De productie lukte het, nadat ze de spullen zelf begraven haddenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
Dus ze hebben een halfuur om vier steps te vinden met vijf onderdelen? Dat lukt toch nooit.
Dit mag niet meer anno wokequote:
Binnen 29 minuten. Dus dachten ze we tellen er een minuut bij op en dat is genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef eborn het volgende:
[..]
De productie lukte het, nadat ze de spullen zelf begraven hadden
Nee ik merk het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit mag niet meer anno woke
Sorryquote:
Wie is dan de Hade in dat scenario?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef Nexum het volgende:
KL vs Fresia doet heel erg denken aan Anne-Marie en Liesbeth
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke clubquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef Nexum het volgende:
Rik gewoon aan het genieten van z'n borrel![]()
![]()
Laatstequote:
BLACKEDquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kim Lian ziet everon wel zitten
Ja, geen vrouwenfinale dit jaar. dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wie is dan de Hade in dat scenario?
Oh dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Vet leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ik pas paar jaar geleden achter kwam: deelnemers gaan ook gewoon uit tijdens het spel. Is vaak niet in beeld maar gedurende die 2 weken wordt er ook gewoon gedanst in de plaatselijke club
Voor de BN'ers is het volgens mij een soort vakantie ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is degene die zich inhoudt met zuipen de Molquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/handvatten-handvaten
Mag allebei.
Het is de mol, niet de lul.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef Nexum het volgende:
Als Fresia eruit gaat is Kl echt de lul
Zijn we er toch ingeluynd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |