Wat heeft Baudet hier nou weer mee te maken.?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
Voormalig huis van Enver Hoxa. Baudet zou het vast een geweldige vent gevonden hebben.
Zekerquote:
'Pride en wat?'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef essnhills het volgende:
Dat klonk alsof ze alledrie nog nooit van Pride and Prejudice gehoord hebben
Die is nogal fan van dictators. Maar never mind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat heeft Baudet hier nou weer mee te maken.?
Lekker het alarm laten afgaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig is het een spel voor Fresia![]()
Het huis doorrennen zodat je het alarm twee keer laat afgaan.quote:
Misschien staan er meerdere cameramensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus zo'n beveiliger kijkt de kamer in, ziet Fresia niet, maar wel een man met een camera en denkt: oh nou hier zal ze niet zitten??
Ik denk nu eigenlijk dat het Fresia is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kim-Lian is hier heel onmols bezig.
Ik vond vooral die stap naar links naar het eerste alarm toe heel raar. En nogal onnodig. Molwaardig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het huis doorrennen zodat je het alarm twee keer laat afgaan.
Ze geeft het wel erg goed door jaar. Al kan ze wel nog zeggen aan welke kant het alarm zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kim-Lian is hier heel onmols bezig.
Jup, Fresia is de molquote:
Nou, Everon met z’n geklets is ook verdacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk nu eigenlijk dat het Fresia is.
Dit deed hij vrij goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou, Everon met z’n geklets is ook verdacht.
Vooraf/achteraf opgenomen en er later tussen gemonteerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus zo'n beveiliger kijkt de kamer in, ziet Fresia niet, maar wel een man met een camera en denkt: oh nou hier zal ze niet zitten??
Deze opdracht kun je als mol heel makkelijk geen geld binnenhalen ja. Hij deed het te goed als die Mol zou zijn.quote:
Die moet waarschijnlijk gewoon een vaste route of zo af gaan?quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef essnhills het volgende:
Hahaha
Dit lijkt me wel echt superleuk om te doen.
Veel meer geld dan dat Fresia binnenhaalde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |