Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
De regie was gister wel tergend. Wij zeiden na de eerste 10m dat of fresia of sahil eruit zal gaan. Zoveel sturing heb ik zelden meegemaakt.
Ja, toen Sahil sprak over zijn "de volgende aflevering ga ik zeker mijn vrijstelling inzetten" was het wel erg duidelijk wie dit keer ging afvallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
De regie was gister wel tergend. Wij zeiden na de eerste 10m dat of fresia of sahil eruit zal gaan. Zoveel sturing heb ik zelden meegemaakt.
Wat en wanneer dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:34 schreef xzaz het volgende:
Wat bedoelt je broer met 'ringen aandragen'?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:55 schreef camaron het volgende:
Vanaf week 1 zit ik 'op' Everon. Gisteren is daar iets in veranderd. Ik moet er serieus rekening mee gaan houden dat Fresia de Mol is. Best lastig omdat ik haar een irritante tante vind.
Bij de start van het spel waar de deelnemers de grot binnengaan om sleutels te zoeken klinkt muziek uit Lord of The Rings, ik herken het direct! Mijn broer vraagt even later mij of er iemand veel ringen heeft aangedragen, en laat dat nou Fresia zijn... uh..uh...
Ga ik al switchen of niet?
Die heeft het gewoon lekker naar zijn zinquote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Ik vraag me af wat de Mol eigenlijk aan het doen is.
Wie heeft de meeste ringen verplaatst. Volgens mij in 2 gevallen alleen maar aangegeven maar zij heeft wel de meeste ringen opgehaald bij de boten.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:32 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Wat bedoelt je broer met 'ringen aandragen'?
Of niemand naar huis, eerlijk gezegd denk ik dat het dat zal wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zal vanavond ongetwijfeld weer een verrassende exit zijn
Nog vier afleveringen en vijf deelnemers, kans is vrij klein dat er niemand afvalt lijkt me.....al weet je het nooit bij widmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Of niemand naar huis, eerlijk gezegd denk ik dat het dat zal worden
In de prono heb ik als afvaller Leatitia ingevuld, maar dat was eigenlijk tegen beter weten in.
Zwarte joker kan ook nogquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond is Fresia in ieder geval een safe bet, voor zover niet de Mol is heeft ze in ieder geval haar vrijstelling die vanavond ingezet moet worden, anders vervalt ie.
Genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:25 schreef svann het volgende:
Vanavond is de mol eenzaam, zo zonder Sahil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:31 schreef Aratanax het volgende:
Als er deze aflevering iemand bewust verdiend geld niet overdraagt aan de pot dan zwaait er wat
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
Mijn NPO Start stream liep vast dus nu loop ik achter
Ik loop ook een seconde of 20 à 30 achter zo te lezenquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
De pauze tussen de trust en nobody is toch wel echt langer he
Ik wil Kim wel een pak slaag geven hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:31 schreef Aratanax het volgende:
Als er deze aflevering iemand bewust verdiend geld niet overdraagt aan de pot dan zwaait er wat
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
Waarom is trust in groene letters?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
Zo te zien onderdeel van reclame voor Coolblue. Zo'n sponsorlinkjeachtigietsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is trust in groene letters?
Jurkje gaat vies worden.quote:
Betaal maar 150 euro!quote:
kweet niet hoe dat heet maar daar is vast wel ergens een Danny topic van, is ook als je laptop typt. Moet je ff laptop op Coolblue kopen via die link en dan kan FOK! weer wat langer doorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is trust in groene letters?
Geiten zijn een soort Schapen 2.0quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bij de Vlaamsche mol - want ik denk nu toch echt dat ik het daar al gezien heb- waren het dacht ik geiten. Minder dom en paniekerig, dan schapen, maar ook veeeeesl eigenwijzer.
Sexy fokschaapquote:
Had Horace dat toen speciaal ingesproken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook niet ieder seizoen hetzelfde
Er is ook een seizoen geweest dat het trust no one was
Snufje zout.quote:
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind 2/3 deel van de dames niet erg praktisch hekleed.
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat bedoelde ik ook, alsof ze het expres gedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan is ze nog steeds zeer onpraktisch gekleed, als ze door struiken of zo moet banjeren gaat haar jurk aan flarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |