciaal ingesproken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook niet ieder seizoen hetzelfde
Er is ook een seizoen geweest dat het trust no one was
Snufje zout.quote:
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind 2/3 deel van de dames niet erg praktisch hekleed.
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat bedoelde ik ook, alsof ze het expres gedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |