Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat is zonder spatie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.
Al heb je vast vrouwen die zelfs daar voor te porren zijn.
Laat me gewoon een grap maken.quote:
Tja. Wat kunnen we hiervan zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:47 schreef Moira het volgende:
Heb ik iets verdachts gemist?
Moest ff een door mijn kat gevangen muis buiten zetten
Schaapachtige glimlach.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hierquote:
Ik lees hier ook meestal wie de afvaller isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
Dat viel me ook al op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Dat doe ik ook iedere aflevering iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
Beetje chillen op het strandquote:
De boef met die geel-zwarte strepen.quote:
Vond ik ook al opvallendquote:
Fresia is de mol.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef essnhills het volgende:
Kim doet veel te obvious vandaag.
Van te voren weten wat de opdracht wordt, - 18,5 zicht..
Maar ik wil helemaal niet dat zij de mol is. Fresia is de mol
Dan zal zij vandaag wel afvallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef essnhills het volgende:
Kim doet veel te obvious vandaag.
Van te voren weten wat de opdracht wordt, - 18,5 zicht..
Maar ik wil helemaal niet dat zij de mol is. Fresia is de mol
GMTA!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef Moira het volgende:
Ik heb toch nog steeds Everon als mol. En als hij eruit gaat is het vast Kim-Lian. En als die het ook niet is laat ik me graag verrassen
Ik ook, het feit dat in de vaaropdracht iedereen hem negeerde en de opdracht toen vrij goed slaagde.. en nu fotografeert hij de boef.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef Moira het volgende:
Ik heb toch nog steeds Everon als mol. En als hij eruit gaat is het vast Kim-Lian. En als die het ook niet is laat ik me graag verrassen
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
Dus iemand met een vrijstelling voor de finale hoeft al geen tests meer in te vullen ?
Test van vandaag wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
Dus iemand met een vrijstelling voor de finale hoeft al geen tests meer in te vullen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |